اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

ویتالیک بوترین درباره‌ی اتریوم یک آهنگ رپ خواند!

وی در کنفرانس EDCON 2019 که در شهر سیدنی برگزار شد، به روی صحنه رفت و یک آهنگ رپ در رابطه با مقیاس‌پذیری اتریوم اجرا کرد

نکات برگزیده مطلب
  • آقای ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin یکی از بنیانگذاران اتریوم) در کنفرانس توسعه‌ی اتریوم در شهر سیدنی(کنفرانس EDCON 2019) به شکل ناگهانی بر روی صحنه رفت و در رابطه با مقیاس‌پذیری اتریوم یک آهنگ رپ خواهند!

رپ‌خوانی ویتالیک بوترین!

آقای ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin یکی از بنیانگذاران اتریوم) در کنفرانس توسعه‌ی اتریوم در شهر سیدنی استرالیا(کنفرانس EDCON 2019) برای توسعه‌دهندگان حاضر در کنفرانس یک حرکت جالب انجام داد؛ او به شکل ناگهانی به روی صحنه رفت و در رابطه با مقیاس‌پذیری اتریوم(با نماد ETH) یک آهنگ رپ خواهند!

ویتالیک بوترین: نابغه‌ی بعدی رپ در صنعت رمزارزی؟

در صورتی که فکر می‌کنید این موضوع یک دروغ آوریل تاریخ گذشته است، به عنوان مدرکی برای اثبات این حرف‌ها، در ادامه‌ی مطلب ویدئوی کامل این آهنگ رپ ارائه شده است:

این اثر فاخر با این جمله شروع می‌شود:

اثبات Proof Of Stake‌ سخت است، اما چیزی که من میدانم این است که زمانی که ما(بخش‌های غیرقابل شنیدن) و شارد(Shard)، ما همه چیز را تغییر خواهیم داد، اتریوم ۲/۰ یو، اتریوم ۲/۰ یو …

پست‌های توییتری زیادی در رابطه با این موضوع منتشر شده و اغلب این حرکت آقای بوترین را «خجالت‌آور» توصیف کرده‌اند…

صفحه‌ی نمایش پس زمینه‌ی این رپ نیز رقص خجالت‌آور یک «تک‌شاخ» و یک کوسه‌ی کارتونی را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که این آهنگ از دو بخش مجزا تشکیل شده باشد، و هماهنگی و انعطاف‌پذیری اشعار و افراد روی صحنه نشان دهنده‌ی این موضوع است که تیم اتریوم به شدت بر روی آهنگ کار کرده‌اند.

این رپ به ارتقاء مقیاس‌پذیری بعدی اتریوم که شامل حرکت به سمت PoS و شاردینگ است، اشاره دارد.

آیا مقیاس‌پذیری اتریوم برای بدست آوردن کشش به آهنگ رپ نیاز دارد؟ می‌خواهیم فکر کنیم که اینطور نیست، اما مطمئنا این پلت‌فرم در طی چند سال اخیر دچار مشکلات فراوانی شده است. یکی از این مشکلات آقای افری شودن(Afri Schoedon یکی از توسعه‌دهندگان برجسته‌ی اتریوم) است که به تازگی به تمسخر جامعه‌ی رمزارزی پرداخت و پس از دریافت حجم زیادی از انتقادات از این پروژه‌ی رمزارزی کناره‌گیری کرد.

تاریخچه‌ی کریپتو و رپ

موسیقی رپ مدتهاست که به بخشی از جامعه‌ی رمزارزی تبدیل شده است. یکی از موفق‌ترین هنرمندان موسیقی رپ که در رابطه با رمزارز بیت‌کوین(با نماد BTC) فعالیت می‌کند، با نام ZhouTonged شناخته شده و ویدئوهای او در پلت‌فرم یوتیوب همواره هزاران بازدید دارد.

آقای بوترین به تازگی با حضور در یک برنامه‌ی پادکست در رابطه با مقیاس‌پذیری و نقش دولت در اتریوم صحبت کرده است. اگر علاقه‌مند به شنیدن اعتقادات و نظریات واقعی این توسعه‌دهنده‌ی بزرگ در رابطه با مقیاس‌پذیری هستید، به جای گوش دادن فعالیت‌های هنری وی می‌توانید از این پادکست بهره ببرید.

البته علاوه بر موارد اعلام شده، آقای بوترین در این رویداد یک سخنرانی جدی نیز ارائه کرد:

بخش‌هایی از سخنرانی جدی آقای بوترین

پس از انتشار ویدئوهای مربوط به رپ‌خوانی آقای بوترین در فضای مجازی، خبرگزاری‌های مختلفی به این موضوع پرداختند. به عنوان مثال خبرگزاری Coin Jazeera با انتشار یک پست توییتری خنده‌دار اعلام کرده بود که آقای بوترین برای تمرکز بیشتر بر روی فعالیت خوانندگی رپ، از پروژه‌ی رمزارز اتریوم جدا شده است. البته خالق اتریوم در رابطه با این موضوع سکوت نکرد و در پلت‌فرم توییتر به اینگونه موارد پاسخ داده است.

پست توییتری Coin Jazeera

در حال حاضر یک رای‌گیری در رابطه با تغییر الگوریتم Proof Of Work شبکه در حال انجام است تا با ارائه‌ی یک بروز رسانی از فعالیت ماینرهای اسیک(ASIC) بر روی شبکه‌ی اتریوم جلوگیری به عمل آید. این پیشنهاد که ProgPOW نام دارد، تا به امروز توانسته بیش از ۹۳ درصد رای مثبت جمع‌آوری کند.

اینکه ارتقاء ProgPOW ارائه شود یا خیر زیاد اهمیتی ندارد زیر در هر صورت شبکه‌ی اتریوم به زودی به سمت مدل Proof Of Stake حرکت خواهد کرد. این مدل یک سیستم کاملا متفاوت است که در زمینه‌ی تولید بلاک‌ها بسیار شبیه به پروژه‌های دیگری ماننده Tezos و سیستم‌های رمزارزی دیگرعمل می‌کند. در این حالت نگهدارندگان رمزارز اتریوم برای برقراری امنیت بلاک‌های جدید، دارایی‌های خود را به اصطلاح «گرو می‌گذارند».

گرچه ارائه‌ی ارتقاء PoS به مدت طولانی به تاخیر افتاده است، اما آقای بوترین در ابتدای رپ خود در رابطه با این موضوع اعلام نموده که «Proof Of Stake سخت است».

نظر شما در رابطه با این حرکت آقای بوترین چیست؟ آیا رپ خواندن بوترین به رمزارز اتریوم کمکی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
CCN

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا