اخبار و مقالاتمقاله

افزونه‌ی CryptoTab چیست و چگونه کار می‌کند؟

معرفی افزونه‌ی مشهور CryptoTab و بررسی نکات مثبت و منفی استخراج بیت‌کوین با آن

نکات برگزیده مطلب
  • در این مقاله سعی شده تا توضیحاتی پیرامون افزونه‌ی Cryptotab ارائه شود و نحوه‌ی عملکرد فرایند ماینینگ آن در مرورگر کروم شرح داده شود.

مراقب اسکم رمزارزی باشید

فضای اینترنت پرشده از تبلیغات مبهمی که تلاش می‌کنند کاربران را با وعده‌ی بیت‌کوین سریع و رایگان فریب دهند. در حال حاضر همه می‌دانند که برای رسیدن به بیت‌کوین سریع و ارزان بهترین و تنهاترین راه پیدا کردن یک «نهنگ بیت‌کوین» است. نهنگ بیت‌کوین به افرادی گفته می‌شوند که در صنعت رمزارزی مالک حجم زیادی بیت‌کوین هستند و اقدامات آن‌ها ممکن است باعث ایجاد تغییراتی در بازار رمزارزها و قیمت‌ آن‌ها شود. بنابر این با شناسایی آن‌ها و پیروی از حرکات آن‌ها در بازار رمزارزی، می‌توانید با انجام مبادله به سود کوتاه مدت برسید.

با وجود اینکه اسکم و کلاه‌برداری در همه‌جا غیرقانونی محسوب می‌شود، اما باز هم این موارد به تعداد فراوانی در فضای مجازی وجود دارند، مخصوصات در صنعت رمزارزی که به راحتی می‌توان با وعده‌ی درآمد سریع و آسان و نمایش دروغین، کاربران را سریعا جذب کرد.

به یاد داشته باشید تقریبا تمامی سایت‌ها و پلت‌فرم‌هایی که به شما وعده‌ی دریافت بیت‌کوین بدون انجام ماینینگ یا مبادله‌ی رمزارزی(Trade) را می‌دهند، همه اسکم و کلاه‌برداری محسوب می‌شوند؛ در غیر اینصورت شما یک فرد خوش‌شانس هستید که توسط یک شاهزاده‌ی پولدار انتخاب شده‌اید تا تمامی ثروت او را بی‌دلیل به ارث ببرید. به عبارتی رنج گنج میسر نمی‌شود…

با توجه به ماهیت ذاتی بلاک‌چین بیت‌کوین، ماین و استخراج این رمزارز به دلیل افزایش تعداد و قدرت دستگاه‌های ماینر‌ که روز بروز منابع محاسباتی بیشتری را به ارمغان می‌آورند، به شدت سخت و عملا در برخی مواقع غیر ممکن شده است تا جایی که امروزه درآمد حاصل از ماینینگ بیت‌کوین در اندازه‌ی کوچک، با گذر زمان سریعا کم و ناچیز می‌شود.

ماین و استخراج رمزارز بیت‌کوین از سال ۲۰۰۹ آغاز شده و تا کنون بیش از ۸۰درصد از کل ذخیره‌ی آن توسط ماینر‌ها استخراج شده است. قیمت هر بیت‌کوین در ماه می سال ۲۰۱۸ به بیش از ۹ هزار دلار رسیده بود.

باید در نظر داشته باشید که همیشه آن روی قضیه هم وجود دارد و تمامی موارد اطراف ما اسکم و کلاه‌برداری نیستند. در فضای مجازی پلت‌فرم‌ها و وب‌سایت‌هایی نیز وجود دارند که به صورت کاملا قانونی به کاربران مقدار کمی بیت‌کوین می‌دهند. یکی از این موارد افزونه‌ی مرورگر گوگل کروم با نام CryptoTab است.

کسب بیت‌کوین با CryptoTab

فکر کنید که می‌خواهید با استفاده تنها از یک قاشق شروع به استخراج زغال سنگ از معادل زیرزمینی کنید؛ قطعا این کار به نوعی خودکوشی محسوب می‌شود. این مورد در مورد ماین بیت‌کوین نیز صادق است، زیرا استخراج بیت‌کوین به وسیله‌ی رایانه‌های خانگی و رسیدن به یک سود منطقی، در حال حاضر به دلیل سختی بالای شبکه‌ای رمزارزی به امری غیرممکن تبدیل شده است. اما خوشبختانه برخی از افراد باهوش صنعت تکنولوژی راه‌هایی برای کمک به کاربران ضعیف‌تر پیدا کرده‌اند.

یکی از این راه‌ها افزونه‌ی CryptoTab است که برای مرورگر کروم (ساخته‌ی شرکت گوگل) توسعه یافته است. این افزونه به همه اجازه می‌دهد که با استفاده از رایانه‌های شخصی خود به ماین بیت‌کوین و افزایش ناچیز درآمد برسند.

البته باید یادآور شویم که استفاده از CryptoTab به همین سادگی نیست، اما این افزونه به شما اجازه می‌دهد که کاملا قانونی راهی برای رسیدن به مقدار کمی رمزارز بیت‌کوین داشته باشید.

استخراج بیت‌کوین در حال حاضر عدمتا توسط شرکت‌ها یا افراد مالک استخر‌های ماینینگ بزرگ و مجهز به جدید‌ترین سخت‌افزار‌های ماینینگ صورت می‌گیرد. این فرایند در کنار تولید حرارت زیاد، به منابع محاسباتی عظیم و همچنین انرژی و برق زیادی نیاز دارد.

شاید تا در حال حاضر با این پرسش مواجه شده‌اید که افزونه‌ی CryptoTab چطور با استفاده از منابع محدود رایانه‌های شخصی، بیت‌کوین استخراج می‌کند؟ جواب ساده است، این افزونه اصلا فرایند ماین بیت‌کوین انجام نمی‌دهد، بلکه درآمد حاصله از ماینینگ را به شکل بیت‌کوین به کاربران پرداخت می‌کند. بنابراین پرسش جدیدی که بوجود می‌آید این است که CryptoTab چگونه این کار را انجام می‌دهد و بدون ماینینگ، به کاربران بیت‌کوین پرداخت می‌کند؟

این افزونه در اصل با استفاده از یک سیستم هوشمند اقدام به استخراج رمزارزهایی کوچکی می‌کند که سختی شبکه‌ی بسیار پایین‌تری دارند. همچنین افزونه‌ی CryptoTab به جای استخراج یک رمزارز خاص، به صورت پویا بین چندین رمزارز جابجا می‌شود تا میزان درآمد حاصل از این فرایند را تا ۴ برابر افزایش دهد. الگوریتم این افزونه به گونه‌ای توسعه یافته که به آن اجازه می‌دهد به رمزارزی روی آورد که در همان لحظه بیشترین سود‌دهی را برای کاربر دارد. در نهایت درآمد تمام رمزارزهای استخراج شده توسط بیت‌کوین به کاربر پرداخت می‌شوند.

با این وجود، در نظر داشته باشید که فرایند فوق این حقیقت را تغییر نمی‌دهد که شما با استفاده از رمزارزهای کم قیمت و با ارزش پایین به دنبال دستیابی به گران‌ترین رمزارز بازار هستید. در برخی مواقع شاید حتی میزان درآمد حاصل از این روش به سختی جوابگوی هزینه‌ی برق مصرف شده توسط رایانه‌ی شما باشد.

روش راه‌اندازی افزونه‌ی CryptoTab

برای اینکه به این افزونه دسترسی داشته باشید و بتوانید آن را به درستی برای فرایند ماین رمزارز فعال کنید، ابتدا باید ۴ مرحله‌ی خیلی ساده پشت سر بگذارد.

قدم اول

ابتدا باید افزونه‌ی CryptoTab را برای نرم‌افزار مرورگر کروم از شرکت گوگل دانلود کرده و نصب نمایید.

قدم دوم

با استفاده از یکی از حساب‌های مربوط به رسانه‌های اجتماعی به محیط این نرم‌افزار وارد شوید(از حساب‌های کاربری فیس‌بوک، گوگل، توییتر و VK پشتیبانی می‌شود).

قدم سوم

میزان مصرف قدرت محاسباتی افزونه‌ی CryptoTab را به دلخواه تنظیم کرده و این افزونه را اجرا کنید. در زمان ماین رمزارز نباید پنجره‌ی مربوط به این افزونه بسته شود و یا سیستم شما خاموش گردد.

نکته: افزایش میزان مصرف قدرت محاسباتی پردازنده‌ باعث کاهش عملکرد و سرعت رایانه‌ی شما خواهد شد.

قدم چهارم

درآمد کسب کنید.

توضیح بخش Friend Referrals یا زیرمجموعه‌گیری

مدل کسب و کار افزونه‌ی CryptoTab به شدت مبتنی بر کاربران و معرفی این افزونه به دیگران است تا بتواند سوددهی کافی داشته باشد.

این یک حقیقت تلخ را باید در نظر داشته باشید که دیگر هیچ ترفندی یا برنامه‌نویسی هوشمندی باعث نخواهد شد که رایانه‌ی شخصی شما بتواند به صورت روزانه مقدار زیادی رمزارز استخراج کرده و شما به سود چشم‌گیری برسید. نه افزونه‌ی CryptoTab و نه هیچ طرح هرمی دیگری باعث تغییر این موضوع نخواهند شد. با این حال توانایی ماین رمزارز یک گذینه‌ی خوب محسوب می‌شود و از طرفی با فرایند referrals و زیرمجموعه‌گیری نیز بدون داشتن حتی ذره‌ای سرمایه‌گذاری باعث افزایش آن خواهد شد.

 تیم توسعه دهنده‌ی این افزونه یک استخر ماینینگ راه‌اندازی کرده‌اند. آن‌ها ادعا می‌کنند که هرچه تعداد کاربران افزونه‌ی CryptoTab افزایش یابد، فرایند ماینینگ این استخر به شکل چشم‌گیری بهبود می‌یابد و می‌توانند به کاربران بابت زیرمجموعه‌ی آن‌ها سود پرداخت کنند.

علاوه بر این مورد، تمامی کاربران دارای زیرمجموعه، درصد مشخصی از بیت‌کوین و در آمد زیرمجموعه‌های خود را نیز دریافت خواهند کرد.

شبکه‌ی ارجاع یا همان زیرمجموعه‌گیری این افزونه تا ۱۰ سطح متفاوت عمق دارد و شما می‌توانید با استفاده از ماشین حساب میزان درآمد این پلت‌فرم، سود خود را محاسبه کنید.

البته این افزونه یک برنامه‌ی انگیزشی نیز از تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ راه‌اندازی کرده و به کاربرانی که بیشترین زیرمجموعه را داشته باشند، در پایان این برنامه ۰/۳ بیت‌کوین جایزه اهدا خواهد کرد. نفر دوم در این برنامه ۰/۲ و نفر سوم نیز ۰/۱ بیت‌کوین جایزه خواهد گرفت.

مشروعیت این افزونه

افزونه‌ی CryptoTab تمامی بیت‌کوین‌های بدست آمده را به عنوان درآمد ماینر‌ها پرداخت می‌کند و به عنوان یک مدرک برای اثبات این کار تمامی داده‌های مربوط به تراکنش‌های بلاک‌چین بیت‌کوین را در اختیار عموم قرار داده است؛ بنابر این شما می‌توانید همیشه با مراجعه به آن به صورت لحظه‌ای میزان پیشرفت و مراحل مختلف تراکنش خود را مشاهده فرمایید.

افزونه‌ی CryptoTab با اطلاعات و داده‌های شخصی کاربر که روی رایانه ذخیره شده‌اند نیز کاری ندارد. این نرم‌افزار توسط وب‌سایت‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و عموم آن‌ها اعلام کرده‌اند که بدون هیچ‌گونه دردسری، مقدار ناچیز بیت‌کوین بدست آمده را به کیف‌پول‌های رمزارزی خود انتقال داده‌اند.

پتانسیل درآمد

پتانسیل رسیدن به مقدار زیادی بیت‌کوین با استفاده از افزونه‌ی CryptoTab تقریبا ناچیز است. در حقیقت استفاده از رایانه‌های شخصی برای ماین بیت‌کوین و رسیدن به درآمد کافی که هزینه‌ی مصرف انرژی آن را تامین کند نیز تقریبا سخت است. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم هیچ چیزی باعث تغییر این موضوع نخواهد شد زیرا سختی شبکه‌ی این رمزارز طی سال‌های گذشته به شدت بالا رفته است.

پس دقیقا چه میزان درآمد می‌توان به وسیله‌ی این افزونه بدست آورد؟

پاسخ به این سوال کمی دشوار است زیرا هر کدام از لایه‌های زیرمجموعه‌ی شما درصد متفاوتی از سود را به شما پرداخت می‌کنند. به بیان دیگر، درصورتی که در سطح اول خود ۵۰۰ زیرمجموعه داشته باشید، به شکل قابل توجهی درآمد شما نسبت به زمانی که ۵۰۰ زیرمجموعه در دیگر سطوح داشته باشید، بیشتر خواهد بود.

ماشین حساب درآمد CryptoTab به شما اجازه نمی‌دهد که به صورت دلخواه اقدام به تغییر سطح کاربران زیرمجموعه‌ی خود کنید، اما به صورت خودکار سطح کاربران جدید زیرمجموعه‌ی شما را بررسی و به درآمد شما اضافه می‌کند. از آنجایی که تعداد افرادی که در سطح اول قرار می‌گیرند همیشه کمتر است، با افزایش تعداد افراد زیرمجموعه در سطوح بعدی به راحتی متوجه خواهید شد که این سطوح تا چه میزان در درآمد نهایی تاثیرگذار خواهند بود.

برای ساده‌تر شدن هرچه بیشتر این موضوع یک مثال در ادامه‌ی مطلب ارائه شده است.

شما می‌توانید با زیرمجموعه‌گیری جمعیت کل ایالات متحده(۳۲۵ میلیون نفر) چیزی در حدود ۱۰۸ بیت‌کوین از طریق CryptoTab دریافت کرده که قیمت آن معادل تقریبی ۹۸۰هزار دلار می‌باشد. در صورتی که بخواهیم کمی واقع بینانه‌تر عمل کنیم، اگر شما تعداد ۱۰هزار نفر زیر مجموعه داشته باشید، به سختی می‌توانید به درآمد ۰/۰۱ بیت‌کوین یا ۱۰۰ دلار دست یابید.

در نظر داشته باشید اعداد نمایش داده شده در صورتی که به صورت مستقیم زیرمجموعه‌گیری کنید، بیش از مقادیر اعلام شده خواهد بود.

در نتیجه می‌توان گفت که بهترین راه کسب درآمد از افزونه‌ی CryptoTab زیرمجموعه‌گیری است و در صورتی که یک فرد اجتماعی نیستید، درآمد حاصل از این افزونه برای شما بسیار ناچیز خواهد بود.

مزایای استفاده از CryptoTab:

  • نصب و راه‌اندازی ساده
  • کاملا رایگان
  • انجام فرایند ماینینگ بر روی هر رایانه‌ای

معایب استفاده از CryptoTab:

  • پتانسیل درآمد ناچیز
  • به شدت مبتنی بر زیرمجموعه‌گیری است
  • تنها بر روی مرورگر گوگل کروم(Google Chrome) کار می‌کند

نتیجه‌گیری

  1. افزونه‌ي CryptoTab با استفاده از منابع محاسباتی کاربران اقدام به استخراج قانونی رمزارز می‌کند.
  2. میزان درآمد خالص کاربران از این افزونه به شدت به زیرمجموعه‌های آن‌ها بستگی دارد و حتی در صورت استفاده از این بخش هم درآمد حاصله عملا ناچیز خواهد بود.
  3. اما این افزونه به تمامی کاربران مالک رایانه‌ی شخصی اجازه می‌دهد که به استخراج رمزارز روی بیاورند، اما باید بدانید که درآمد حاصل از این کار بسیار پایین خواهد بود.
  • برای بررسی بیشتر افزونه‌ی کریپتوتب و دلایل عدم پیشنهاد استفاده از آن، می‌توانید به قسمت بعدی این مقاله مراجعه فرمایید.

نظرات و سوالات خود را در رابطه با CryptoTab با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3.5]

منبع
Best PTC Sites

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

‫292 دیدگاه ها

    1. بله دوست من، معمولا این ابزارها جذاب به‌نظر میرسن ولی تنها برای توسعه‌دهنده بازدهی دارن و کاربرا سودی کسب نمیکنن

  1. سلام مهندس ممنون میشم یه راهنمایی بکنید من دو سال پیش با کریپتو تب مقداری بی تی سی جمع کرده بودم و با جیمیل هم لاگین کرده بودم حالا با همون جیمیل لاگین کردم ولی صفر است چجوری باید بازیابی کنم قصد ندارم دیگه از این برنامه استفاده کنم ولی گفتم حداقل قبلی ها را تبدیل به ریال کنم

  2. سلام
    من سال گذشته کلی در کریپتو امتیاز گرفتم ولی بخاطر مسائلی کریپتو رو حذف کردم حالا جدیدا اون رو نصب کردم ایا میتونم به امتیازات قبلیم دسترسی پیدا کنم یا نه و چطوری ؟ ممنونم راهنمایی کنید
    کریپتوی من روی ویندوز 10 نصی است

  3. برداشت تایید شده از سوی کاربر ولی ۲روزه واریزنشده چقدر طول میکشه

    1. این نرم‌افزار چیزی شبیه به کلاهبرداریه. روش حساب باز نکنید

  4. سلام من اصلا کریپتو تب رو دانلود نکردم با لینک میرم تو صفحه اش کار می کنم این درسته؟
    چرا میگین کریپتوتب سود اوری نداره چطوری پولمون از بین میره از چه لحاظ؟

    1. کریپتو تب یه افزونه برای مرورگر هست و باید حتما برای شروع کار روی مرورگر نصب کنید
      میزان درآمد خالص کاربران از این افزونه به شدت به زیرمجموعه‌های آن‌ها بستگی داره و حتی در صورت استفاده از این بخش هم درآمد حاصله عملا ناچیزه بنابراین ارزش هزینه‌ی برق و صدمه زدن به رایانه(با توجه به قیمت فعلی قطعات رایانه‌ای در بازار) رو اصلا نداره…

  5. سلام …
    من وقتی استخراج رو فعلا می کنم در تسک منیجر بخش پاور very high رو نشون می ده ، می خواستم بدونم اگه روی حداکثر باشه به سیستم من آسیب می زنه یا نه . سپاس

    1. سلام.بله ممکنه در دراز مدت یه سیستم شما آسیب بزنه.

  6. سلام چطوری میتونم بیت کوین بدست اومده از cryptotab , و nicehash را تبدیل به پول کنم ؟ ممنون میشم اگر کمک کنید

    1. سلام. می‌تونید توی صرافی‌های داخلی به ریال یا توی صرافی‌های خارجی تبدیل به دلار کنید. مثلاً صرافی بایننس یا کوینکس Binance-Coinex

  7. ببخشید من 6 7 ماهی است که از کریپتو استفاده می کنم اما امروز که صفحرو باز کردم صفحه ی اول همون میزان قبلی که ماین کردمو میاره اما دوباره که روشو میزنم همش 0 هست انگار از اول شروع شده چیکار باید بکنم

  8. سلام دوستان خسته نباشین اقا نرم افزار کرپتو خودش به صورت اتوماتیک داره ماین انجام میده ی آیا امکان دارد که همینطور بدون مجموعه گیری انجام بشه ؟ که مجموعه و زیر مجموعه تولید نکنیم؟ با تشکر .

    1. بله، ولی بخش اعظم درآمد حاصل از کریپتوتب به زیرمجموعه‌گیری و تعداد زیرمجموعه‌ها بستگی داره، یعنی با ماین مستقیم درآمد بسیار ناچیز خواهد بود.

  9. سلام اقا شما ک میفرمایین این بدرد نمیخوره نمیصرفه فلان . خودتون چه چیزی چه سایتی ک بشه بیت کویین استخراج کرد یا کلا ارز دیجیتال ب دست اورد پیشنهاد میکنین؟؟

    1. سلام اگه اطلاعاتی در این زمینه بدست آوردی لطفا به منم اطلاع بده . خیلی دنبال این کارم .

  10. سلام اگر زحتمی نیست می شود بفرمایید چگونه می توانیم از سایت cryptotab browser تراهش بخریم یا سرعت ماینیتگ را افزایش دهیم چه کارتی های را قبول می کند آیا با گیفت کارت ویزای مجازی می توان اقدام به خرید افزایش سرعت اقدام کرد ممنون اگر جواب دهید

    1. سلام. تا جایی که من می‌دونم کریپتوتب هش‌پاور نمی‌فروشه. و نکته‌ی دیگه اینکه از کریپتوتب استفاده نکنید چون صرفه‌ی اقتصادی نداره و از نظر فنی منطقی نیست. این مقاله رو مطالعه کنید: https://www.coinit.ir/1397/07/do-not-try-cryptotab/

  11. سلام ممنون بابت این که پاسخ میدید و ممنون بابت سایت خوبتون براتون ارزوی موفقیت دارم
    ببخشید من الان چجوری باید حساب کنم توی مرورگر کریپتو چقدر درامد دارم؟مثلا الان برای من نوشته usd 0.9387 یعنی چقدر؟کلا فرمول محاسبش چجوریه؟ممنون بابت پاسخ

  12. سلام آقا وقت بخیر، زمانی که داریم بیت کوین استخراج میکنیم و این پیغام را میدهد چه باید کرد؟ Activate Mining

    1. سلام وقت بخیر
      ببخشید من ایمیلی رو که برای اینکار استفاده کردم ناخاسته پاک کردم و هرکاری میکنم برنمیگرده باید چیکار کنم؟؟مشکلی پیش نمیاد اگر با همون ایمیل ادامه بدم یا باید ایمیل رو عوض کنم و از اول شروع کنم؟؟؟
      لطفا راهنمایی کنین اگ راهی هس ک ی حساب جدید بازم نکنم

      1. سلام
        تا وقتی که کریپتوتپ برای شما ایمیل تایید اکانت یا همچین چیزی ارسال نکنه مشکلی پیش نمیاد ولی احتمالش هست؛ بنابراین پیشنهاد میشه پس از تسویه از یک حساب جدید استفاده کنید.

  13. سلام خسته نباشید . اگر ممکن هست جواب بنده بدید اینکه میگید داخل سایت مطرح شده نمیدونم کجاست و سر در نمیارم لطفا بیشتر توضیح بدید ممنون میشم فقط جواب این سوال های پایین بدید
    اول اینکه ۶ ماهی هست من برنامه کریپتو تب نصب کردم رو سرورم و موبایلم با یک اکانت هستم و سایت بلاکچین هم حساب دارم فقط سوالم اینه که موقعی من بیت رو استخراج کردم و میخوام withdraw هم میزنم و ثبت میشه تا حالا ۲ بار انجام زدم و ثبت شده فقط میخوام بدونم چه جوری پول بحسابمون بیاد مرحله بعدی چیه نمیدونم کجا باید تبدیل به تومان کنیم بریزه بحسابمون این یکی سوالم ممنون میشم واضح برام توضیح بدید؟؟؟؟؟؟ و دومین سوالم زیر مجموعه من ندارم تا الان اگر نداشته باشم تا چند سال میشه ۱ بیت کوین بدست بیارم بدون زیر مجموعه حداقل چند سال میشه ؟؟؟؟؟ من فقط همین نکات از برنامه کریپتو تب بلدم دیگه اطلاعات زیادی ندارم ازش میشه پشتیبانی ام کنید اگرم ایدی تون بدید ممنون میشم سوالی داشتم بگم ایدی بنده @mercedeso62

    1. سلام. دوست من شما باید اول مطالعه کنید راجب رمزارزها تا متوجه بشید من چی ازتون می‌خوام! اطلاعاتی که ازتون خواستم رو در اختیار من نذاشتید شما.

  14. سلام خسته نباشید .چند مورد سوال دارم
    اول اینکه 6 ماهی هست من برنامه کریپتو تب نصب کردم رو سرورم و موبایلم با یک اکانت هستم و سایت بلاکچین هم حساب دارم فقط سوالم اینه که موقعی من بیت رو استخراج کردم و میخوام withdraw هم میزنم و ثبت میشه تا حالا 2 بار انجام زدم و ثبت شده فقط میخوام بدونم چه جوری پول بحسابمون بیاد مرحله بعدی چیه نمیدونم کجا باید تبدیل به تومان کنیم بریزه بحسابمون این یکی سوالم ممنون میشم واضح برام توضیح بدید؟؟؟؟؟؟ و دومین سوالم زیر مجموعه من ندارم تا الان اگر نداشته باشم تا چند سال میشه 1 بیت کوین بدست بیارم بدون زیر مجموعه حداقل چند سال میشه ؟؟؟؟؟ من فقط همین نکات از برنامه کریپتو تب بلدم دیگه اطلاعات زیادی ندارم ازش میشه پشتیبانی ام کنید اگرم ایدی تون بدید ممنون میشم سوالی داشتم بگم ایدی بنده @mercedeso62

    1. سلام دوست من. اول از همه باید بهتون بگم که کریپتوتب فقط و فقط و فقط باعث میشه وقت و پولتون رو هدر بدید. دو اینکه مقالات آموزشی زیادی توی سایت کوینیت هست که می‌تونید ازشون استفاده کنید برای حل کردن مشکلاتی که دارید. و در آخر اینکه بایدجزئیات تراکنشتون رو بفرستید تا بتونم بیشتر بهتون کمک کنم.

  15. دوستا ن سلام کمک کنید من مرورگر cryptotab روی ویندوز 10 نصب نمیشه
    بعد از دانلود لینک از سایت و باز کردن فایل یک پنجره میاد که میگه آیا مطمئن هستید از نصب برنامه و بعد اوکی نصب نمیشه چی کار کنم
    فیلتر شکنم تست زدم جواب نمیده برنامه نصب نمیشه ولی روی سیستم های دیگه نصب میشه کسی لینک نصبیشو داره نه لینکی که خود سایت میده

    1. برای اینکه بتونیم مشکلتون رو حل کنیم باید اطلاعات بیشتری در اختیارمون قرار بدید. در صورت امکان یک تصویر از ارور بگیرید و آپلود کنید. اما به احتمال زیاد مشکل شما مربوط به سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای مورد نیاز از جمله .net framework برمیگرده …

      1. سلام خسته نباشین من قبلا این برنامه رو نصب کردم و استخراج کردم ولی ویندوز ک عوض کردم برنامه پاک شد الان میتونم برگردم به همون صفحه؟الان همه استخراجم پاک شده؟؟یا میشه دوباره برشگردونم ؟؟

        1. سلام. اگر اطلاعات حساب قبلی خودتون رو ندارید کاری نمیشه کرد متاسفانه

  16. سلام درامد حاصله رو چه طور استخراج کنیم یعنی ادرس کیف پول رو کجای مرور گر باید بزاریم که حالا همون اندک ارز کسب شده رو بتونیم برداریم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. اول اینو باید به یاد داشته باشید که برای برداشت ابتدا باید درآمد شما به حدنصاب رسیده باشد
      برای برداشت به بخش Balance مراجعه کرده و سپس از گزینه‌ی withdraw استفاده کنید. در مرحله‌ی بعد آدرس کیف‌پول مقصد از شما پرسیده میشه.

  17. سایت خوبی درست کردین. کار با ارزهای دیجیتال یه علم نو هست و جذابیت داره

    1. درود. من هم چند روزی هست با این مشکل مواجه شدم. اگر به جوابی رسیدید به بنده هم اطلاع بدید. بنده هم متقابل همین کار را میکنم..

  18. سلام کریپتوتب من اصلا بازنمیشه
    هرچی میزنم صفحه سیاه هست یاسفید
    پاک کردم نصب کردم روسیستم دیگه امتحان کردم بازم همینه

    1. من هم همین مشکلو دارم تو برازرش سیاه وسفیده وتوی کروم کوینش نمی چرخه /کسی میدونه برای چیه؟

  19. سلام من وقتی جیمل میرنم که روی کربتون تب میگه مشکلی به وج.د آمده

  20. سلام وقت بخیر >من مدتی هست که با crypto بیت استخراج کردم و مقادری هم به کیف پولم انتقال دادم اما از مرداد ماه دیگه به کیف پول انتقال نمیده < شما میدونید ایراد کار از کجاست؟

    1. باید اطلاعات بیشتری در رابطه با مشکلتون ارائه کنید و توضیح بدید که با چه اروری روبرو می‌شید، تا تیم کوینیت بتونن بهتون کمک کنند.
      البته در مرحله‌ی اول می‌تونید از نرم‌افزار‌های تغییر دهنده‌ی آی‌پی استفاده کنید.

      1. Dear users, please note that all payments will be made on time. However, due to Bitcoin network overload, it may take longer to get transactions confirmed. Please be patient.

        سلام و عرض ادب مجدد
        موقع پرداخت بیت این پیام رو نشون میده
        حتی در صورت اوکی کردن پیام واریز انجام نمیشه
        میشه لطفا راهنمایی کنید

        1. در این پیام نوشته که به دلیل حجم بالای‌ تراکنش‌ها در شبکه‌ی بیت کوین، روند پردازش زمان‌بر خواهد بود و باید شکیبا باشید.
          احتمالا با کمی تاخیر روبرو میشید و پس از مدتی رمزارزهای انتقال داده شده به حسابتون واریز میشه. مشکل خاصی نباید باشه

          1. بله متوجهم اما بعد از 3 ما هنوز واریز نشده گفتم شاید مشکل خاصی داره
            ممنون از پاسخگوییتون و وقتی که گذاشتید

    2. سلام ببخشید میشه راهنمایی کنید چطور به کیف پول انتقال بدیم

      1. اول اینو باید به یاد داشته باشید که برای برداشت ابتدا باید درآمد شما به حدنصاب رسیده باشد
        برای برداشت به بخش Balance مراجعه کرده و سپس از گزینه‌ی withdraw استفاده کنید. در مرحله‌ی بعد آدرس کیف‌پول مقصد از شما پرسیده میشه.

  21. سلام. ضمن تشکر از پاسخ های ارائه شده ، یک سوال داشتم. من برای چند id مختلف link دنلود cryptotoab رو فرستادم. اونها هم دانلود و نصب کرده اند. به ازای همه اونها Referals من اضافه شده اما Active Miners من به تعداد Referals نشده. با اینکه میدونم و دیدم همه دادن Mine میکنن. به این موضوع برخورد کردین؟ چطوری جای رفع داره؟

    1. سلام. مرسی مرسی 🌹 احتمالاً هنوز با سرورهای کریپتوتب سینک نشده. بخاطر همون آفلاین نشون میده. احتمال دیگه اینه که هش‌ریت اون سیستم‌هایی که اددشون کردید انقدر پایینه که اکتیو نشونشون نمیده.(این خیلی احتمالش کمه!)

  22. با درود
    نخست برای ابهام زدایی و توضیحات کامل مربوط متشکرم.
    * برای کاربرانی که از cpu / hardware ماینینگ اطلاعی ندارند:
    پردازنده مربوط اصلا شبیه رایانه خانگی نیست؛
    که برای فعالیت نیاز به برق زیاد و خنک کننده مجزا دارد
    ضمنا صدای آن نیز شبیه ترانس برق میباشد.
    با تشکر از سایت کوینیت

  23. سلام استاد خسته نباشید من برای اینکه بخوام زیر مجموعه کسی بشم باید اون آیدی یا همون لینک رو یجایی وارد کنم اما نمیدونم باید کجا ؟ میشه لطف کنید راهنماییم کنید چند تا زیر مجموعه هم خواستم بگیرم ولی نشده چون اونا هم کریپتو تب داشتن و هرکدومشون یه شماره لینک داشت نمیشد شماره لینک خودشون هم عوض کرد ممنون میشم راهنماییم کنی!

  24. با سلام ، من برنامه فوق را نصب کردم روی موبایلم ، سوالی داشتم که در صورت کار برای استخراج با موبایل ایا به سی پی یو موبایل اسیب می رسه ؟
    با سپاس

    1. سلام. بله، احتمال آسیب هست. و اینکه با موبایل ماین کردن سودی در بر نخواهد داشت.

  25. سلام.عزیز یکی از دوستان میخواستن زیرمجموعه بنده بشن و لینک رو اشتباه زدن و دان کردن و نصب کردن الان کریپتوتب رو پاک میکنیم و log out میزنیم و دوباره دانلود میکنیم ولی بازم میره تو همون اکانت قبلی چیکار کنیم که بیاد زیرمجموعه من بشنه؟؟؟

    1. سلام. باید یه اکانت دیگه درست کنید و با اکانت قبلی وارد نشید. قبلش کوکی‌های و حافظه‌ی کش مرورگر اینترنت خودتون رو هم ریست کنید.

      1. ببینید من کلا کریپوتب رو پاک میکنم و دوباره نصب میکنم و به محض اینکه نصب میشه میره تو اکانت قبلی چجوری یه اکانت دیگه بسازم؟؟؟

        1. کارهایی که گفتم رو انجا بدید و چک کنید. به علاوه، اگر فولدری از کریپتوتب می‌مونه بعد از پاک کردنش، به صورت دستی پاکشون کنید.

          1. بازم نشد من حتی ویندوزم عوض کردم و دوباره نصب کردم نشد.هرکاری مکینم نمیشه.چیکارکنم؟؟؟؟

            1. این چیزی که شما میگید امکان نداره دوست من. یه جای کار رو اشتباه میرید احتمالا. یه اکانت جدید درست کنید و با اون شروع کنید به ماین کردن.

  26. سلام من قبلا یک کیف پول درست کردم و مقداری انتقال داشتم ولی الان دوباره میخوام کیف پولمو بیارم نمیشه رمز و که میزنم نمیاره شاید روشم اشتباه نمیدونم چطور باید بیارمش

    1. سلام. بیشتر توضیح بدید. کیف‌پولتون چی هست؟ اروری که میده چیه؟ رمز چی منظورتونه؟

      1. سلام آقا سید من با گوشی میخوام تا چند ماه استخراج کنم برای آینده آقا سید من فعلا سیستم ندارم اما اگر در آینده سیستم خریدم با سیستم وارد نرم افزار بشم و وارد اکانت ایمیل خودم بشم هر چی استخراج کرده باشم میاد توی سیستم کامپیوتر که ادامش رو تو کامپیوتر استخراج کنم؟؟

        1. سلام. عزیزم شما از الان تا ۶ ماه دیگه که با گوشی ماین کنید شاید ۲ دلار بدست بیارید! تازه اگر وسط کار گوشیتون خراب نشه بخاطر فشاری که بهش میاد. در نتیجه عقلانی و منطقی نیست انجام ماینینگ با گوشی.

  27. سلام
    من روی یک سیستم کریپتو تب داشتم و مقداری بیت کوین تعلق گرفته بود بهم .چطور میتونم انتقالش بدم روی یک سیستم دیگه و ادامه بدم ماینینگ رو؟

  28. سلام
    من به دو نفر لینک دعوت فریتادم که هر دو آیفون داشته اند ولی بعد از نصب و تایید ایمیل به زیر گروههای من اضافه نشدند. دلیل چیست؟

  29. سلام امکان داره نحوه محاسبه اعداد CryptoTab توضیح بدین ممنون میشم

    1. سلام. اگر منظورتون مقدار درآمد هست فرمول دقیقی براش وجود نداره.

  30. سلام وادب
    اساتید ارجمند ممنونم سوالی داشتم راهنمایی فرمایید
    چطور میشه روی کریپتو تب مون موقع انتقال بیت کویین به کیف پول تاییدیه ایمیل گذاشت. متاسفانه تو سروری چند دلاری داشتم سرورم چندروز هک شد ودیدم چند دلاری که استخراج شده بود طرف به کیف پولش انتقال داده بود. ممنون راهنمایی کنید .بااحترام

    1. سلام. همچین قابلیتی رو ندیدم توی کریپتوتب. ولی اینطور که توی ساپورت خود کریپتوتب نوشته، قبل از برداشت ازتون می‌خواد که وارد یکی از حساب‌های شبکه‌های اجتماعیتون بشید. مثل فیسبوک یا گوگل. اینجوری امنیت تراکنش‌ها رو بالاتر بردن مثلا

    2. سلام وادب
      من هم اتفاقی در سروری خارجی با 352 زیر مجموعه دیدم طرف برای انتقال بیت کوین به والت تاییدیه ایمیل گذاشته و عملا خودم هم از کریپتو تبم سرقت وانتقال وجه کردند وهم دیدم که تاییدیه جیمیل در سرور خارجی باهاش برخورد داشتم وطرف هر یک دلار که شده بود انتقال به والتش میداده وسرورهایی که از او هک میشد به هیچ عنوان ان افراد نتونسته بودند انتقال وجه کنند وتاییدیه جیمیل جلو کارشون گرفته بود. ممنون میشم اگر حسب اطلاعات وتجربتون این سئوال ی که در قبل پرسیدم رو اگر جوابشو اتفاقی متوجه شدید راهنمایی در روزهای اتی انشاا… فرمایید به لطفتون. بااحترام

  31. سلام. ببخشید من نرم افزار کریپ تو تب CryptoTab را برای استخراج بیت کوین نصب کرده بودم.بعد از مدتی استفاده ، موتور جستجوی پیشفرض آن تغییر کرد و به بینگ bing تغیر کرد. من می روم در قسمت تنظیمات و آن را تغییر می دهم ولی موتور جستجوی پیش فرض آن تغییری نمی کند و همچنان با بینگ می آورد. یه مشکل دیگه، این که وقتی صفحه اول نرم افزار رو باز می کنم از حالت اولیش فرق کرده. لطفا راهنماییم کنید. ممنون

    1. سلام. اول از همه اینکه از کریپتوتب استفاده نکنید. به این دلایل: https://bit.ly/2P2uPG4

      بعد از اون، اگر اصرار به استفاده از اون رو دارید نرم‌افزارش رو پاک کنید، آخرین نسخه‌ش رو از سایت خودش دانلود کنید و نصب کنید. اون مشکلاتی که داشتید حل میشه احتمال زیاد، اگر نشد اطلاع بدید.(قبل از اینکه پاک کنید نرم‌افزار رو اطلاعات حساب کریپتوتب خودتون رو بردارید تا بعدا بتونید به حسابتون دسترسی داشته باشید.)

    2. سلام لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
      تازه وارد حوزه بیتکویین شدم و چند سوال دارم
      @payamrhn7

      1. سوالات خودتون رو در بخش کامنت با تیم کوینیت در اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ داده بشه 🙂

  32. سلام و خسته نباشید.
    خواستم ببینم با لب تاب رم 8 که سیپیو و گرافیکش هم بالاست روزی چند چند تومن میشه کسب کرد.

    1. سلام، به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه که با لپ‌تاپ ماینینگ انجام بدید. اگر انجام بدید پول برقتون از درآمدتون بیشتر خواهد بود و به سوددهی نمیرسید.

  33. دورود بر شما.
    خب با این حساب که من مطالعه کردم و نظرات رو خوندم انگار کار خاصی انجام ندادیم و وقتمون رو تلف کردیم!!
    یعنی اگر ماینر هم تهیه کنیم با این کریپتی تب نمی تونیم استخراج انجام بدیم چون این نرم افزار به شدت وابسته به زیر مجموعه گیری هست!اگر اشتباه میگم راهنمایی بفرمایید.
    پس با این حساب لطفا سایت و یا نرم افزار مطمئن که میشه با ماینر بیت کوین استخراج کرد رو معرفی کنید.ممنون

    1. سلام دوست من، سیستم ماینینگ با دستگاه‌های ASIC(ماینرهای بیت‌کوین) و کریپتوتب کاملا متفاوته، لطفا با هم اشتباه نگیرید. شما می‌تونید با تهیه‌ی «ریگ‌های ماینینگ» یا «دستگاه‌های اسیک» به صورت اصولی اقدام به استخراج بیت‌کوین یا هر رمزارز دیگه‌ای رو بکنید و به سوددهی برسید. برای اطلاع از طریقه‌ی انجام ماینینگ می‌تونید مقالات آموزشی سایت رو بخونید.

      1. دورود فراوان
        باور کنید همین دیروز تا این مقاله رو خوندم کلا از توی سیستم پاکش کردم.
        تشکر به خاطر پاسختون

    2. – به شخصا هیچ دلیلی برای استفاده از کریپتو تب نمی‌بینم، بله این افزونه به شدت بر روی زیرمجموعه‌گیری تمرکز داره نه ماینینگ و کسب درآمد مستقیم.
      – اگر قصد ماین و استخراج رمزارز با استفاده از دستگاه‌های ماینینگ مثل ریگ یا اسیک رو دارید، می‌تونید به بخش آموزش‌های سایت کوینیت (از کجا شروع کنم) مراجعه کنید و از آموزش‌های قدم به قدم ما استفاده کنید. در این بخش تمام موارد لازم از جمله تنظیم دستگاه‌های ماینینگ مختلف، نحوه‌ی ارتباط با استخر‌های ماینینگ و همچنین شروع کار برای کاربران تازه‌وارد به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح داده شده
      موفق پیروز باشید

  34. باسلام به دوستان صاحب نظر . عرایضتون مورد قبول و محترم اما اگر با دور کردن ملت ازین داستان سود نمیبرید لطف کنید علاوه غیر قابل دسترس نشون دادن درامد از بیت کوین از طریق کریپتو اینم نشون بدین ک اگر تیم درست کنن و رو تیمشون کار کنن از طریق باینری و … بعد از چند ماه به سادگی به بیت کوین دست پیدا میکنن.دوستانی ک شک دارن حتما به بنده یه پیام تلگرامی ———– بفرستید تا با یه دو دوتا چهارتای ساده نشون بدم ک شدنیه حتی میشه به ماهی 1 بیت رسید اگر و تنها اگر تیم هرمی بسازید.سپاس مطالب خوبتون

    1. سلام دوست من، لطفا اون دو دوتا چهارتایی که فرمودید رو همین‌جا توضیح بدید تا ما و همه‌ی دوستان بهره ببریم.

  35. سلام لبتاپ من cori5 با رم 6 شما چه برنامه ای پیشنهاد میدین و چجوری نصب کنم

    1. در کل به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه که شما با لپ‌تاپ خودتون ماین کنید. ولی اگر می‌خواید یه تجربه‌ی ساده از ماینینگ رو داشته باشید از نرم‌افزار minergate استفاده کنید.

    1. سلام، شما وقتی می‌خواهید با سیستم دوم شروع به ماین کنید، با لینک ریفرال(ارجاع) سیستم اول وارد کریپتوتب بشید.

      1. اقا خدا خیرت بده . من ی سوال داشتم . من ۲ ماهه استخراج کردم و الان که این مطالب رو دیدم فهمیدم سر خودمو کلاه گزاشتم و ای کاش وقتمو هدر نمیدادم . فقط ی سوال دارم ازتون . الان بعد از این ۲ ماه که رو لب تابم خیلی فشار اونده یا نه ؟ یعنی کاراییشه . میخوام بفروشمش ! نگران فروشش هستم . اخه قبلا واسه کارای طراحی و ۳d خریدم . خیلی وقته فقط باهاش فیلم نگاه میکنم . اخه معماری خیلی کار زیاده خخخخخ . تو فروشش نره تو پاچمون دیگه . اخه الان فهمیدم چی خریت کرده بودم و خبر نداشتم

        1. سلام دوست من، اگر لپ‌تاپ شما به صورت صحیح کار می‌کنه احتمال اینکه بهش آسیب رسیده باشه خیلی کمه. شما فقط باید حرارت قسمت‌های مختلف دستگاهتون رو با برنامه‌های مخصوص این کار چک کنید تا مطمئن بشید که بیش از حد داغ نیست. و اگر اینطور بود اقدام به تعویض خمیر سیلیکون دستگاه کنید. در ضمن از کارکرد صحیح فن‌های دستگاهتون هم مطمئن بشید.

  36. سلام
    من کریپتوتپ داشتم و یه مدتی داشتم فعالیت میکردم با یه تعدادی زیر مجموعه، لپ تاپم به مشکل خورد مجبور شدم ویندوز عوض کنم، آلان هر کاری می کنم نمیتونم بیتکوین خودمو بیارم، انگار از اول میاد.
    شما راهکاری ندارید؟

    1. سلام، شما قبل از اینکه شروع به ماین کنید اکانت ساخته بودید یا نه؟

  37. سلام و خسته نباشید
    یه کمکی میخاستم از تمام دوستان
    من حدود دو ماهی میشه CryptoTab Browser رو نصب کردم بعد از حدود 1 ماه فهمیدم در اثر بازدید از وب سایتها تماشای انلاین فیلمو غیره نرم افزار CryptoTab Browserهر روز شاید بیشتر از 130 میلیون امتیاز میده تصمیم گرفتم سیستممو ارتقا بدم حدود 15 میلیون خرج سیستم کردم الان 20 روزی میشه سیستم جدید راه انداختم نرم افزارو نصب کردم لوگین شدم از اکانت قبلی جز 2 روز اول که برام کار کرد امتیاز روزانمو داد حدود 250 میلیون دیگه الان شاید 20 روز میشه که چیزی نمیده جز همون امتیاز سرانه که CryptoTab Browser باز باشه شاید طی 24 ساعت 10 میلیون نشه ممنون میشم دوستان با تجربه یکی کمکم کنه

    مدیریت عزیز شمامم کمک کنید سپاس گزارم ازتون

    1. شما می‌تونید از نرم‌افزار MinerGate برای انجام ماینینگ استفاده کنید ولی باز هم سودآوری آنچنانی براتون نخواهد داشت. تنها راه کسب سودآوری مناسب خرید دستگاه‌های ASIC و یا ریگ‌های ماینینگ هست.

  38. با سلام وخسته نباشید.من کریپتو از طریق جی میلم فعال کردم ولی نصب شو پیدا نکردم ولی دارم کار می کنم این چه جوری هست گفتین باید نصب کنین .آیا من تحت وب کار می کنم لطفن راهنمایی کنیین

    1. سلام روز شما بخیر، شما می‌تونید مرورگر خود کریپتوتب رو نصب کنید که بسیار شبیه به گوگل کروم هست. برای دریافت این مرورگر از این لینک استفاده کنید: https://goo.gl/BpyMdc . قابل ذکره که استفاده از کریپتوتب برای انجام ماینینگ به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه.

  39. سلام کریپ توتب از کار افتاده میرم توش نوشته غیر فعال شدبد چی کار کنم؟

    1. سلام، شما باید توضیحات بیشتری ارائه کنید. ولی برای شروع اکانت خودتون رو روی یک سیستم دیگه امتحان کنید.

  40. نظراتو خوندم والا شما که میگید به هیچ دردی نمیخوره پس اینا چی میگن در باره آموزش سوال میکنن چرا؟ انگار بازی میکنن اگر دنبال بازی هستید خب پولاتونو بیارید بدید به من براتون بازی درست میکنم که الکی ضرر برق و غیره نکنید خارجیا رو هم الکی پولدار نکنید

  41. با سلام خسته نباشید سوالم اینه ایا یه دستگاه ماینر بخرم بهتره
    و دوم اینکه این سایت برای ماین کردن خوبه یا نه coinmagic.cc
    و اینکه الان با تب کریپتو تب مقدار استخراجم اینه
    0.000074531545 آیا ادامه بدم هزینه برقم رایگانه
    12 تا زیر مجموعه هم دارم و مهم تر از این چرا نمیشه به کیف پول انتقال داد ایا سرکاری نیست
    با تشکر

    1. سلام دوست من
      مطمئنا خرید دستگاه ماینر توصیه میشه. سایتی که فرمودید و کریپتوتب همونطور که بارها توی مقاله‌های مختلف بهش اشاره کردیم اصلا برای انجام استخراج توصیه نمیشه و وقت تلف کردنه. این مقاله رو مطالعه کنید لطفا: https://goo.gl/1L6i61

  42. سلام..من اول کریپتو تب رو روی اپرا بوک کردم وبعد از ساخت اکانت لینک فرستادم و5 زیر مجم.عه گرفتم…..کمی بعد خود برنامه کریپتو را نصب کردم چیکار کنم که مقدار ماین کردنم با هم جمع بشه یا زیر مجم.عه ها به برنامه اصلی متصل بشه…..چون سرعتش خیلی بالاتره….در اپرا با 5 زیرمجم.عه0.000000126548اما در خود برنامهکریپتوبا 0زیرمجوعه اصلی0.000000604678

    1. سلام دوست گرامی
      شما باید از بخش Affiliate حساب کاربری بسازید و بعد در جایی که میخواید به حسابی که ساختید لاگین بشید

  43. سلام
    من داخل cryptotab لینک مربوط به عضو گیری رو که برای دوستام می فرستم مرورگر اونها لینک و باز نمی کنه و پیام
    This site can’t be reached
    get.cryptobrowser.site’s server IP address could not be found.
    Try running Windows Network Diagnostics.
    DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
    نمایش داده میشه . مشکل چیه؟ با چند تا سیستم امتحان کردم . نیاز به فیلتر شکن هست؟

    1. مشکل به عدم شناسایی DNS از طرف دوستانتون مربوط میشه. باید DNS خودشون رو تغییر بدن و یا از نرم‌افزار‌های وی‌پی‌ان استفاده کنن

  44. سلام میشه بهترین سایت رو برای ماین کردن معرفی کنید

    1. سلام دوست گرامی
      شما اطلاعات بیشتر در اخیارمون قرار میدید؟ آیا سخت افزار ماینینگ دارید و اگه بله از چه نوعی
      ورود به حوزه‌ی ماینینگ همیشه یک سرمایه‌گذاری بلند مدت و البته پر ریسک (نسبت به دیگر انواع سرمایه گذاری) هست ابتدا باید بتونید خطراتش را قبول کنید بعد از انتخاب نوع ارزی که بهش اعتقاد دارید، سخت افزار که راهنماش در همین سایت موجوده را انتخاب میکنید و پس از نصب سخت افزار مرحله‌ی انتخاب استخر مناسب فرا میرسه

  45. سلام.
    من میخواستم بدون اگه برنامه کریپتو تب به عدد 0.000080604030 برسه یعنی چند ساتوشی ؟ و چقدر با یک بیت کوین فاصله؟ و به قیمت الان چند تومن میشه ؟

    1. سلام، هر بیت‌کوین از 100،000،000 ساتوشی تشکیل شده؛ و عددی که شما فرمودید با قیمت 4340دلاری بیت‌کوین میشه تقریبا 34 سنت.

      1. چهار رقم آخر حساب نمیشه؟ . اگه این طور باشه هیچ ارزشی نداره و نیاز به چندین سیستم و کار کرد همزمان هست.
        نحوه محاسبه از بعداز ممیز هست درسته؟

        چرا با با ارز 4340 دلاری حساب کردی ارز ازاد چرا حساب نمیشه؟

        1. بله، بعد از ممیز هست. با دانش ریاضی اندک هم میشه حساب کرد. اون 4340 قیمت روز بیت‌کوین بود دوست من. من به دلار بهتون قیمت دادم نه تومن.

      2. 4 رقم آخر در برنامه کریپتو محاسبه نمیشه؟ چرا با دلار 4340 محاسبه میکنی . دلار آزاد شده؟
        نحوه محاسبه بعداز ممیز هست درسته؟

        آقا برا قرار دادن یه پیام آدم دق مرگ میشه آخه چرا اینقدر مشکل داره سایت

        1. سایت مشکلی نداره دوست من. شما باید منتظر تایید پیامتون پس از ارسال بمونید. این کار به دلیل جلوگیری از انتشار اسپم انجام میشه.

  46. من با دو هفته کار با 34 زیر مجموعه که 17 نفر و به صورت مستقیم وارد کردم و بقیه به صورت غیر مستقیم عدد روی 25 میلیون قرار گرفته
    اگر 25 نفر دیگه اضافه کنم با سرعت بیشتری کار میکنه من آدمی و میشناسم با 112 زیر مجموعه موفق به رسیدن 1.3 بیت کوین شده با همین سرعت پیش بره در 4 ماه اینده به درامد میرسه

    1. سلام دوست گرامی
      در کنار گفته‌های شما سیل زیادی از نفرات هستن که با رقم‌های خیلی بیشتر از شما نتونستن به این درآمد برسن و بعد مدتی وقتی میبینن این درآمد کم نصیبشون شده این کارو رها میکنن
      آماری که برای رسیدن به این درآمد برآورد شده اصلا با اعداد شما همخونی نداره، میشه با یک جستجوی ساده به این حقایق رسید
      موفق باشید

    2. با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
      ارقام ارائه شده توسط شما کاملا نادرست و غلط است. درآمد کریپتو تب مگه چقدره که بخواد به این سادگی به هرکس که چندتا زیرمجموعه میگیره ۱ بیت‌کوین بده. لطفا بخش‌های انتهایی این مقاله رو دوباره مطالعه بفرمایید.
      در قسمتی از این مقاله ذکر شده که شما حتی با داشتن ۱۰ هزار نفر زیر مجموعه تازه به درآمد 0/01 بیت‌کوین میرسید.
      برخی دوستان با سیسیتم‌های بسیار مدل‌ بالا اقدام به استفاده از کریپتوتب کردن و درنهایت پس از یک هفته تنها چند سنت درآمد داشتن. یعنی علاوه بر اینکه نتونستن حتی با این روش پول برق مصرفی رو تامین کنند، باعث استهلاک و آسیب رسیدن به سیستم خودشون هم شدند.
      لطفا محاسبات خودتون رو یک بازبینی دوباره داشته باشید که خدای نکرده دچار ضرر نشید.
      موفق و پایدار باشید.

    3. سلام چگونه میتوان زیر گروه گرفت چون refrrals من صفر است اگه ایمیل بهم بزنید متشکر میشم مراحل زیر گروه رو مرحله مرحله توضیح دهید ایمیلم [email protected]

      1. متاسفانه امکان ارسال ایمیل وجود ندارد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش زیرمجموعه‌گیری و دریافت لینک مربوط به خودتان، اینکار را انجام دهید. تنها کافیه که لینک دریافتی رو به دوستان خود بدهید و آن‌ها نیز با استفاده از آن اقدام به ثبت‌نام در CryptoTab نمایند.

  47. من امروز بعد از 2 هفته 34 زیر مجموعه دارم که 17 نفر به صورت مستقیم و بقیه به صورت غیر مستقیم کار میکنند عدد روی 25 میلیون قرار داره اگر با سرعت زیر مجموعه گیری که 20 نفر دیگه وارد کنم تا آخر اسفند یا 4 ماه دیگه به یک بیت کوین برسم
    , و یکی از دوستانم که آموزشگاه داره قراه 25 سیستم تا آخر همین هفته اضافه کنه که فکر میکنم سرعت قابل توجهی به محاسبات من میده
    من آدمی و دیدم که با 112 زیر مجموعه 1.3 بیت کوین درامد داشته

  48. سلام دستگاه s9که معرفی کردین در ماه چند دلار درامد زایی داره .ممنون

    1. سلام
      درآمدزایی دلاری این دستگاه‌ها با تغییر قیمت بیت‌کوین تغییر می‌کنه. در حال حاضر با بیت‌کوین 4500 دلاری و احتساب هزینه‌ی برق روزی 2.45 دلار درآمد داره.

  49. سلام من توی چند روز ( کم تر از یک هفته ) به 0.000001545277 بیت کین رسیدم آیا صرفه داره که ادامه بدم؟
    سرعت 200 هست

    1. سلام
      درآمد شما توی این چند روز 0.00847 دلار بوده. یعنی شما حتی هزینه‌ی برق مصرفی دستگاه خودتون رو هم در نیاوردید. پس بصرفه نیست براتون.

  50. سلام من با CryptoTab کار میکنم. سرعت هش هم متوسط 110 هست. دو تا سوال دارم. ایا این استخراج ها بهو سیستم فشار نمیاره و ضرر نداره ؟؟؟؟ دوم اینکه به صرفه هست ؟؟؟ یا سرور تهیه کنیم بهتره ؟

    1. سلام،

      1- به سیستم فشار میاد، چون داره حداکثر توان محاسباتی خودشو استفاده می‌کنه
      2- این هش‌ریت برای شما سودی در پی نخواهد داشت و حتی موجب ضرر شما هم میشه چون پول برق بیشتر از درآمدتون خواهد شد.

  51. سلام
    من میخوام برنامه به جای اینکه رو یک سیستم کار کنه روی دو تا سیستم کار کنه
    برنامه رو به لپ تاپ زدم جیمیل وارد کردم و داره کار میکنه
    ولی رو کامپیوتر که نصب کردم نمیتونم اکانتی که تو لپ تاپ دادم رو بزنم
    و برنامه رو کامپیوتر هم کار میکنه ولی هیچ اکانتی نیست
    چجوری دو سیستم رو بهم وصل کنم

    1. سلام
      لازم نیست به هم وصل کنید دوست من، فقط باید در سایت کریپتوتب اکانت بسازید و با اون اکانت لاگین بشید توی همه‌ی سیستم‌ها. توجه داشته باشید که استخراج به وسیله کریپتوتب اصلا پیشنهاد نمیشه. لطفا این مقاله رو مطالعه کنید: https://goo.gl/AWuczS

  52. سلام خدمت دوستان عزیز
    من تو یک هفته:0.000002500000BTC
    استخراج کردم
    لطفا بفرمایید که نحوه محاسبه به دلارش چطوری است؟؟؟؟؟
    سپاس

    1. این رقم دارایی خودتون رو در قیمت فعلی بیت‌کوین ضرب کنید، عدد بدست آمده قیمت دارایی شما به دلار هست.
      الان این مقدار بیت‌کوین شما فقط 1.5 سنت ارزش داره.

    2. سلام

      همون عدد رو به قیمت روز بیت‌کوین ضرب کنید. که میشه: 0.013825 دلار

  53. سلام دوست عزیز
    من یه مدت با موبایل بصورت تفننی شروع به ماین کردن کردم.یه بات بود که زیر مجموعه یکی از دوستان شدم.تا الان 6 نفر فقط زیر مجموعه دارم .کمتر از یکماه الان : 0.0012 بی تی سی ماین کرده.نمیدونم اگه ده پانزده نفر اضافه کنم و هش به بالای سیصد برسه ،آیا اصلا بصرفه هست یا خیر؟

    1. سلام
      شما تا به حال برداشت کردید؟ یعنی به آدرس شخصی خودتون بیت‌کوین‌هایی که استخراج شده رو ریختید؟

        1. اول یک کیف‌پول نصب کنید و از اونجا برداشت داشته باشید تا مطمئن بشید که سیستم کلاه‌برداری نیست چون این مقدار توی 6 روز کاملا غیر منطقیه.

  54. سلام.. دنبال یه برنامه ای میگردم که حداقل 3 4 سال دیگه کار کنه..یعنی میخوام بیت کوینی هایی درمیارمو نگه دارم…همچین برنامه ای وجود داره؟؟کرایتو تپ عمرش رو چطور میبینید؟؟ اصلا کاری که میخوام انجام بدم شدنی هستش که بیت کوینامو بخوام نگه دارم؟؟؟؟

    1. سلام
      شما برای نگه‌داری بیت‌کوین‌های خودتون باید از کیف‌پول‌هایی مثل Jaxx استفاده کنید. لطفا در قسمت «از کجا شروع کنم؟» سایت بیشتر راجبش بخونید.

  55. سلام به اساتید گروه
    من ارز الکترونیوم دارم میخوام تبدیل کنم به ارزهای دیگه میشه راهنماییم کنین
    ارزهایی مثل لایت کوین یا دوج کوین

    1. سلام، شما می‌تونید از صرافی‌های رمززارزی خارجی و یا ایرانی(به شرط اینکه موجود داشته باشن) برای انجام این کار استفاده کنید.

  56. سلام، میخواستم بدونم نظرتون در مورد بیت کوین از طریق سایت اسپینر چی هست؟ رم رو درگیر میکنه اما نه به شدت کریپتوتب. ممنون میشم اگه اطلاعاتی دارید بفرمایید.

    1. با سلام
      نکته‌ی اول اینکه برای استخراج رمزارز باید قدرت پردازش محاسبات ریاضی وجود داشته باشه بنابراین از پردازنده و کارت‌گرافیک معمولا برای این مورد استفاده می‌شه و رم تاثیر چشم‌گیری تو کارکرد نداره.
      مورد دوم اینکه این سایت‌ها از قدرت پردازشی شما برای استخراج استفاده می‌کنند و در صورتی که اسکم و کلاهبرداری نباشند و شما بتونید بعد از مدت به حداقل میزان لازم برای برداشت برسید، فقط یه درصد کمی بازده خواهند داشت تا جایی که حتی پول برق مصرف شده رو هم جوابگو نیست و عملا جز صرف وقت و هزینه برای کاربر سودی نداره.
      سایتی که معرفی کردید هم چک شد و استفاده ازش توصیه نمیشه…

  57. سلام میخواستم بدونم با کامپیوتر خونگی با چه کارت گرافیکی یا سی پی یو از کریپتو تب میشه حدوده روزی ۱ دلار کسب کرد یا اگه نمیشه بهترین حالت چقدره و بالاترین هش ریت که دیدید چقدر بوده

    1. سلام
      دوست من سیستم کریپتوتب یک سیستم بسته‌ای هست و دقیقا نمیشه گفت شما با چه کامپیوتری چقدر درآمد خواهید داشت. بخاطر همین پیشنهاد نمیشه با کریپتوتب ماین کنید. بجای اون می‌تونید از MinerGate استفاده کنید.

  58. سلام
    به نظرتون با سرعت 400 هش بر ثانیه، بدون پرداخت هزینه برق میشه به سود رسید؟

    1. سلام دوست گرامی ، شما فقط با ( ترا هش ) به سود میرسید شما با 300 تراهش ماهانه

      اگر در نظر بگیریم :

      برق مصرفی به وات (Power consumption (w)
      50
      Wهزینه هر کیلو وات ساعت برق (Cost per (KW/h
      70 تومان
      کارمزد استخر استخراج Pool Fee (%)
      1 درصد

      محاسبات ماهانه:

      هزینه برق مصرفی 2,520 تومان
      کارمزد استخر 20.44 $
      درامد اصلی 0.31954 BTC
      درامد به تومان 28,614,697 تومان
      درامد به دلار 2,043.91 $

      با دلار 14.000 تومن محاسبه شده

      پیشنهاد میکنم از سرویسهای ماهانه و سالانه سایت بیت کوین یا Antpool استفاده کنید ، البته اگر سرمایه دارید و میخواید سرمایه گذاری کنید این راه خوبیه

      موفق باشید

  59. سلام روز بخیر
    بنده برنامه کریپتو تب را نصب کردم و بعدا مجبور شدم که ویندوز را عوض کنم حالا که برنامه را بعد از نصب ویندوز نصب کردم و اکانت قبلی را دادم کار نمی کند و همچنان غیر فعال است چه کار کنم ؟
    طریقه زیر مجموعه گیری را هم توضیح بدهید – آیا کدی را که برنامه به من داده است را در اختیار کسی بگذارم اون شخص به چه صورتی می تواند زیر مجموعه من قرار بگیرد یعنی باید کد را در مرورگر گوگل وارد کرده و بعد کار نصب برنامه را انجام دهد و یا این که برنامه را نصب کرده و بعد کد را در قسمت دیگری وارد کند .
    با تشکر

    1. منظور از کار نکردن چیه؟ بیشتر توضیح بدید.
      زیرمجموعه‌گیری معمولا به دو صورت انجام میشه: یا کد رفرال شما یه لینک هست که باید اونو در اختیار زیرمجموعه‌ی خودتون قرار بدید و به وسیله‌ی این لینک اقدام به ثبت نام کنن – یا یک کد شامل اعداد و حروف هست که باید در زمان انجام ثبت نام در بخش معرف استفاده کنند.

  60. کریپتو تب من از دیشب پیام CryptoTab Currently Unavailable میده ایا از دوستان کسی این مشکل رو داشته و راه حل چیه

    1. منم همین مشکل رو دارم . کی درست میشه؟ چقدر طول میکشه تا درست بشه

      1. زمان دقیقی رو نمیشه گفت، این مشکل از طرف خود تیم کریپتوتب هستش. ولی شما از اتصال صحیح خودتون به اینترنت مطمئن بشید.

  61. سلام، ممنون از اطلاع رسانی خوبتون
    من قصد دارم چند نمونه از ارزهای دیجیتال ارزون مثل Dogecoin خریداری کنم
    شما چه ارزهایی رو پیشنهاد می‌کنید که در آینده احتمال بالا رفتن قیمتشون بالا باشه
    خود Dogecoin چطور؟

    1. سلام
      در این زمینه به صورت مشخص نمی‌تونم کمکتون کنم ولی ارزهایی که نقشه‌راه(Whitepaper) خوبی دارند برای سرمایه‌گذاری گزینه‌های خوبی می‌تونن باشن. شخصا با داژکوین موافق نیستم.

    1. سلام
      لطفا بیشتر اطلاعات بدید. با این جمله‌ای که شما گفتید نمیشه فهمید مشکل شما چیه

  62. سلام و خدا قوت خدمت دوستان
    سوالی که من دارم اینه که آیا برای تاسیس و راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال قوانین و محدودیت وجود داره
    اگر قوانین و مجوز هایی نیاز هست از کدام اداره و سازمانی میتوانم کسب مجوز کنم
    وسوال آخر اینکه چه مقدار سرمایه برای اینکار لازمه
    باتشکر از اساتید که برای آگاهی رسانی وقت و انرژی صرف میکنید

  63. سلام من با سرعتی که داشتم تونستم تو دو روز و بدون عضو 750000 ساتوشی بگیرم
    آیا عملکرد خوب بوده؟
    الان بعد از سه روز مرور گر فعال نیست چرا؟
    لطفا راهنمایی کنین
    اگه عضو گیری نکنم چه اتفاقی میفته؟

    1. سلام
      دوست من شما احتمالا عدد رو اشتباه گفتید چون در صورتی که 750000 ساتوشی با کریپتوتب ماین کرده باشید، تقریبا 47 دلار تو دو روز درآمد داشتید و این تقریبا غیر ممکنه!

  64. خدا خیرتون بده که برای آگالهی مردم وقت میزارید همه جا پر شده از تبلیغ برای این سایت ما هم فکر کردیم چه حالی بهمون دادن نگو این سیستم نظام برده داریه همه برای یکی یکی برای خودش از ما بیگاری میکشه این پولا هم خوردن نداره مثلا یکی دیدم تو کامنتا نوشته از کامپیوتر و برق محل کارش استفاده میکنه خوب علاوه بر دزدی از بیت المال چیزیم گیرش نمیاد اصلا کلا اینترنت ایران برای کسب در آمد روی نظام برده داری بنا شده سایتهای کسب درامد پر بازدید مردمو گول میزنن آخرش خودشون به درآمد میرسن ولی اون بنده خدا که اطلاعات نداره کلی وقت و زمان و هزینه زندگیشو میزاره بعد تازه میفهمه چه کلاهی سرش رفته و عمرش به تباه رفته کلا این پولا حرومه و از نظر اخلاقی هم درست نیست

    1. تشکر بابت اینکه نظرتون رو ارسال کردید، امیدوارم جلوی ضرر دوستان گرفته بشه.

  65. سلام برادر خدا قوت
    ميخواستم بپرسم كه وقتي ما تو يه سازماني كار ميكنيم كه شبكه و سيستم و برق رايگان هست
    استفاده از cryptotab با 20 زير مجموعه بصورت 10 ساعت در طول روز نتيجه خواهد داشت يا خير
    حالا مدت زمانش م ميدونم طولاني هست تا به يه بيت كوين برسه ولي نظر شما چيه ؟
    2-چه نرم افزاري براي برداشت توصيه ميكنيد .
    ممنون هستم از راهنمايي هاي شما
    الآن رقم من در طول يه هفته اينقدر شده 0.000008686532btc
    تقريبا چند سال به نظرتون طول ميكشه تا يه بيت كوين بشه به همين منوال
    آخر هفته خوبي داشته باشي

    1. سلام وقت بخیر
      اول اینکه در نظر داشته باشید سیستم‌های رایانه‌ای استفاده شده در سازمان‌ها و ادارات ایران تقریبا نفتی و از رده خارج هستند و امید چندانی بهشون نیست…
      دوم اینکه این مقدار بیت‌کوین که بدست آوردید کمتر از ۶ سنت ارزش داره یعنی حتی پول برق رو هم درنیاوردید…
      در صورتی که این عدد رو تقسیم بر هفت کنیم و 365 روز ضرب کنیم = شما در بهترین حالت و بدون سختی شبکه سالی ۲ و نیم دلار درآمد خواهید داشت! قیمت هر بیت‌کوین در حال حاضر 6300 دلاره…
      نظر شخصی بنده اینه که این سیستم‌های فرسوده رو فرسوده‌تر نکنین و هزینه‌های برق ارگان مربوطه رو بی‌دلیل افزایش ندید.

    2. در نظر داشته باشید با یک حساب کتاب ساده، و روی کاغذ با اطلاعاتی که دادید 2,207(دو هزار و دویست و 7 سال) سال طول میکشه به یک بیت‌کوین برسید! البته مطمعنا خیلی خیلی زودتر از این تاریخ بیت‌کوین به محدودیت 21 میلیون واحد خودش میرسه.

  66. با سلام و احترام
    توی تمام توضیحاتی که در رابطه با کسب بیت کوین نوشته شده گفته میشه حل معادله ریاضی و اینکه CPU بالاتر بهتر کارایی داره… معمولا واسه کسب درآمد در نت کلیک روی تبلیغ یا انجام بازی یا دیدن یه کلیپ که یا یه همچین فعالیتی رو انجام میدادن… یعنی واسه اون فعالیت به شما پرداختی انجام میشد. ممکنه یه توضیحی بدید که چرا به ما پرداختی انجام میشه وقتی کریپتو یا هر دستگاه یا نرم افزار دیگه ای رو اجرا میکنیم؟ بابت حل معادله ریاضی ؟!!!

  67. سلام من یه سیستم خونگی کاملا ساده دارم با پردازنده کورای3 سرعت هش60میره

    میخواستم بدونم چقد برق مصرف میشه؟ مگه تفاوت چیه با کارعادی خب روشنه داره کار میکنه دیگه

    1. سلام

      برقی که پردازنده شما مصرف می‌کنه در بیشترین حالت می‌تونه به 100 وات برسه. ولی مساله‌ای که هست اینه که احتمال بسیار زیادی هست که حتی به اندازه قیمت برقی که مصرف کردید هم بیت‌کوین استخراج نخواهید کرد.

  68. سلام
    من دوستانی داشتم که تو چهار الی پنج ماه با چیزی حدود 100 نفر user درجه 1 تونستن تا سه بیت استخراج کنند و اینکه شما میگین به صرفه نیست به نظرم اشتباهه.

    1. لطفا آدرس کیف‌پول این دوستانی که می‌فرمایید رو بگید تا ما بتونیم چک کنیم.

  69. والله ماآخرشم نفهمیدیم این کریپتو به درد میخوره یا نه!؟ هرکی یه چیزی میگه خیلیا میگن به درد نمیخوره اونوقت رفیقم با 180 نفر زِیرمجموعه لول1 تقریبا هر چهار ماه یه بیت کوین میزنه!! نمیدونم خودمم موندم چیکار کنم

    1. دوست من یکی از خوبی‌های بلاکچین و بیت‌کوین شفاف بودنشه. لطفا آدرس کیف‌پول این دوست خودتون رو بدید تا چک کنیم.

  70. سلام من یه مدت این افزونه رو داشتم و الان باتری لبتابم خراب شده به نظرتون ممکنه به خاطر این افزونه بوده باشه؟

    1. اگر موقعی که ماین می‌کردید با باطری کار می‌کرده احتمال داره

  71. سلام و دروود و ممنون از سایت خوووبتون

    من میخواستم با دوتا سیستم خونگیم ماینینگ کنم یه لپ تاپ کورآی ۳ و یک پی سی .

    شما کدوم سایت یا کدوم نرم افزار رو صلاح میدونین

    1. سلام، روزتون بخیر
      یکی از بهترین نرم‌افزارهایی که می‌تونید استفاده کنید MinerGate هستش. ولی در کل ماین کردن با سیستم‌های خونگی پیشنهاد نمیشه.

  72. سلام. اگر برق صنعتی و کشاورزی در دسترس باشه ممکن هست راهنمایی کنید با کدام دستگاه ماینر بیش ترین درآمد رو میشه داشت و چقدر؟

    1. سلام
      هر دستگاهی که نسبت هش‌ریتش به برق مصرفیش بهینه‌تر باشه. ولی شما باید نسبت به طرح و استراتژی‌ای که دارید خودتون در آخر دستگاه رو انتخاب کنید. مثلا با دستگاهی مثل GMO B2 می‌تونید با قیمت الان بیت‌کوین ماهی 167 دلار درآمد داشته باشید.

  73. ممنونم
    آره مثلا دستگاه اسیک s9j باشه 4تا5تایی که خودشون کار خودشون رو میکنن
    و در کنارش هم با کریپتو فعالیت کنی
    آخه دوتا کامپیوتر و یه لپ تاپ توو خونه داشتم گفتم بیکار نمونن
    یعنی با چندتا سیستم خونگی و زیر مجموعه گرفتن بیشتر و اکتیو بودن هم هیچ فایده ای نداره؟
    توو دراز مدت نمیشه به درآمد خوب رسید به نظرتون؟

    1. دوست من کریپتوتب وقت تلف کنی هستش و سعی کنید ازش دوری کنید. اگر می‌خواید با سیستم‌های خونگی ماین کنید از نرم‌افزار Minergate استفاده کنید.

      1. سلام مهندس اینکه میگین crypto tab وقت تلف کردن واسه کار انفرادی درسته و اون کارش گروهیه

        و یه چیز عجیب داره اگه تونستی جواب بدی که بهت ایمان میارم

        من با کریپتو در مدت 11 روز تونستم با مجموع سرعت کمتر از یک کیلو هش بر ثانیه با هفتا سیستم معموای cor i5 مقدار 0.0001 کوین ماین کنم

        ولی برای نمونه با Gekkoscience که سرعتش 15 گیگا هش هست توی هر calculator که بزنی درآمد ماهیانشو میزنه 1400 تومن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        داستانش چیه؟؟؟؟

        1. سلام
          دوست من ما اینجا نیستیم که کسی بهمون ایمان بیاره. شما می‌تونید فقط با استفاده از یک سری مسائل ساده‌ی محاسباتی، خودتون به نتیجه‌ی لازم برسید.
          نسبت به اون چیزی که گفتید در ماه درآمدتون حدود 27 هزار تومن خواهد بود. اون هم با 7 عدد سیستم i5 به قول خود شما. ولی آیا مصرف برق این سیستم‌ها رو در نظر گرفتید؟ از کجا می‌دونید که در آخر هزینه‌ای که برای برق باید پرداخت کنید از کل درآمدتون بیشتر نخواهد شد؟ این‌ها مسائلیه که باید بهش فکر کنید.

          در جواب سوال دومتون هم باید گفت که اون ماینر‌های USB به صورت تکی و Standalone به شبکه بیت‌کوین وصل می‌شن و ماین می‌کنند. ولی در سیستم کریپتوتب، مقداری از هش‌ریت زیرمجموعه‌های شما به شما تعلق می‌گیره و دلیل اصلی اینکه محاسبات شما اشتباه از آب در میاد اینه.
          موفق باشید

          1. حالا ایمان رو که شوخی کردم
            برق مصرفی رو حتمن بهش توجه کردم و پرسیدم هزینه برق رو مجانی در نظر بگیر شما

            و وقتی گفتم 7 تا سیستم منظورم این بود که فقط همین زیر مجموعه دیگه ای ندارم

            در ضمن مهندس با توجه به این چیزا مگه سرعت 15 گیگا هش با یک کیلو هش اصلن قابل قیاس هست که اینهمه اختلاف بین میزان استخراجشون هست

            یا علی

            1. مسئله‌ای که اینجا وجود داره سیستم کاری کریپتوتب هست که اصلا شفاف نیست. و بخاطر همون نمیشه نتیجه‌گیری درستی کرد. ولی در کل شبکه رفتار مشابهی نسبت به همه سخت‌افزارها از خودش نشون میده چه با CPU ماین کنید، چه گرافیک چه Gekkoscience؛ و فقط قدرت پردازش هش‌ها رو مد نظر قرار میده.

        2. با سلام
          این مقدار بیت‌کوین که میگید حتی پول برق ۳ روز سیستم‌های شما رو هم تامین نمیکنه! شما نهایتا بتونید 1.95 دلار در ماه درآمد داشته باشید، در صورتی که به شکل مداوم هفت سیستم تقریبا رده‌ی متوسط با مصرف برق حداقل 350 وات در حال مصرف انرژی هست. به عبارتی 2450 وات مصرف مداوم شما هست که با یه حساب سرانگشتی می‌شه فهمید قبض برق سرماه قطعا کمرشکن خواهد بود 🙂

          بجای ایمان به ما به هوش خودتون و ریاضیات پایه برای انجام محاسبات مورد نیاز ایمان بیارید که متضرر نشید.

          1. مهندس شما پاسخ رو که برای دوستمون نوشتم مطالعه کنید اگه تونستید تحلیل منطقی پیدا کنید من رو خوشحال میکنید
            در ضمن من هم هوش مناسبی دارم هم ریاضیات پایه بلدم

            فکر میکردم خودتون حدس بزنید وقتی از افراد با تجربه مثل شما سوال کردم حساب برق رو کردم

  74. سلام. من یه سوال داشتم در مورد استخراج ارز. سقف استخراج ارزها رو از کجا میشه متوجه شد. یعنی به فرض استخراج اتریوم تا کی میتونه ادامه داشته باشه یا ارزهای دیگه؟

    1. سلام
      شما می‌تونید در سایت Coinmarketcap.com هر ارزی رو که خواستید انتخاب کنید و در بخش Max Supply حداکثر تعداد اون رو ببینید.

  75. سلام ممنون از سایتتون میشه بگین مبلغی که از حداقل استخراج در میاریم چقدره؟

    1. حداقلی نداره دوست من، فقط برای برداشت شما باید به یه مقداری برسید که 0.00041 BTC هست. ولی در کل استفاده از کریپتوتب رو اصلا برای استخراج پیشنهاد نمی‌کنیم.

  76. سلام وقت بخیر
    خواستم بدونم برای اینکه بتونم به راحتی با کامپیوتر از کریپتو بیت کوین بگیرم کامپیوترم باید چه مشخصاتی داشته باشه؟
    چه مادربوردی؟ چه سی پی یو و چه کارت گرافیکی رو پیشنهاد میدین؟
    قیمت مناسب باشه و بتونم استخراج خوب داشته باشم
    بین چه رنج قیمتی از چند تا چند؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. سلام
      استفاده از کریپتوتب برای ماین کردن بیت‌کوین اصلا پیشنهاد نمیشه. شما می‌تونید بجای هزینه کردن برای خرید کامپبوتر مناسب یک دستگاه اسیک Antminer S9 بخرید و سودآوری فوق‌العاده بیشتری داشته باشید.

      1. همچین فوق العاده هم سوداوری نداره . روزانه 3 الی 4 دلار درآمد داره

        1. متن رو با دقت بخونید دوست عزیز، کسی نگفت سودآوری فوق‌العاده‌ای داره. فقط در صورتی که نسبت به یک سیستم کامپیوتر، که بیت‌کوین ماین می‌کنه در نظر بگیریم سودآوری فوق‌العاده‌ای خواهد داشت…

  77. سلام خسته نباشید
    یه سوالی داشتم،یکی از دوستانم سیستم نداره ولی بسیار تمایل به کار و مخصوصا زیرمجموعه گیری داره
    امکانش هس یه جایگاه برای خودش تو کافی نت ثبت کنه؟و اگه بعدا سیستم خرید انتقال بده؟
    جایگاه باسیستم ثبت میشه یا با ایمیل؟

    1. سلام
      اکانت با ایمیل ساخته میشه. در نتیجه کاری که شما می‌خواهید انجام بدید عملی نیست

  78. سلام ، دوستان بفرمائید زمانی که به حد برداشت رسیدیم چه حسابی رو باید معرفی کنیم ( داخل کشور یا خارج ) ( حساب ریالی یا ارزی ) ؟ زنده باشید .

    1. سلام
      نرم‌افزار CryptoTab درآمد شما را به بیت‌کوین نمایش می‌دهد. ممکنه در عمل با توجه به مشخصات سیستم شما ارز دیگه‌ای ماین کنه ولی در نهایت خودش به نحوی تبدیل به بیت‌کوین میکنه و شما با ارائه‌ی شماره حساب والت بیت‌کوین خودتون در قسمت برداشت بیت‌کوین برداشت می‌کنید
      برای ایجاد کیف پول بیت‌کوین میتونید آموزشهایی که درسایت وجود داره مشاهده کنید

  79. سلام جدیدا چند نفر شاکی شدن لینک زیر مجموعه میدن حساب نمیکنه هم برای زیر مجموعه من هم برای خود من نمیا د روی یوزر مشکل کجسات؟؟؟

    1. سلام دوست گرامی
      سیستم‌های مختلف، مشکلات مختلفی ممکنه داشته باشن، البته این موضوع میتونه به قوانین سختگیرانه‌ی این برنامه در مورد محاسبه‌ی زیر مجموعه‌ها هم مرتبط بشه چرا که بیشتر کاربرای ایرانی این مشکل را گزارش کردن. بهر حال در مقاله‌ی «کریپتو تب را امتحان نکنید» به این مشکل اشاره شده.

  80. سلام
    آیا سایت Jetmining.website برای ماین کردن و دریافت کوین قابل اعتماد است؟
    میشه روش سرمایه گذاری کرد؟ یا اسکمه؟

  81. سلام زیر مجموعه های من بعد از زدن لینک ارسالی من و وارد نرم افزار شدن وزمانی که باید اکانت را وارد کنند به پیام خطای
    something went wrong بر می خورن مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنید ؟

    1. سلام

      لطفا تنظیمات و کوکی‌های مرورگر اینترنت خودتون رو ریست کنید و دوباره امتحان کنید.

      1. سلام وقت بخیر
        من هم ین خطا رو دیدم دقیقا باید چیکار کرد لطف میکنین اگر که توضیح بدین

        1. دوست من توضیحاتی که بالا دادم رو انجام بدید و اگر مشکلتون برطرف نشد اعلام کنید.

  82. سلام
    من دیشب به حداقل برداشت از مرورگر کریپتو یعنی 0.00001 رسیدم. امروز صبح که خواستم برداشت کنم دیدم شده 0.000006
    اما در history آن هیچ عمل پرداختی به هیچ حساب بلاکچین وجود نداره
    چطور ممکنه این موضوع پیش اومده باشه
    با تشکر

    1. سلام
      احتمالا هزینه انجام تراکنش بوده. ولی اگر اون هم نباشه، سیستم CryptoTab یک سیستم متمرکز هست و امکان پیگیری در بلاک‌چین وجود نداره

  83. من تازه شروع کردم و 3 تا زیر مجموعه همون روز اول گرفتم که توی affilaete نشونشون داد منتها وقتی سیستمو خاموش کردم و دوباره روشن کردم هیچ کدوم توی affiliate هام نشون داده نمیشه ؟ فکر میکنید مشکل چی میتونه باشه؟

      1. سلام دوست عزیز
        منم همین مشکلا دارم وزیر مجموعه هایی که گرفتم را نشون نمیده و الانم لینکم روی هیچ مرورگری باز نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. سلام
          شما اول باید ثبت نام کنید و بعد از اینکه ثبت نام کردید اقدام به جذب زیرمجموعه کنید تا در حساب شما ذخیره بشه. نکته‌ی دیگه این که شاید کسانی که به عنوان زیر مجموعه‌های شما هستند فعالیتی ندارند و غیر فعال هستند. به همین دلیل توی لیست شما نمایش داده نمیشه. در ضمن، استفاده از کریپتوتب برای استخراج بیت‌کوین به هیچ عنوان توصیه نمیشه و توجیه عقلانی نداره.

  84. با سلام
    من دوتا سرور دارم که هر کدام حدود 450 هش در ثانیه انجام میدن و بطور شبانه روز هم روشن هستن ، اگه بطورم دایم ۲۴ ساعت روشن باشن در طول یکماه حدودا چقدر درآمد داره
    سوال دوم آیا اگه من روی هر دو سرور با یک اکانت لاگین کنم آیا در پایان یک ماه مقدار بیت کوین بیشتری نسبت به یک سرور کسب میکنم یا اینکه فرقی نمیکنه و هر دو اکانت برای هم همپوشانی ندارند
    سوال سوم من مقداری از بیت کویین خودم را به کیف دیجیتالم ارسال کردم ولی همچنان در هیستوری بصورت پندینگ هست ، تکلیف انتقال کی مشخص میشه ؟؟
    با تشکر

    1. سلام
      1-اگر هش‌ریت سیستمتون رو درست گفته باشید میشه منفی 7.2 دلار. یعنی سیستم‌های شما هزینه برق مصرفی خودشون رو هم در نمیارن(این مقدار به صورت خام در بلاکچین بیت‌کوین محاسبه شده)

      2-فرق آنچنانی احساس نخواهید کرد، ولی با یک اکانت لاگین کنید بهتره

      3-مسائل مختلفی ممکنه پیش اومده باشه، مثلا مقدار کارمزدی که انتخاب کردید کم بوده و کسی حاضر به ماین تراکنش شما نیست. یا اینکه ارسال شده و فقط به شما پندینگ نشون میده. اگر اون تراکنش تو اون حالت بمونه، میشه از راه‌هایی برش گردوند و دوباره انجام داد. ولی یکم فنیه مسئله

  85. سلام
    زیر مجموعه ها حتما باید از یارانه خود استخراج کنند تا در صد بگیرم یا نه فقط یک بار با لینک من ثبت نام شوند؟؟/

    1. سلام
      به فعالیت اونا ربط داره دوست من. باید فعال باشند

  86. سلام آیا امکان اینکه vps ها مختلف رو کرک کنیم و با استفاده از minergate یا همین کریپتو استخراج کنیم و به یک هش ثابت برسیم وجود داره؟
    امکانش هست؟
    یا اگه نشه کرک کرک با خرید vps چی؟

    1. سلام
      دوست من MinerGate مقل کریپتوتب کار نمی‌کنه، و باید حتما نرم‌افزارش روی سیستم نصب بشه. و احتمال زیاد جایی که شما می‌خواید ازش VPS بخرید اجازه نصب این نرم‌افزار و ماین کردن رو به شما نخواهد داد.

      1. سلام.
        1.ھمین حالا سایت minerfate کھ شما توصیھ کردھ اید، عدد 3.500.000 یوزر را نشان میدھد.انگیزھ این افراد براى نصب نرم افزار چیست؟
        2. اگر کسى در پى سود کوتاھ مدت نباشد، در درازمدت براى بیت کوین بھ نتیجھ خواھد رسید؟
        3. ھمین سایت ارزھاى دیگرى را ھم پشتیبانى میکند. در مورد آنھا نتیجھ چھ خواھد بود؟ البتھ بدون تکیھ بر زیر مجموعھ و در درازمدت. و آخر اینکھ سایتھایى کھ با ad و link ارز پرداخت میکنند، چطور؟ کار طولانى مدت در این مورد نیز نتیجھ نخواھد داد؟

        1. سلام.
          1-سیستم Minergate با کریپتوتب به کلی فرق داره و یه کلاینت برای ماینینگه. بدون زیرمجموعه‌گیری و مسائلی که توی کریپتوتب هست.
          2-هیچکس نمی‌تونه در این باره جواب قطعی بده بهتون ولی احتمال افزایش قیمت بیت‌کوین در آینده زیاده.
          3-شما می‌تونید شبکه‌ی بقیه‌ی ارزها رو هم بررسی کنید، ببینید کدوم یکی سود بیشتری بهتون میده و همون رو ماین کنید. سایت‌های Link و ad پیشنهاد نمیشه.

          و در آخر اینکه ماینینگ یک کار تخصصی هستش و باید به روش درستی انجام بشه وگرنه سوددهی نخواهد داشت. می‌تونید راجبش توی مقالات سایت بخونید.

  87. به نظرتون برای کسب درامد فقط روزی ۴ دلار به چند نفر زیرمجموعه نیازه؟

  88. با سلام….. به نظرتون میشه به صورت همزمان مثلا روی ۶۰ تا سیستم با یک اکانت وارد شد؟ با مثلا با لینک مخصوصی که داریم روی ۶۰ تا سیستم مرورگر مخصوص رو نصب کرد اما توی هیچ کدوم لوگین نکرد؟ به این صورت اون ۶۰ تا سیستم دارن در سطح یک شما فعالیت میکنن… مثلا فکر کنید توی سایت دانشگاه ها این کارو بکنیم… ممنون میشم اگه کسی ایده ای داره جواب بده

    1. سلام
      کارهایی که گفتید امکان‌پذیره ولی باید ببینید بصرفه هست یا نه

  89. با سلام
    آیا در صورت تهیه دستگاه اسیک باز هم نیاز به زیرمجموعه گیری هست؟ و اینکه اون دستگاه ها اگه وصل به مودم بشه باز هم باید از نرم افزارهایی مثل کریپتوتب استفاده کنیم؟ یا چجوری هست

    1. سلام
      استخراج با داستگاه‌های اسیک به کلی با سیستم‌هایی مثل کریپتوتب فرق داه و بحث فنی‌تری هست، و شما می‌تونید توی سایت ما نحوه‌ی کا و آموزش کار باهاشونو یاد بگیرید. در کل پیشنهاد می‌کنم راجب بحث فنی ماینینگ بیشتر مطالعه کنید. توی این لینک آموزش راه‌اندازی یک دستگاه اسیک رو خواهید دید: https://bit.ly/2RwrD3I

  90. آخه اگر این سایت و مرورگرش scam بود که باید سایتش و مرورگر هم بسته میشد یا پاک میشد توسط گوگل چون هم سایتش به ظاهر معتبره و هم مرورگر داره هم خیلی راحت میتونه به دزده سرمایه مردم رو!!!!

    1. همین الان هم توی سویس گوگل پلی خیلی از نرم‌افزارهایی وجود داره که اسکم هست. در نتیجه این نمیتونه دلیل منطقی‌ای باشه. راجب Bitconnect مطالعه کنید لطفا.

  91. سلام من کانال یوتیوب کریپتوتب رو دنبال میکردم ولی چند روز پیش رفتم ببینم ویدیو جدیدی گذاشته ، پیامی از طرف کریپتوتب اومد که این کانال خارج از قوانین یوتیوب فعالیت کرده به همین دلیل مسدود شده.!!!!!!!!!!!!!!

    یعنی این مرورگر ممکنه SCAM باشه؟!

    تا الان کلی هزینه کردم برای عضوگیری ولی هیچکس نیومد

    اگر میشه سریع جواب بدید ممنون میشم

    1. سلام
      همونطور که قبلا هم بارها به دوستان دیگه گفتیم این امکان وجود داره که کریپتو تب اسکم باشه.

  92. اگه بخوایم یه زیرمجموعه غیر حقیقی داشته باشیم
    یعنی سیستم دومی داریم و میخوایم زیر مجموعه خودمون کنیم ولی به جای درصد کل درآمدش رو بده
    روشی هست؟

    1. دو تا راه وجود داره. یک اینکه روی سیستم دومی با اکانت سیستم اولی وارد بشید تا قدرت پردازش اون هم به همون حساب اولی اضافه بشه. یا اینکه روی کامپیوتر دومی اکانت جدید بسازید و با کد ریفرال اکانت اول وارد بشید تا زیرمجموعه اکانت اول خودتون به حساب بیاید.

  93. سلام وقت بخیر من تویه بعضی سایتا و کانال های تلگرامی خوندم که میگن با موبایل هم میشه ثبت نام کرد و شروع به استخراج کرد تو یکی از کانال ها خوندم که میگفت با موبایل هم میشه وقتی ثبت نام کردین یه کانال بسازین مثل کانال خودشون و ممبر بخرین و زیرمجموعه جمع کنید میخواستم اولا ببینم اینکار با موبایلم میشه؟ این مطلبی که توی کانال خوندم یعنی واقعیت داره ارزش داره هزینه کرد ممبر خرید تا زیرمجموعه جمع کنی؟ وسوال بعدیم اینه که آیا به گوشی آسیبی وارد میشه یانه و از نظر هزینه برق چطوره؟ واینکه اگه شدنی چند ساعت خوبه کار کرد در روز که آسیبی نبینه گوشی؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام

      اگر با گوشی موبایل اقدام به استخراج بیت‌کوین کنید درآمد ماهانه‌تون نزدیک به صفر خواهد بود. در نتیجه به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه این کا رو انجام بدید.

        1. بله. با اون هم مبلغ‌هایی که معمولا توی شبکه‌های اجتماعی تبلیغ میشه رو به دست نخواهد آورد.

  94. با درود فراوان
    دوستان عزیز، ما چطور میتونیم ببینیم زیر مجموعه ما دقیقا چه کسی هست و آیا امکان کنترل عملکرد یا نمایش id اون روی سایت یا صفحه ای هست یا خیر ؟
    میخوام ببینم از رو سیستم شخصی که زیر مجموعه من هست چطور میشه از روی id یا چیز دیگه که داره این موضوع رو فهمید .
    ممنون

    1. درود
      شما فقط می‌تونید تعداد زیرمجموعه‌های خودتون رو ببینید. برای انجام این کار در سایت کریپتوتب از کنار قسمتی که کد ریفرال خودتون رو کپی می‌کنید روی گزینه Link ID کلیک کنید.

      1. سلام یاسر جان شما چه سایت و یا اپلیکیشنی رو برای ماینینگ پیشنهاد میکنید؟

    1. سلام
      اگر زیر مجموعه کسی باشید لینکی ک اولین بار برای ثبت نام باهاش داخل سایت شدید یک شماره انتهاش داره که شماره اون کسی هست که شما زیر مجموعه اون هستید.

      1. سلام زیر مجموعه کسی بیشم بهتره یا نه و اون عدد انتهای لینک رو پاک کنیم و مستقیما وارد سایت بشیم و مرورگر رو دانلود کنیم؟

        1. اینکه شما زیر مجموعه کسی بشید یا نه هیچ فرقی برای شما نمی‌کنه. فقط برای اون شخصی که زیر مجموعه‌ش شدید مفیده.

  95. میزان برق مصرفی کریپتو در 24 چقدره اگه استخراج کنه ؟ آیا به cpu آسیب وارد می کنه ؟

    1. مصرف برق به دستگاهی که ازش برای استخراج استفاده می‌کنید ربط داره. این کار پردازنده شما رو تحت فشار سنگینی قرار میده و سیستم شما باید از سیستم خنک کنندگی قوی‌ای برخوردار باشه، وگرنه احتمال آسیب وجود داره.

  96. سلام
    مصرف برق این مرورگر کریپتوتب چطوره ؟ مثل بقیه استخر ها بالاست ؟
    روزی اگه حدودا 6 ساعت ماین کنه چقدر پول برق میاد ؟

    1. سلام
      جواب این سوال کاملا به مشخصات سیستمی که قصد دارید باهاش ماین کنید بستگی داره.

  97. با سلام ببخشید مصرف اینترنت چه مقدار هستش؟
    ممنون میشم بفرمایید

    1. سلام، در این روش استخراج مصرف اینترنت بسیار ناچیزه

    1. سلام، در این روش استخراج مصرف اینترنت بسیار ناچیزه

  98. سلام و خسته نباشید
    من سیستم رو بعد از یک هفته کار تمام وقت خاموش کردم ولی حالا که دوباره روشن میکنم این پیغام رو میده
    the application has ailed to start because its side by side configuration is in correct .
    please see the application event log or use the command line sxstrace.exe tool for more detail.
    این پیغام یعنی چه ؟
    من باید الان چه کار کنم
    آیا باید دوباره نرم افزار رو نصب کنم ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

  99. سلام لطفا یکی جواب بده
    من دیشب به حداقل برداشت از مرورگر کریپتو رسیدم. امروز صبح که خواستم برداشت کنم و به حساب بلاکچینم بفرستم دیدم برداشت شده و اونجا رسید پرداخت هم بود و حساب من نیست. خدبه خود به یه حساب بلاکچین که معلوم نیست واسه کیه رفته. من جیمیلم تو هیچ سیستم دیگه ای نیست تا کسی بخواد برداشت کنه. من خودمم هیچ ادرس ولتی به سایت ندادم. ولی امروز با این صحنه مواجه شدم. دلیلش چیه؟سایت اسکم هست یا منو هک کردن. لطفا جواب

    1. سلام
      در بعضی مواقع پیش میاد که مبلغ داخل حساب اشتباه نشون داده بشه و ممکنه بعد از چند ساعت درست بشه. ولی امکان اینکه شما هک شده باشید هم هست. در ضمن، همیشه احتمال اسکم بودن چنین سایت‌هایی وجود داره…

  100. دوستان گرامی اگه تصمیم گرفتید این نرم افزارو نصب کنید لطفا از لینک زیر استفاده کنید تا زیر مجموعه من بشید شاید واسه شما منفعتی نداشته باشه اما به من لطف کردید با این کارتون و یقینا زمین گرده یروزی هم یکی دیگه جواب لطفتونو خواهد داد.
    https://get.cryptobrowser.site/2964383

  101. میخواستم بدونم اگه کسی قبلا زیر مجموعه کسی بوده حالا میشه بیاریمش زیر مجموعه خودمون؟

  102. با سلام
    میخواستم ببینم بجای زیرمجموعه گیری اگه از چند تا کامپیوتر (مثلا ۱۰تا) با یک جی میل استفاده بشه حالا لا آیپیمشابه یا غیرمشابه، استخراج چندبرابر میشه؟ یا فقط یه کامپیوتر استخراجش حساب میشه؟

    1. سلام
      بخاطر نوع پردازشاتی که در شبکه بلاکچین و گذشته از اون خود CryptoTab وجود داره شما نمی‌تونید از چند کامپیوتر با یک IP به عنوان یک کامپیوتر استفاده کنید؛ و مجبور هستید بقیه رو به عنوان زیر مجموعه قبول کنید.
      روز بخیر

  103. ضمن تشکر از مطالب ارزشمندتون، با توجه به اینکه این جستجوگر در ویکیپدیا منتشر نشده و گوگل رنکش هم صفر هست و از فروشگاه گوگل حذف شده آیا سایت معتبری محسوب می شود؟هر چقدر هم تعداد کاربراش زیاد باشه ولی مورد تایید گوگل نیست.
    دوم اینکه آیا در level یک می توان به تعداد نامحدود referral داشت یا اگر از ده تا بگذره به level پایین تر منتقل می شه؟

    1. سلام
      دوست عزیز فضای رمزارزها فعلا از طرف شرکت‌هایی مثل گوگل زیاد به رسمیت شناخته نمیشه و دلایل مختلفی هم داره. یکی از اون دلایل اینه که این سستم‌ها غیرمتمرکز هستند، یعنی کلا با منافع سیستم کپیتالیستی و شرکت‌های بزرگ زیاد هم مسیر نیستن، به همین دلیل فعلا قانون‌گذاری اون‌ها هنوز در کشورهای مختلف در جریانه و تبلیغاتشون هم توی سرویس تبلیغات گوگل فعلا ممنوع هست. ولی این باعث بی‌اعتبار بودنشون نمیشه، از طرفی اگر توی گوگل باشند باعث معتبر بودنشون هم نمیشه! کلا سعی کنید این قسمتشو خودتون با تحقیقاتی که می‌کنید، مطمئن برید جلو. ولی از نظر فنی هم که خواسته باشیم به CryptoTab نگاه کنیم، زیاد پیشنهاد نمیشه، حتی از نظر ماینرها و متخصصین این صنعت.

      و اینکه با افزایش تعداد دوستان شما، به مرحله بعد خواهید رفت.
      موفق باشید

  104. سلام
    میخواستم بدونم صرافی که ما به بهش بیت کوین میفروشیم میتونه مشخصات ما(مثل اسم و فامیل) رو از روی ادرس کیف پول بلاکچین ما که بهشون میدیم بفهمن؟

    1. سلام
      نخیر، اگر خودتون رو بهشون معرفی نکنید و اون‌ها متوجه نشن که آدرس کیف‌پول رو چه کسی بهشون میده، نمی‌تونن متوجه بشن. روی بلاکچین اطلاعات شناسایی فردی ذخیره نمیشه دوست من.

  105. سلام
    ممنون از توضیحاتتون
    1-الان شما میگین اگه کسی 10 هزار زیرمجموعه هم داشته باشه بازم به درامد 100 دلار نمیرسه؟من به طور جدی حدود 2 هفته ای هست که دارم توی این کار فعالیت میکنم و 100 تا هم زیرمجموعه گرفتم.
    2-به نظر شما سرمایه گذاری روی اینکار(تبلیغات در فضای مجازی برای جذب زیرمجموعه)کار بیهوده ای هست یا نه؟
    2-من به 600 تا زیرمجموعه برسم و حدودن نصفش فعال باشن به درامد خوبی میرسم؟
    3-و اینکه اگه 200 تومن صرف خرید سرور مجازی کنم برای اینکار تا سرعت هش روی 400 بره خوبه؟
    4-و سوال اخرم هم اینکه من در یوتیوب کلیپ های زیادی دیدم که اموزش میداد چطوری در کریپتوتب زیرمجموعه رایگان با تعداد خیلی بالا بگیریم
    5-درکل میخواستم ببینم سرمایه گذاری روی اینکار برای جذب زیرمجموعه ارزش داره؟
    ممنون میشم اگه جواب این سوالات رو به ایمیلم ارسال کنین
    سپاس

    1. سلام
      خرید سرور مجازی اغلب برای این مقاصد صرفه نداره مگر اینکه درست برنامه ریزی کرده و بدونید چه کاری انجام میدید اما در زمینه‌ی زیر مجموعه اگر استراتژی درست بتونید اینکار را انجام بدید و سیستمی که باهاش کار میکنید مطمعن باشه می‌تونه سود آور باشه. دقت داشته باشید رسیدن به 600 زیر مجموعه فعال ممکنه در حرف کار ساده‌ای باشه ولی در عمل میتونه دشوار باشه

    2. کلا استفاده از سرور‌های مجازی برای ماین کردن صرفه اقتصادی نداره چون عملا قدرت پردازنده برای ماین مناسب نیست، از طرفی هم خود کریپتو تب رمزارزهای ارزون رو ماین می‌کنه و درآمد حاصل از فروش اونارو به صورت بیت‌کوین پرداخت می‌کنه پس کاربر به درصدی هم بخاطر مبادله از دست می‌ده.
      بخش اغظمی از درآمد این افزونه از راه زیر مجموعه‌گیری هست. توجه داشته باشید که رسیدن به ۶۰۰ زیرمجموعه‌ی فعال کار ساده‌ای نیست اما در صورتی که به این عدد برسید شاید به گفت که می‌تونید درآمد متوسط و مناسبی رو از این راه داشته باشید.
      در کل فعلا روی ماین با استفاده از سرور‌های مجازی سرمایه‌گذاری نکنین و روی زیرمجموعه‌ی فعال تمرکز داشته باشید.

    3. سلام
      اون زیرمجموعه گیری رایگان درست عمل میکنه؟
      چی سرچ کنم که اون فیلمای یوتیوبُ ببینم؟
      یا اگه ممکنه خودتون توضیح بدین
      ممنون

  106. با سلام … اینکه گفته 100 دلار … واحد زمانش رو نگفته … ، اینکه این مدت زمانش چقده هست …آیا سقفی داره ؟ ممنون میشم توضیح بدید

    1. سلام
      اینکه در چه زمانی اون مقدار به دست بیاد بستگی به تعداد دوستان شما در شبکه داره و اینکه طبق ادعای کریپتو تب حداکثر هر 48 ساعت تسویه میشه

  107. شاید مارو پولدار نکنه ولی این افزونه کمک بسیااااار بزرگی در تمرکززدایی ارزهای دیجیتال داره میکنه و تمرکززدایی هم تنها راه جلوگیری از حمله 51 درصدیه !

    1. در کل حرف درسته، ولی به برق مصرفی نسبت به هش‌ریت شبکه‌ CryptoTab باید توجه داشت تا به محیط زیست آسیب نرسه. چون اگر انجام این نوع ماینینگ از لحاظ قدرت پردازش در برابر برق مصرفی بهینه نباشه نه تنها به تمرکز زدایی کمکی نخواهد کرد بلکه باعث وجود مشکلاتی هم خواهد شد.
      این یک مثال ساده بود، مطمئنا از جهات دیکه‌ای هم ایراداتی به شبکه‌های ماینینگ اینچنینی وارد هست.
      موفق باشید

      1. کدوم محیط زیست محیط زیستی نمونده دیگه نابودش کردن
        هر جا میری زباله ریخته

          1. سلام وقت بخیر
            ببخشید من ایمیلی رو که برای اینکار استفاده کردم ناخاسته پاک کردم و هرکاری میکنم برنمیگرده باید چیکار کنم؟؟مشکلی پیش نمیاد اگر با همون ایمیل ادامه بدم یا باید ایمیل رو عوض کنم و از اول شروع کنم؟؟؟
            لطفا راهنمایی کنین اگ راهی هس ک ی حساب جدید بازم نکنم

    2. نکته‌ی جالب و خوبی رو اشاره کردی ولی استفاده از رایانه‌های شخصی در برابر اسیک‌ها اصلا فکر نکنم اصلا تاثیر زیادی داشته باشه! مگر اینکه همین کارو واسه اونا هم انجام بدن

دکمه بازگشت به بالا