اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

میزان جستجو برای خرید بیت کوین در موتور گوگل به پایین‌ترین حد رسید

به نظر می‌رسد که روند نزولی بازار و اصلاح قیمت‌ها باعث شده کاربران دیگر به دنبال خرید رمزارز بیشتر نباشند

نکات برگزیده مطلب
  •  بیت کوین از ابتدای سال جاری یک روند نزولی قدرتمند را در پیش گرفته و طی ۹ ماه گذشته سعی داشته سطوح ۲۰ هزار دلاری خود را حفظ کند. حال به نظر می‌رسد فشار فروش بسیار زیاد در بازار و همچنین اصلاح پیاپی قیمت باعث شده تا این رمزارز بخش زیادی از محبوبیت خود را در بین کار از دست بدهد.

طبق داده‌های منتشر شده توسط پلتفرم Finbold، در حال حاضر میزان علاقه کاربران برای جستجوی کلمه «خرید بیت کوین» در موتور جستجوی گوگل به پایین‌ترین حد خود در دو سال اخیر رسیده است.

بیت کوین Bitcoin BTC جک دورسی
بیت کوین

نکته جالب اینجاست که پیش از این پایین‌ترین سطح علاقه به رمزارز بیت کوین در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۰ ثبت شده است، درست پیش از زمانی که بیت کوین در حال آماده شدن جهت یک روند صعودی قدرتمند و ثبت رکوردهای جدید بود. این مسئله باعث شده تا برخی تحلیلگران از آمادگی بازار برای شکست قیمت‌ها و جهش ناگهانی مجموع سرمایه در حال گردش خبر بدهند.

تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان می‌دهد که نیجریه در رابطه با میزان جستجو «خرید بیت کوین» حرف اول را می‌زند و امتیاز ۱۰۰ را ثبت کرده است. جایگاه دوم و سوم نیز به ترتیب با ثبت ۳۳ و ۳۰ امتیاز به کشورهای غنا و کامرون تعلق دارد.

BTC بیت کوین
میزان جستجوی «خرید بیت کوین» در گوگل

با وجود وضعیت فعلی بازار و اصلاح قیمت طی هفته‌های گذشته، باز هم بازار رمزارز و فناوری بلاک‌چین در منطقه آفریقا بسیار داغ است و توانسته بودجه قابل‌توجهی را به خود جذب کند. به نظر می‌رسد که آفریقا در رابطه با جذب سرمایه خطرپذیر (VC) توانسته بسیار موفق عمل کند.

بیت کوین مسیر پیشرفت را ادامه می‌دهد

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد که بیت کوین در حال آماده‌شدن برای یک جهش بزرگ است و تنها به یک کاتالیزور یا رویداد مثبت نیاز دارد تا این روند صعودی را آغاز کند. در حال حاضر حجم بسیار زیادی از سرمایه‌گذاران سازمانی به دلیل ترس از دست دادن فرصت‌ها (FOMO) به دنبال حضور پررنگ در بازار رمزارز هستند، با این حال یک نمایش افزایش قیمت یا روند مثبت تنها راه ورود آن‌ها به بازار است.

علاوه بر این افزایش سرسام‌آور میزان تورم در کشورهای پیشرفته و مشکلات ژئوپلیتیکی اروپا باعث شده تا مردم به دنبال یک راه‌حل جایگزین برای ذخیره سرمایه و فرار از وضعیت اقتصادی موجود باشند. در این حال بیت کوین می‌تواند به عنوان یک پناهگاه ذخیره ارزش خود را معرفی کرده و حجم غیر قابل تصوری سرمایه را به سمت خود جذب کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
finbold.com

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا