اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بنیانگذار ترون قصد دارد دوج کوین را به ماه بفرستد!

جاستین سان که به عنوان بنیانگذار شبکه‌ی ترون(Tron) سعی دارد در تمام رویدادهای مهم صنعت رمزارز حضور داشته باشد، اخیراً پیشنهاد پرداخت ۵۰ میلیون دلار دوج‌کوین برای ارسال ماهواره‌های ترون و بیت‌تورنت را با ایلان ماسک مطرح کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • جاستین سان(Justin Sun) بنیانگذار شبکه‌ی ترون و مالک شبکه‌ی اشتراک‌گذاری داده‌های بیت‌تورنت در تازه‌ترین پست توییتری خود به ایلان ماسک پیشنهاد داده که در ازای ارسال ماهواره‌های ترون و بیت‌تورنت به ماه ۵۰ میلیون دلار رمزارز داج‌کوین پرداخت خواهد کرد. طبق گزارشات پیشین تیم کوینیت شرکت فضایی اسپیس‌اکس تحت مدیریت ایلان ماسک، قرار است یک ماهواره‌ی کوچک با اهداف تحقیقاتی به مدار زمین فرستاده و تمام هزینه‌ی این پروژه را از طریق رمزارز داج‌کوین تامین کند. همین موضوع باعث جذب جاستین سان به پروژه شده است، زیرا وی همیشه قصد دارد در رویداد‌های مهم صنعت رمزارز حضور به عمل آورده و نقش یک برنامه‌ی تبلیغاتی برای شبکه‌ی خود را داشته باشد.

آقای جاستین سان(Justin Sun) بنیانگذار شبکه‌ی ترون اخیراً از شرکت هوا و فضای اسپیس اکس(SpaceX) خواسته تا به جای او ماهواره‌های ترون(Tron) و بیت‌تورنت(BitTorrent) را به فضا بفرستند. وی در ادامه اعلام نموده که حاضر است در اضای چنین کاری ۵۰ میلیون دلار رمزارز دوج‌کوین(DOGE) پرداخت کند.

شرکت اسپیس اکس با همکاری شرکت انرژی ژئومتریک(Geometric Energy Corporation) چندی قبل اعلام نموده که قرار است یک برنامه‌ی فضایی به نام دوج‌کوین راه‌اندازی کرده و نشان دهد که این رمزارز «می‌تواند واحد مالی کسب و کارهای فضای و خارج از زمین باشد». آقای جاستین سان که همیشه در اینگونه رویدادها اظهار نظر می‌کند، حال از این مسئله با خبر شده و قصد دارد با حمایت از آن به موفقیت ترون و بیت‌تورنت کمک کند.

Dogecoin داژکوین دوج‌کوین ایلان ماسک
دوج‌کوین

وی در یک پست توییتری با درخواست مستقیم از ایلان ماسک اعلام کرد که:

آقای ماسک من جدی صحبت می‌کنم. من برای راه‌اندازی این برنامه‌ی فضایی حاضر هستم ۵۰ میلیون دلار رمزارز دوج‌کوین پرداخت کنم و شما هم باید پیشنهاد من را در نظر داشته باشید زیرا شرکت اسپیس‌اکس به دنبال اولین تراکنش خود با استفاده از رمزارز دوج‌کوین می‌باشد. Justin Sun

دوج‌کوین یک قدم با ماه فاصله دارد

آقای ایلان ماسک مدیرعامل شرکت اسپیس‌اکس پس از حضور در برنامه‌ی پرطرفداران SNL که با آغاز روند نزولی قیمت دوج‌کوین همراه شد، از برنامه‌های آتی خود برای فرستادن دوج‌کوین به ماه خبر داد.

در سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال ۲۰۲۲ قرار است ماموریت فضایی دوج وان(DOGE-1) را انجام دهد، ماموریتی که اولین محموله‌ی تجاری به سطح ماه می‌باشد که تماماً هزینه‌ی آن به واسطه‌ی رمزارز دوج‌کوین تامین خواهد شد. در این ماموریت قرار است که موشک ماهواره بر فالکون ۹ بسته‌ی ۴۰ کیلوگرمی حاوی یک ماهواره‌ی کوچک برای اهداف تحقیقاتی را به مدار زمین و ماه بفرست.

به گفته‌ی تام اوچینرو(Tom Ochinero) معاون تجاری اسپیس‌اکس، این ماموریت نشان خواهد داد که می‌توان از رمزارزها در خارج از زمین نیز استفاده کرده و مبانی تجاری بین سیاره‌ای را بنیانگذاری نمود.

در طول سالیان گذشته نیز جاستین سان توانشته به عنوان یک بازاریاب پر سروصدا به شهرت برسد. معمولاً او در وقایع مهم و نقطه عطف‌های صنعت رمزارزها شرکت کرده و نام خود را در میان سایر افراد حاضر قرار می‌دهد.

حالا باز هم به نظر می‌رسد که جاستین سان علاقه دارد در یکی دیگر از کمپین‌های مهم صنعت رمزارز نقش ایفا کند. با این حال در این مرحله مشخص نیست که وی برای چه هدفی و چه قصدی به دنبال حضور در این رویداد مهم می‌باشد.

نظر شما در رابطه با رویکرد جاستین سان بنیانگذار شبکه‌ی ترون چیست؟ آیا این کارهای وی در نهایت به پیشرفت و شناخت بیشتر ترون کمک خواهند کرد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا