اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

اگر سال گذشته در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری می‌کردید، ۲۰ درصد از بازار سهام جلو بودید!

سرمایه‌گذاری در ۱۰ رمزارز برتر سال ۲۰۱۹ نسبت به بازار سهام حدود ۲۰ درصد سودآوری بیشتر برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته است

نکات برگزیده مطلب
  • نتایج بدست آمده از آزمایشات یک سرمایه‌گذار حوزه‌ی رمزارز نشان می‌دهد که اگر سال گذشته در ۱۰ رمزارز برتر بازار سرمایه‌گذاری کرده بودید اکنون معادل ۵۳ درصد سود بدست می‌آوردید. علاوه بر این گفته شده که سرمایه‌گذاری در بازار سهام به ویژه شاخص S&P 500 هم سودآوری ۳۵ درصدی به همراه داشته است؛ این بدان معناست که بازار رمزارزها توانسته طی یک سال گذشته با اختلاف ۲۰ درصدی سود بیشتری نسبت به بازار سهام در اختیار سرمایه‌گذاران خود قرار دهد.

سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز

روز گذشته یکی از سرمایه‌گذاران حوزه‌ی رمزارز دستاوردهای چشم‌گیر خود را که طی یک آزمایش بلند مدت بدست آورده بود در پلت‌فرم رددیت منتشر کرد. وی در این پست اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹ معادل هزار دلار از هر ۱۰ رمزارز برتر خریداری کرده است. به گفته‌ی وی، از زمان شروع این آزمایش تا کنون توانسته ۵۳/۸ درصد سود کسب کند، به عبارتی دارایی ۱۰۰۰ دلاری وی اکنون ۱۵۳۸ دلار ارز دارند.

رمزارز کریپتو Crypto
بازار سهام در مقابل رمزارز

این سرمایه‌گذار که با نام مستعار جویی ام۴(Joe M 4) در رددیت فعالیت دارد، توضیح داد که آزمایش «شاخص ۱۰ رمزارز برتر» بسیار شبیه به بررسی شاخص S&P 500 می‌باشد، با این تفاوت که در صورت سرمایه‌ گذاری هزار دلاری در شاخص S&P 500، دارایی وی با افزایش ۳۵۰ دلاری به ۱۳۵۰ دلار می‌رسد، به عبارتی یک افزایش ارزش ۳۵ درصدی.

در قسمتی از این پست با اشاره به اصلاح قیمت بازار رمزارزها در تابستان، آمده است که «علی‌رغم یک ماه سخت، ده رمزارز برتر سال ۲۰۱۹ اکنون با رشد ۵۴ درصدی روبرو شده و بسیار سودآورتر از بازار سهام بوده‌اند».

کاهش ارزش برخی رمزارزها

آزمایش جویی نشان می‌دهد که بسیاری از رمزارزهای برتر سال ۲۰۱۹(که عبارتند از بیت کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش، ایاس، بیت‌کوین اس‌وی، لایت‌کوین و ترون) نسبت به ماه ژانویه‌ی آن سال افزایش ارزش چشم‌گیر داشته‌اند؛ با در نتایج بدست آمده مشخص شد که رمزارزهای استلار و ریپل با کاهش ارزش روبرو شده‌اند.

بسیاری از رمزارزهای موجود در این آزمایش که در سال ۲۰۱۹ جزء ده رمزارز برتر بوده‌اند، اکنون با سقوط جایگاه در بازار مواجه شده و جای خود را به پروژه‌های دیگری همچون پولکادات(Polkadot) و پروژه‌ی DeFi چین‌لینک(Chainlink) داده‌اند.

البته وی چندین آزمایش مشابه در این چهارچوب زمانی انجام داده و اعلام نموده که بازار رمزارزها پیروز میدان سرمایه‌گذاری نیست. به گفته‌ی وی سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ در بازار سهام بیشترین سوددهی را به همراه داشته است.

نظر شما در رابطه با سرمایه‌گذاری در صنعت رمزارزها و میزان سوددهی برترین رمزارزهای سال ۲۰۱۹ چیست؟ به نظر شما سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها سودآورتر است یا بازار سهام؟ نظرات خود را تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا