اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

آیا کیف‌پول Jaxx کاربران ایرانی را تحریم کرده است؟

شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات کیف‌پول Jaxx اعلام کرد که امکان سرویس دهی به کاربران ایرانی وجود ندارد اما دارایی کاربران نیز مسدود نخواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • بر اساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، شرکت ارائه کننده خدمات کیف پول Jaxx کاربران ایرانی را تحریم کرده است. در نتیجه با پیگیری تیم کوینیت و بر اساس اظهارات تیم پشتیبانی Jaxx Liberty، این شرکت اعلام کرد که امکان سرویس دهی به کاربران ایرانی را ندارد.

 

Jaxx Liberty خود را به عنوان شرکت پیشگام در ارائه خدمات کیف‌پول معرفی می‌کند. اپلیکیشن کیف‌پول این شرکت دارای بخش صرافی داخلی، اخبار حوزه‌ی رمزارزی، داده‌های بازار و جستجوگر بلوک(Block Explorer) است.

بر اساس شایعات منتشر شده راجع به محدودیت اعمال شده برای کاربران ایرانی توسط Jaxx تیم کوینیت با پیگیری موضوع پاسخی را به شرح زیر دریافت کرد:

متاسفانه با توجه به دلایلی که از کنترل ما خارج است، قادر نیستیم Jaxx Liberty را در منطقه‌ی شما در دسترس قرار دهیم و یا برخی از توابع آن را فعال کنیم. از آنجایی که عبارت 12 کلمه‌ای پشتیبانی که در کیف‌پول Jaxx Liberty تحت کنترل کاربران قرار دارد، به سادگی می‌توانید با دیگر نرم‌افزار‌های قابل استفاده در منطقه‌ی خود از آن استفاده کنید. Jaxx Liberty نرم‌افزار کیف‌پول دارای سیستم مدیریت متمرکز نیست، بنابراین دارایی شما هرگز مسدود نخواهد شد. ما از اتفاق پیش آمده عذر خواهی می‌کنیم و در حالی که هم‌اکنون قادر به ارائه‌ی خدمات نیستیم، امیدواریم در آینده‌ی نزدیک به منطقه‌ی شما سرویس‌دهی کنیم. پشتیبانی Jaxx

در حالی که Jaxx Liberty رسما از ارائه‌ی خدمات به کاربران ایرانی امتناع کرده است، به نظر می‌رسد با ارائه‌ی اطمینان از عدم امکان مسدود شدن موجودی کاربران، مانع استفاده از کیف‌پول این شرکت نمی‌شود.

آیا شما از کیف‌پول Jaxx استفاده می‌کنید؟ نظر شما نسبت به پاسخ Jaxx Liberty و اعمال محدودیت برای کاربران ایرانی چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3.5]

منبع
Coinit

‫102 دیدگاه ها

  1. سلام
    مشکلی که برای کیف پول جکس پیش آمده ظاهرا در کیف پول eidoo هم وجود دارد
    ممکنه در این مورد راهنمایی بفرمایید

  2. سلام الان جک من را تحریم کرده کلی ارز دارم تو اینجا خوندم با کلید ۱۲ تایی جک را میشه به کوینومی داد وانتقال پیدا کند ان کیف پول مگر میشه آخه لطفا جواب بدهید

    1. اول باید با استفاده از Jaxx liberty کیف‌پول خودتون رو بازیابی کنید(نرم‌افزار تغییر IP هم باید روشن باشه)، بعد دارایی‌های داخل حساب رو به یه جساب و کیف پول دیگه دیگه مثل کیف‌پول کوینومی انتقال بدید

  3. سلام و عرض ادب
    از صرافی کریپتولند ارز فرستادم به کیف پول جکس ولی هنوز موجودی نشون نمیده
    از وی پی ان هم استفاده کردم ولی نشون نمیده
    راهکار چیه؟
    ممنونم

    1. سلام دوست گرامی
      شما باید کد هش تراکنش(Txid) را در وب‌سایت جستجوگر بلاک بررسی کنید ببینید تراکنش شما در چه وضعیتی قرار داره بعضی جاها باید تعدادی کانفریمیشن بگیره تا نشون داده بشه

  4. سلام من مدت چند سال با کیف جکس و جکس لیبرتی کار میکنم و الان مدتی است که در انتقال خطای
    TX-019 میدهد مبلغ زیادی هم ارز در این کیف دارم.البته از طرق مختلف ایمیل اینساگرام ،سایت و تویت با شرکت تماس گرفتم ولی متاسفانه جوابگو نبودند.به احتمال زیاد اونها ایران را تحریم کردند. البته کاربران تاز مانی که کلیدهای بازیابی را داشته باشند سرمایه آنها محفوظ خواهد بود من هم چون هدفم هولد کردن هستش نگران نیستم و بهترین ذخیره کننده واسه من میباشد که بصورت توفیق اجباری سرمایه من را فریز کرده و حتی جندین برابر خواهد کرد البته برای کسانی که فعلا نیازی به دارای های خود در جکس نباشند .روش اجباری خوبی میباشد.اما راه حل ان که تست هم شده و انجام دادم استفاده از سیم کارتهای سایر کشورهای همسایه در مرزهای مشترک مثل عراق در خوزستان و کردستان .ترکیه در آذربایجان و ……. و یا سفر کردن به یک کشور دیگر درحد یک روزه و استفاده از سیم کارت و اینترنت ان کشور میباشدو من با سیم کارت زین عراق در آبادان و خرمشهر تست کردم و منتقل کرد.مواظب سرمایه هایتان باشید. کلید واؤه های خود را در جای امن نگهدارید و به هیچ سایت و یا شخصی رمز ورود و جابجایی را ندهید و حتما برای قسمت جابجایی در گزینه سکوریتی رمز مشکل و با کارکترهای مختلف بگذارید.موفق باشید

  5. سلام عرض شد // مهندس جان من وقتی میخوام اتریوم ارسال کنم به کیف دیگران یا هر کیف دیگه خطای 019 میده مینویسه خطای 019

    1. سلام. اول از همه شما باید از کیف پول Jaxx Liberty استفاده کنید. نکته‌ی دوم هم اینکه با وی پی ان وارد کیف پول بشید.

      1. سلام و عرض ادب مهندس جان از کیف جکس لیبرتی استفاده میکنم برای سند کردن اتریوم خطای TX-019 رو دریافت میکنم حتی با وی پی ان هم انجام دادم باز هم همون خطا رو میده

        1. نرم‌افزار رو پاک کنید، دوباره نصب کنید و کلمات خودتون رو وارد کنید و تراکنش رو بزنید.

          1. مهندس بد بخت شدم برنامه جدید رو از روی گوگل اپ دانلود کردم ظاهرا فیک بود برنامش بعد از این که 12 کلمه رو زدم ارزهام از روی کیف پولم پرید

            1. شاید تراکنش انجام شده قبلا و شما میخوای مجدد تراکنش بزنی در حالی ارسال شده، آدرستونو و سوابق تراکنش‌ها را چک کنید

              1. نه متاسفانه به دوستان بگین که برنامه فیک روی گوگل استور هست تمام دارو ندارم که بیشتر از ۱۱ اتریوم و ۰.۱۰۴ بیت کوین بود به سرقت رفته

              2. مهندس راهی برای پیگیری هست یا نه ؟در سابقه مشخصه که انتقال داده شده به یه حساب غریبه

            2. اگه به سرقت رفته باشه که کاری نمیشه کرد ولی چک کنید که آیا همون تاریخ منتقل شده؟ و تراکنش خودتون نبوده؟

  6. سلام
    من از یک نفر مقداری بیت کوین خریدم و آدرس کیف پول Jaxx Liberty را بهش دادم. خبر نداشتم که این کیف پول به کاربران ایرانی خدمات نمیده.

    طرف فروشنده انتقال رو انجام داده اما برای من وضعیت همچنان بصورت زرد رنگ و در حالت Pending قرار داره. برای فروشنده هم هنوز انتقال تائید نشده.

    لطفا اگر راه حلی برای این مشکل وجود داره خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. خیلی ممنون

    1. سلام

      شما باید با وی‌پی‌ان وارد جکس بشید. فرستنده هم از جکس ارسال کرده؟

      1. خیلی ممنونم بابت پاسخ دهی.

        اطلاعی ندارم که فرستنده از چه کیف پولی استفاده کرده اما من چند بار با VPN وارد شدم اما مشکل برطرف نشد و وضعیت همچنان بصورت Pending است و موجودی بالانس بنده هیچ تغییری نکرده.

      2. من طبق راهنمایی شما دوباره با VPN وارد کیف پولم شدم و بعد از چندین ساعت متوجه شدم که ارز به کیف پولم انتقال پیدا کرد. به هر حال از شما متشکرم.

  7. سلام . وقتتون بخیر.خسته نباشید . ببخشید از سایت ی مقدار اتریوم زده با موفقیت انتقال دادن به کیف پولمjaxx.
    میخاستم ببینم چقد زمان میبره تا اون مقدار ارز تو کیف پولم نشون میده یا باید کاری خاصی بکنم ک بتونم رویت کنم
    چون از یایت مبدا زده با موفقیت انتقال داده شده
    ممنون میشم راهنمایی کنین.

  8. سلام، خسته نباشی! با وی‌پی‌ان یا پروکسی وراد شدیم به نظرتون خطر نداره؟ حتی موقع تذاکنش دادن! یه کیف پول دیگه بریزم یا با وی‌پی‌ان و پروکسی وارد شم؟

    1. سلام دوست گرامی، شما برای فعالیت در این حوزه باید ریسک‌هاش را بپذیرید تنها روش فعلا تغییر آی‌پی هست
      سعی کنید از کیف‌پول‌هایی استفاده کنید که کلید خصوصی را بهتون میده و کلی خصوصی را به‌طور امن استخراج و نگه‌داری کنید

  9. من در کیف پول jaxx liberty ثبت نام کردم و خیلی وقت پیش حذفش کردم الان خیلی لازمش دارم همون اکانت و ولی نمیدونم چجوری باید بازیابی کنم و اینکه کد های بک آپ رو یادم رفته چیکار باید بکنم خیلی لازمش دارم خیلی

    1. سلام. تنها راه بازیابی یک کیف پول رمزارزی اینه که «کلید خصوصی» و یا «کلمات بازیابی» اون رو داشته باشید. اگر ندارید، نمیشه کاریش کرد. با این حساب به بخش پشتیبانی جکس ایمیل بزنید و از خودشون بپرسید، شاید راهی پیش پای شما گذاشتند.

  10. سلام من از فیلتر شکن هم استفاده کردم ولی جکس اجازه سند بهم نمیده لطفا راهنماییم کنید؟

    1. سلام، کیف پول خودتون رو انتقال بدید به jaxx liberty. ورژن قدیمی جکس دیگه پشتیبانی نمیشه.

  11. سلام ببخشید من یه سوال داشتم
    منظور از کاربران توبی بیت کوین چیه؟

    1. سلام. من تا حالا همچین چیزی نشنیدم. لطفاً بیشتر توضیح بدید

      1. شنیدم که یک اصطلاح هست
        یه سوال دیگه این که این تراکنش های بیت کوین به چه موجودیتی داده میشند

  12. با سلام
    ببخشید میشه به من کمک کنید من مقداری بیت کوین تو کیف پول جکس دارم اول دکمه send غیر فعال بود هر کاری کردم درست نشد الان باز تو wallet failedto inintiatze ارور میده میشه کمک کنید ؟بعد اگه درست نشد مشه دارایی رو انتقال داد به کیف پول دیگه چط.ری میشه توضیح بدین؟

    1. سلام. شما اول از همه برنامه‌ی جکس رو کاملاً ببندید، بعد وی‌پی‌ان خودتون رو وصل کنید، بعد برید توی جکس و امتحان کنید.

      اگر مشکل حل نشد به آیدی syasserahmadi توی تلگرام پی‌ام بدید تا بیشتر راهنماییتون کنم.

  13. سلام ببخشید میخواستم بدونم برای کیف پول جکس مشکلی پیش اومده چون من نمیتونم ارز دیجیتال بفرستم برای کسی خطای tx001 میده ممنون. اگر راهنمایی کنید.

    1. سلام. بله این کیف پول دیگه به ایرانی‌ها خدمات ارائه نمیده. شما می‌تونید از کیف پول کوینومی استفاده کنید.

  14. شرمنده سوال بنده مفهوم دار نبود …
    دوست عزیز بنده از یه سایتی که بیت کوین میداده استخراج کردم بعد زمان خاص استخراج قرار شد پول پرداخت کنه در زمانی که ثبت نام اون سایت رو انجام میدادم آدرس کیف پول بیت کوین جکس بنده یه چیز دیگه بود حال که سایت بعد از زمان 3 هفته گذشته میگه که پول رو بحساب شما ریختم در صورتی که آدرس کیف پول جکس بنده هم عوض شده . چطور میتونم آدرس قبلی بیت کوین خودمو بازیابی کنم ؟
    و آیا احتمال کلاهبرداری این سایت وجود داره ؟
    ممنون

    1. اول آدرس بیت کوین خودتون رو توی این سایت: https://www.blockchain.com/explorer بزنید و ببینید که چقدر موجودی داره(تا بفهمید که پول ریخته شده به اون آدرس یا نه)
      اگر پول ریخته شده بود، حالا وقت این میرسه که به اون کیف پول دسترسی پیدا کنید. برای این کار باید کلمات بازیابی‌ای که جکس بهتون داده بود رو داشته باشید.

  15. سلام و عرض ادب
    بنده استخراج بیت کویین از سایتی داشتم تا قبل از اینکه مبلغ رو بفرسته به کیف پولم ، آدرس ولت کیف پول در سیستم ذخیره شده بود چون باید بین 1 تا 3 هفته خارج میشد آدرس کیف پول بیت کویین جاکس بنده عوض میشه چطور میتونم مبلغ رو بحساب بنده برگردانم در صورتی که سایت استخراجی میگه مبلغ واریز شده ؟
    ممنون

  16. سلام من کیف پول jaxx دارم و می خوام بیت کوینی که توش داشتمو منتقل کنم ولی transaction failed میده هی.علتش چیه؟

  17. 12 رقم تو کاغذ نوشتم فقط و فقط از یک سیستم استفاده می کردم پس چرا جکس نمی زنه موجودی صفر و clik to initialize رو میزنه

  18. سلام
    من از برنامه سرور ماینیگ رو گوشی بیت کووین استخراج کردم . بعد حداقل برداشت زده 5 درصد . الان 5 درصد شده و آدرس کیف پول کوینمی رو دادم اما وبعدیه هفته واریز نشده ولی تو قسمت برداشت برنامه یه کد بهم داده . دوستان میگن کدد ووچره باید تو کیف پولت واردش کنی تا بیاد رو کیف پولت . ولی هرچی مینم نمیدونم کجا واردش کنم. ممنون میشم راهنماییم کنین.

    1. سلام دوست گرامی
      کد وچر برای پرفکت مانی هست و اگر دارایی شما پرفکت مانی هست و نه بیت کوین میتونید توی حساب کاربری اضافه کنید وگرنه در ورش پرداخت بیت کوین با ارائه‌ی آدرس کیف پول به طرف مقابل به حسابتون واریز میکنن و کد وچر نداره

      1. دوست من پس چرا رو کیف پول نیومده و تو هیستوری برداشت یه کد نزدیک 24 رقمی واسم فرستاده؟؟؟

  19. سلام و عرض ادب من یه هفته بود که داشتم ماین میکردم با کریپتوتب، ولی اینترنتم تموم شد 3روزی ماین نکردم الان دارم میزنم شروع کنه در قسمتی که سرعت رو تنظیم میکنیم با عبارت adhjust روبه رو میشیم دلیل این چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟حالا مشکل اینه که نمیتونم sing out هم بشم کریپتو تب رو حذف میکنم از درایو Cکه مرورگر اونجا نصب میشه میرم 2تا پوشه کریپ تو تب رو هم حذف میکنم ولی به محض نصب کردن دوباره بازم جیمیلم خود به خودsing inمیشه و شروع به ماین کردن که میکنم با عبارت Adjust روبه رو میشم . حالا میشکل از کجاست؟؟؟؟؟

    1. سلام دوست من، اون ادجاست می‌تونه برای این باشه که چه مقدار از قدرت دستگاهتون رو به ماینینگ اختصاص بده. برای حذف شدن اطلاعات کاربریتون هم فکر می‌کنم باید از گوگل کروم ساین اوت بشید تا اوکی بشه. به شرط اینکه تمام اطلاعات نرم‌افزار رو از فولدر Program files و Common data توی درایو C پاک کرده باشید.

  20. سلام با توجه به مشکلات jaxx شما چه کیف پولی رو برای اتریوم پیشنهاد میدید؟

    1. سلام. می‌تونید از کوینومی یا Myetherwallet استفاده کنید.

  21. سلام بله دارم با سیستم مختلف از ایفون و اندروید تا ویندوز10 و کروم وارد شدم اما موجودی منو نشون نمی ده ین ارور دارن clik to initialize کلیه برنامه اپدیت شده رو زدم بر می گرده پولم یا بلوکه شده راهنمایی لطفاا ممنونم از پاسخگویتون

          1. یعنی پول منو زدن من کلید 12 تایی رو به کسی ندادم اصلا رو کاغذ هم نوشتم همون روز صبح در حال چک کردن بودن که ارور اپدیت نرم افزار داد اپدیت کردم نتونستم وارد بشم و تا امروز شما می فرمائید نیست واریز به این حساب شده 1UpGMSdNxf35usXpLjL8x7cWMb1zSGPVv
            0.07342605 BTC
            چطور ممکنه ممکنه خود جکس جابجا کرده باشه چیکار کنم راهنمایی لطفا

            1. نخیر خود جکس همچین کاری نمی‌کنه(تقریباً غیر ممکنه). تنها راهی که می‌مونه اینه که 12 کلمه‌ی شما و یا کلید خصوصیتون لو رفته باشه به هر صورتی. «هیچ راه دیگه‌ای وجود نداره»

  22. سلام تو کیف پول jaxx مشکل re-initializing failed. دارم رو دستکتاپ لپ تاب برنامه jaxxدارم راهنمایی لطفااااااااااااا

      1. سلام ممنونم از پاسخگویتان
        بله میکروتیک دارم با سرور المان وارد می شدم و میشم رو اندروید هم امتحان کردم از ورژن قدیم تا جدید زدم رو ویندوز هم همینطور راهنمایی لطفاااااااااا ایا بر می گرده یا مشکل دار میشه جالبه می تون وارد جکس بشم اما موجودی نشون نمی ده

        1. این ولت جدیداً به دلیل فشارهایی که قانونگذارا بهش وارد کردن با ایران مشکل‌دار شده. ولی اگر کلید خصوصی(Private key) یا اون 12 تا کلمه‌ی بک‌آپی که بهتون داده رو داشته باشید مشکلی نیست و می‌تونید دارایی‌های خودتون رو انتقال بدید به یه ولت دیگه مثل کوینومی یا هر جای دیگه‌ای. اون 12 کلمه رو دارید؟

      2. سلام.من از سایت بلاک چین مراحل ثبت نام و کیف پول بیت کوین رو انجام دادم و از طریق سایت اکس نوین ،بیت کوین خرید کردم.چون از حسابم کم شد و خرید موفق داشتم مطمعن بودم که بیت کوین دارم.ولی وقتی خواستم بفروشم متوجه شدم اصلا بیت کوینی ندارم.نمیدونم آدرس بیت کوین رو اشتباه کردم؟آیا آدرس اشتباه باشه میتونه ارزی مبادله بشه؟
        و آیا با اینکه شماره سفارش و تاریخ و شماره پیگیری رو از طریق سایت دارم،میتونم به اون موجودی دسترسی داشته باشم؟
        لطفا راهنماییم کنید.

        1. سلام. یکم توضیحاتی که دادید نامفهومه؛ ولی امکان این که تراکنش به آدرس اشتباهی بره وجود داره. آی‌دی تراکنش‌تون رو بفرستید برام تا چک بشه. از کجا به کجا فرستادید؟

  23. سلام تو کیف پول jaxx مشکل wallet failed to initialize دارم رو دستکتاپ لپ تاب برنامه jaxxدارم راهنمایی لطفااااااااااااا

  24. سلام
    جکس لیبرتی هم مسدود شده !
    چجوری دسترسی داشته باشیم پول رو خارج کنیم از کیف پول؟!

  25. باسلام . بنده از جکس استفاده میکردم و الان میخوام از یه کیف پول دیگه استفاده کنم . لطفا یه ولت معرفی میکنید و اینکه نحوه انتقال پولم رو توضیح بدید با توجه به اینکه ۱۲ رمز خصوصی رو هم دارم . متشکرم

    1. سلام، شما می‌تونید به کوینومی(Coinomi) انتقال بدید. توی این لینک طریقه‌ی انتقال حساب از جکس به کوینومی شرح داده شده: https://bit.ly/38qcCsF

      سوال دیگه‌ای هم داشتید می‌تونید بپرسید ✌

  26. سلام و درود.چند روز پیش حدود .05 بیت کوین من از کیف پول جکس کم شد و موجودی صفر شد .دوستان گفتند که به jax liberty wallet اپدیت کن و برمیگرده.این کارو کردم ولی برنگشت.واسه دوستمم همچین اتفاقی افتاد ولی فرداش برگشت.دوستان لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام. اکانت قبلی خودتون رو به جکس لیبرتی اضافه کردید؟

      1. بله .امروز صبح مقداری که تازه ماین کردم اومد تو حساب ولی این مقدار نمیدونم به کجا سنت شده.کسی هست بدونه که ولت جکس مشکل سیستمی داشته یا نه؟ یا اینکه من هک شدم

        1. جکس مشکلی نداره تا جایی که من می‌دونم. مطمئن بشید که کسی به کلید خصوصی و 12 کلمه‌ی بک‌آپ شما دسترسی نداشته باشه. راه دیگه‌ای برای برداشت نمی‌مونه

  27. سلام
    من روی والت جکس مقداری بیت کوین دارم. 4 روز پیش موجودی صفر شده. وقتی گزینه re-initialize کلیک می کنیم پس از مدتی پیغام میاد که re-initializing failed. بارها تلاش کردم ولی باز مشکل داره با support جکس تماس گرفتم گفتن شما یه کیف پول فول نود بزن و بعد کلمات بازیابیتو اونجا وارد کن موجودیتو بیاره . لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام. پشتیبانی از ورژن قدیمی جکس به پایان رسیده. شما باید Jaxx liberty رو روی گوشیتون نصب کنید و 12 کلمه‌ی خودتون رو توی اون کیف‌پول وارد کنید. جکس لیبرتی رو می‌تونید از گوگل پلی دریافت کنید.

  28. سلام
    کسی به Private key جکس من دسترسی نداشته . ولی تمام موجودی جکس من به یه حساب دیگه ای انتقال پیدا کرده .
    امکان داره حک شده باشم ؟؟ یا اینکه خود جکس حک شده باشه ؟ یا اینکه موجودی کاربرای ایرانی رو صفرکرده باشه
    اطلاعی ندارین کسی به این مشکل برخورده باشه ؟

    1. سلام، اینکه جکس رمزارزهای شما رو به حساب دیگه‌ای انتقال داده باشه خیلی بعید به نظر میاد. احتمالا کسی به Private key شما دسترسی پیدا کرده؛ به هر نحوی…

  29. سلام
    من و برادرم روی والت جکسی مقدار زیادی بیت کوین داریم. حدود دو هفته است که موجود صفر شده. وقتی گزینه re-initialize کلیک می کنیم پس از مدتی پیغام میاد که re-initializing failed. بارها تلاش کردم همین است که همین. لطفا راهنمایی بفرمایید.

  30. با سلام ما امشب براي انتقال از كيف پول جكس دچار مشكل شديم روي كيف پول من ارور tx-017ميده و روي كيف پول ديگه اي رسما ميگه شما بلاك هستيد و ما نميتونيم به شما خدمات بديم،؟؟؟حالا ميشه ايا باز بك اپ گرفت و بعد چطور ارزهامونو به كيف پول ديگه اي انتقال بديم

    1. سلام. اول اینکه با وی‌پی‌ان امتحان کنید احتمالا حل میشه. و دوم بهم بگید که چه ارزی رو می‌خواید انتقال بدید تا بهتر بتونم راهنماییتون کنم.

  31. سلام . من یه لجر نانو اس خریدم زدم روی ابدیت همینجور گذینه ابدیت مونده هر کاری میکنم نمیره . لطفا اگه کسی اطلاع داره راهنماییم کنه .ممنونم

    1. سلام. نرم‌افزار Ledger Live رو به آخرین نسخه آپدیت کنید و اگر آپدیت هست پاکش کنید و دوباره نصب کنید، احتمال زیاد مشکلتون حل میشه.

  32. سلام دوست عزیز بنده 300 دوج کوین در کیف پول jaxx حود دارم و موقع برداشت با ارور TX-018 روبه رو میشم
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام. پیامی که بهتون میده متن کاملش چیه؟ کیف‌پول شما آپدیت هست؟

    2. کیف پول jaxx به ایران سرویس نمی دهد و حساب شما بلاک است. شما باید بیت کوین خود را به کیف پول دیگری انتقال دهید تا مشکلتان حل شود.

    1. اکسودوس ایران رو تحریم کرده. اگر کلید خصوصی خودتون رو دارید از ولت دیگه‌ای استفاده کنید.

  33. سلام خسته نباشید من داخل برنامه jaxx liberty حدودا 160 دوج کوین دارم و الان نمیتوانم آن را ارسال کنم من الان باید چه کار کنم خواهش میکنم کمکم کنید دوستان. اینم شمارمه 09223770340

    1. سلام. شما می‌تونید به وسیله‌ی کلید خصوصی یا 12 کلمه‌ای که جکس بهتون داده به کیف‌پول دیگه‌ای نقل مکان کنید. ولی اول به من بگید که چرا نمی‌تونید ارسال کنید؟ اروری که میده چیه؟

  34. سلام در تاریخ مشخصی کیف پول Exodus ارزهای مجازی منو دیپوزیت کرده والان موجودی منو صفر نشون میده ایا این بخاطر تحریمه یا کیف پول من هک شده با تشکر فراوان

    1. سلام. کس دیگه‌ای بجز خودتون به Private key شما دسترسی داشته؟

    2. وقتی کیف پول Exodus را در ویندوز با آی پی ایران باز کنید موجودی شما به درستی نمایش داده نمی شود. حساب شما بلاک یا هک نشده اما بهتر است کیف پول خود را تغییر دهید.

  35. دوست عزیز exudos که کابران ایرانی رو تحریم کرده
    atomic والت خوبیه از شرق اروپا فکر کنم استونی

  36. سلام خسته نباشید به نظر شما از چه کیف پولی میشه استفاده کرد به جای جکس که کاربران ایرانی رو تحریم نکنه

    1. سلام. اینکه کدومشون کاربران ایرانی رو تحریم نخواهند کرد رو کسی نمی‌دونه. مگر اینکه از خودشون بپرسید.(تازه اونم احتمال داره بعدا عوض بشه نظرشون)

      ولی اینا ولت‌هایی هستن که می‌تونید بجای جکس استفاده کنید: Coinomi- Samurai- Ledger

      1. با سلام و احترام
        جناب Exodus ایران رو تحریم کرده.
        بنظرتون Guarda کیف پول خوبیه!؟

        1. سلام. من تا بحال کار نکردم با Guarda. شما می‌تونید از کیف‌پول سامورایی استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا