اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

وضعیت نامساعد بنیاد اتریوم و وعده‌ی جاستین سان برای کمک به توسعه‌دهندگان این رمزارز

پس از اعلام تعدیل نیرو توسط بنیاد اتریوم، بنیانگذار رمزارز ترون با انتشار یک پست توییتری نشان داد که قصد ربودن توسعه‌دهندگان اتریوم را در سر دارد!

نکات برگزیده مطلب
  • جاستین سان مدیرعامل بنیاد ترون با انتشار یک پست توییتری در روز ۷ام دسامبر ۲۰۱۹ اعلام کرد که از توسعه‌دهندگان اتریوم که قصد جابجایی و انتقال پروژه‌های خود به ترون را داشته باشند، حمایت خواهد کرد. به نظر می‌رسد که جاستین سان از مشکلات مالی بنیاد اتریوم به خوبی آگاه بوده و قصد دارد تا توسعه‌دهندگان این شبکه‌ی محبوب را به سمت خود جلب کند.

جاستین سان سخاوتمند می‌شود؟

جاستین سان(Justin Sun) بنیانگذار ترون و مدیرعامل فعلی پلت‌فرم بیت‌تورنت(BitTorrent) به تازگی برای کمک به بنیاد اتریوم اعلام آمادگی کرده است. کارمندان بنیاد اتریوم چندی قبل اعلام کرده بودند که به دلیل بحران مالی، این بنیاد مجبور به اخراج برخی کارکنان شده و در حال حاضر روند توسعه نیز به شدت کند شده است.

Tron

نینا برزنیک، پژوهشگر و برنامه‌نویس فعالی که اخیراً روند تعدیل نیرو در بنیاد اتریوم را فاش کرده بود، اعلام کرد که این بنیاد قرار است همچنین پشتیبانی مالی تیم‌های داخلی را، به ویژه تیم‌های توسعه‌دهنده‌ای که جدید‌ترین پروژه‌های مربوط به سال ۲۰۲۰ را بر عهده گرفته‌اند، متوقف کند.

جاستین سان نیز از این فرصت استفاده کرده و ضمن اظهار نظر و ابراز نگرانی نسبت به مشکلات پیش آمده، اعلام نمود که از توسعه‌دهندگانی که قصد جابجایی و انتقال پروژه‌ی خود به ترون را داشته باشند حمایت مالی خواهد کرد.

برخلاف بنیاد تزوس(Tezos) که برای کمک به بنیاد اتریوم در راستای توسعه‌ی پایدار نرم‌افزار‌ها اعلام آمادگی کرده بود(مشروط بر اینکه شبکه‌ی اتریوم دارای ایده‌های بین بلاک‌چینی بوده و اجازه دهد این پروژه‌ها بر روی هر دو بلاک‌چین فعالیت داشته باشند)، جاستین سان به دنبال ربودن تمام توسعه‌دهندگان فعال در بلاک‌چین اتریوم است.

سوءاستفاده از موقعیت‌!

گرچه پیام آقای سان به شکل یک راه نجات برای پروژه‌های در خطر افتاده منتشر شده است، اما به راحتی می‌توان گفت که بنیاد ترون قصد دارد با ساده‌تر کردن روند جابجایی و انتقال پروژه‌های اتریوم به ترون، توسعه‌دهندگان این شبکه‌ی محبوب را به سمت خود جلب کرده و اجازه دهد تا آن‌ها در شبکه‌ی ترون کار‌های خود را ادامه دهند.

sun twit

وی با انتشار یک پست توییتری در روز ۷ام دسامبر نوشت «ما علاقه‌مند به تامین مالی توسعه‌دهندگان انریوم هستیم تا بتوانند کار‌های خود را به ترون انتقال دهند. این کار بسیار ساده است».

نظر شما در رابطه با پست توییتری جاستین سان چیست؟ آیا او قصد کمک به بنیاد اتریوم را دارد و یا می‌خواهد توسعه‌دهندگان این شبکه‌ی محبوب را به سمت خود جلب کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Newslogical

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

‫2 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا