اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

بیت کوین کش ای.بی.سی به اِی‌کش تغییر بِرَند داد

توسعه‌دهندگان بیت کوین کش ای.بی.سی (Bitcoin Cash ABC) اخیراً از اعمال تغییرات گسترده‌ای‌ در این پروژه رمزارزی خبر داده‌اند، بر همین اساس بیت کوین کش ای.بی.سی از روز یکم جولای به اِی‌کش (eCash) تغییر برند داده و رمزارز بی.سی.اچ.ای (BCHA) به نسبت 1:1,000,000 به رمزارز ایکس.ای.سی (XEC) تبدیل خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • پروژه رمزارزی بیت کوین کش ای.بی.سی (Bitcoin Cash ABC) که از فورک بیت کوین کش ایجاد شده، اخیراً به اِی‌کش (eCash) تغییر برند داده است. توسعه‌دهندگان اِی‌کش همچنین از اعمال تغییرات دیگری همانند کاهش تعداد واحد‌های اعشاری، ایجاد لایه دوم مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام (POS) و پشتیبانی از ماشین مجازی اتریوم خبر داده‌اند.

تغییر بِرَند بیت کوین کش ای.بی.سی به اِی‌کش

بیت کوین کش ای.بی.سی (Bitcoin Cash ABC) که با نماد معاملاتی بی.سی.اچ.ای (BCHA) در میان فعالان بازار رمزارزها شناخته می‌شود و در نتیجه اجرای فورک در شبکه بیت کوین کش حاصل شده، اخیراً به اِی‌کش (eCash) با نماد ایکس.ای.سی (XEC) تغییر بِرَند داده است.

راه‌اندازی مجدد بیت کوین کش ای.بی.سی با تغییراتی همانند ترکیب لایه دیگری مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام (POS) با نام «اَوِلانچ (Avalanche)» نیز همراه خواهد بود که افزایش سرعت ارسال تراکنش‌ها و سپرده‌گذاری را ارائه خواهد کرد.

همچنین تعداد رقم‌های اعشار واحد شمارش رمزارز اِی‌کش از هشت رقم به دو رقم کاهش خواهد یافت. این موضوع نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان اِی‌کش احتمالاً به ارزشمند شدن واحد‌های اعشار این رمزارز (مشابه عملکرد شگفتی‌ساز بیت کوین در طول بیش از یک دهه‌ گذشته) اعتقادی ندارند، چراکه در این صورت تعداد بالای رقم‌های اعشار برای این رمزارز ضروری بنظر می‌رسید.

آموری اسچت (Amaury Sechet)؛ توسعه‌دهنده‌ی اصلی اِی‌کش اظهار داشت:

هیچ پولی تا هش رقم اعشار شمارش نمی‌شود، چرا باید رمزارزها را به این صورت شمارش کنیم؟ دسته‌ای از رمزارزها که رقم‌های اعشار کمتری دارند، از بازار صعودی قدرتمند‌تری برخوردار هستند. از آنجایی که افزایش قیمت اِی‌کش انگیزه بیشتری برای تیم توسعه‌دهنده این رمزارز ایجاد می‌کند، این تصمیم با مخالفت توسعه‌دهندگان مواجه نشده است. Amaury Sechet

هر BCHA به یک میلیون XEC تبدیل خواهد شد

در نتیجه اجرای بروزرسانی، تمامی رمزارزهای BCHA با نسبت یک به یک میلیون (1:1,000,000) به XEC تبدیل خواهد شد. کولین وو (Colin Wu)؛ خبرنگار چینی حوزه رمزارزها اعلام کرد که اِی‌کش از ماشین مجازی اتریوم پشتیبانی خواهد کرد و در نتیجه بنظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان اِی‌کش قصد دارند از فرصت‌های ایجاد شده توسط سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز مبتنی بر شبکه اتریوم به نفع این پروژه استفاده کنند.

جانز ورمورل (Joannes Vermorel)؛ یکی از طرفداران بیت کوین کش ای.بی.سی پنج ماموریت اصلی را برای این پروژه برشمرده است که کسب اطمینان از اجراء تراکنش‌ها بطور ناشناس، تغییر‌ناپذیر، کم هزینه و امن در مدت زمان کمتر از سه ثانیه، همچنین حفظ ساختار شبکه بیت کوین کش ای.بی.سی و تامین هزینه توسعه از طریق مشارکت عمومی را شامل می‌گردد.

بیت کوین کش ای.بی.سی در نتیجه اختلاف جامعه بیت کوین کش در روش تامین هزینه توسعه این پروژه رمزارزی متولد شده و فورکی از فورک بیت کوین محسوب می‌گردد. در حقیقت جامعه‌ای که با ایجاد فورک بیت کوین کش در سال 2017 مسیر خود را از پروژه رمزارزی بیت کوین جدا کرده‌اند، در طول مدت زمان کوتاهی بارها بر سر مسائل مختلف دچار اختلاف شده‌اند. بیت کوین کش ای.بی.سی و بیت کوین اس.وی (Bitcoin SV) حاصل اختلاف جامعه بیت کوین کش در این مدت زمان کوتاه است.

صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از تغییر برند بیت کوین کش ای.بی.سی به اِی‌کش پشتیبانی می‌کند. با این وجود، پیش از اجرای آن در صرافی بایننس امکان واریز رمزارزهای XEC وجود نخواهد داشت.

آیا تغییر برند بیت کوین کش ای.بی.سی به اِی‌کش و اعمال تغییراتی در این پروژه موجب موفقیت این پروژه خواهد شد؟ آیا اختلاف در جامعه توسعه‌دهندگان بیت کوین کش همچنان به کوچک‌تر شدن و تضعیف این پروژه منجر خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

یک نظر

  1. سپاسگزار. من مقداری BCHA از قبل دارم اما به هیچ طریقی نمیتونم تبدیل به xec کنم. اگرم بخوام خرید و فروش کنم قیمت پایینی میخرن. روشهایی که تو سایتش گفته شده رو هم امتحان کردم مثل انتقال و تغییر نام خودکار در کیف پول مقصد، یا تغییر نام خودکار به xec بعد از ارتقاء کیف پول و … اما مشکل حل نشد. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون.

دکمه بازگشت به بالا