اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

استراتژیست ارشد Bitwise: پس از شناخت بیت کوین به عنوان پناهگاه ذخیره‌ ارزش، قیمت آن جهش می‌کند

مت هوگان بر این باور است که علی‌رغم وضعیت منفی بازار رمزارزها، امکان جهش ۲ هزار درصدی قیمت بیت کوین وجود دارد

نکات برگزیده مطلب
  • مت هوگان مدیر ارشد سرمایه شرکت مدیریت سرمایه ارزهای دیجیتال بیت‌وایز بر این باور است که بیت کوین می‌تواند به یک پناهگاه ذخیره ارزش مانند طلا تبدیل شده و به لطف مزایای بیشتر بازار این فلز گران‌بها را پشت سر بگذارد.

مت هوگان (Matt Hougan)، مدیر ارشد سرمایه شرکت مدیریت سرمایه ارزهای دیجیتال بیت‌وایز اینوستمنتس (Bitwise Investments) اخیرا عنوان کرده است که علی‌رغم روند نزولی فعلی بازار و کاهش ارزش شدید دارایی‌های رمزارزی، همچنان امکان جهش بیت کوین وجود دارد.

وضعیت بازار رمزارز رئیس جمهور آمریکا جو بایدن اثر کانتیلون

وی در مصاحبه با شرکت تحقیقات آمریکایی Stansberry Research تاکید کرد که امکان افزایش قیمت ۲۲۷۳ درصدی بیت کوین نسبت به سطوح فعلی (۲۱ هزار دلار) وجود داشته و این رمزارز ممکن است حتی مجموع سرمایه موجود در بازار طلا که چیزی حدود ۱۱ تریلیون دلار است را هم رد کند.

هوگان در بخشی از این مصاحبه توضیح داد:

من فکر می‌کنم که مبادله هر واحد رمزارز بیت کوین به قیمت نیم میلیون دلار در آینده نزدیک کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. چیزی که باعث شده نسبت به رمزارز BTC چنین رویکردی داشته باشم آن است که ارزش بیت کوین و طلا به یک میزان است.

این مدیر موفق بر این باور است که بیت کوین می‌تواند به یک پناهگاه ذخیره ارزش مانند طلا تبدیل شده و به لطف مزایای بیشتر از جمله سطح دسترسی بالاتر و امکان جابجایی نسبت به طلا، بازار این فلز گران‌بها را پشت سر بگذارد.

وی در ادامه توضیح داد:

به پنج یا ده سال آینده فکر کنید، آیا بیت کوین می‌تواند به اندازه طلا ارزشمند شود؟ من فکر می‌کنم که جواب این سوال مثبت است، و احتمالاً هر واحد بیت کوین نیم میلیون دلار قیمت‌گذاری می‌شود. آیا به چنین نقطه‌ای می‌رسیم؟ من نمی‌دانم. اما فکر می‌کنم که چنین چیزی قابل دستیابی است.

مت هوگان که به عنوان استراتژیست ارشد Bitwise شناخته می‌شود، همچنین توضیح داد که بیت کوین اکنون «در محدود ارزشیابی» قرار دارد، همانند آنچه برای طلا در اوایل دهه ۱۹۷۰ و پس از معرفی طلا به عنوان یک استاندارد جهانی توسط ایالات متحده رخ داد. در آن زمان سیستم پولی بین‌المللی شکل گرفت و هر دلار آمریکا برابر با مقدار ثابتی طلا بود.

در صورتی که گفته‌های آقای هوگان درست باشد، در بلند مدت و پس از عبور از مرحله ارزشیابی فعلی رمزارز بیت کوین به عنوان یک محل ذخیره ارزش مانند طلا شناخته خواهد شد. به گفته وی همین مسئله باعث شده تا بیت کوین به عنوان برترین دارایی ارزشمند طی ۱۰ سال گذشته به شمار آمده و در اقتصاد تعدادی از کشورهای به صورت رسمی پذیرفته شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
The Daily Hodl

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا