اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بنیاد ترون از آغاز فرآیند استخراج بلاک اولیه‌ی «توکن‌های سان» خبر داد

توکن‌های مالی غیرمتمرکز(DeFi) سان با هدف گسترش پایگاه کاربری اکوسیستم ترون و همچنین ایجاد ارتباط مستحکم بین توسعه‌دهندگان و شرکت‌کنندگان در این اکوسیستم عرضه شده‌اند

نکات برگزیده مطلب
  • بنیاد ترون(Tron Foundation) چندی قبل با انتشار یک پست رسمی در پلت‌فرم مدیوم از آغاز فرایند استخراج بلاک اولیه(بلاک جنسیس) توکن‌های سان(Sun) خبر داد. این توکن جدید براساس نام مدیرعامل و بنیانگذار این شبکه‌ی رمزارز آقای جاستین سان(Justin Sun) نامگذاری شده است. بنیاد ترون امیدوار است که فرایند استخراج جنسیس توکن‌های Sun به عنوان یک آزمایش بزرگ اجتماعی آغاز شده است و بتواند پایگاه کاربری اکوسیستم ترون و زیرمجموعه‌های آن را گسترش دهد.

توکن‌های سان

بنیاد ترون(Tron Foundation) از راه‌اندازی توکن‌های مالی غیرمتمرکز(DeFi) خود با نام سان(SUN) خبر داد که براساس نام مدیرعامل و بنیانگذار این شبکه‌ی رمزارز آقای جاستین سان(Justin Sun) نامگذاری شده است. طبق نامه‌ی سرگشاده‌ای که بنیاد ترون برای جامعه‌ی رمزارزها در رابطه با فرایند استخراج جنسیس(بلاک اولیه) سان منتشر کرده است، این شرکت فعال حوزه‌ی بلاک‌چین امدیوار است که توکن‌های غیرمتمرکز سان هرچه سریع‌تر به یک رابطه و پیوند قوی برای توسعه‌دهندگان صادق این جامعه‌ی بزرگ در راستای همکاری در اکوسیستم ترون  تبدیل شوند.

توکن‌های سان Sun Tron ترون

در اعلامیه‌ی رسمی منتشر شده توسط این بنیاد آمده است «توکن‌های SUN به عنوان یک نسخه‌ی ایده‌آل از بیت کوین در شبکه‌ی ترون، طراحی شده‌اند. توکن‌های سان دارای ویژگی سرمایه‌گذاری سازمانی، سرمایه‌گذاری سهام خصوصی و استخراج پیش از عرضه به عنوان سرمایه برای توسعه‌دهندگان آن نبوده و به طور کامل توسط جامعه‌ی ترون و از طریق قرارداد‌های هوشمند منبع‌باز اداره می‌شود. ما قصد داریم سان را به یک آزمایش بزرگ اجتماعی تبدیل کنیم و ضمن ادای احترام به ایده‌ی تمرکززدایی از ساتوشی ناکاموتو نیز قدردانی کنیم».

با توجه به این موضوع که نرم‌افزارهای مالی غیرمتمرکز(DeFi) در حال حاضر بشدت از طرف کاربران حوزه‌ی رمزارز مورد استقبال قرار گرفته‌اند و پایگاه کاربری آن‌ها روز به روز در حال افزایش است، دسترسی به توکن‌های ابزاری همچون سان می‌تواند در این زمینه را حکم یک نقطه‌ی عطف را داشته باشند. توکن‌های سان در اکوسیستم اقتصاد غیرمتمرکز شبکه‌ی ترون مانند توکن‌های لِند(LEND)، دای(DAI) و غیره در اکوسیستم میکردائو(MakerDAO) و ایو(Aave) عمل خواهد کرد.

توکن‌های سان منجر به افزایش سطح پذیرش توکن‌های دیجیتال خواهند شد

توکن‌های سان به عنوان یک توکن برای مدیریت جامعه‌ی DeFi طراحی شده و یک توکن میم(Meme) است که با توجه به دو موضوع «رمزگذاری» و «بینش هنری» توسعه یافته است. بنیاد ترون امیدوار است که این توکن در نهایت منجر به افزایش سطح پذیرش توکن‌های دیجیتال در فضای رمزارزی شود.

بنیاد ترون همچنین خاطر نشان کرده است که «ما فرهنگ شوخ‌طبعی و طنز گونه‌ی فضای رمزارزها را محترم شمرده و از آن قدردانی می‌کنیم. این فرهنگ یک منبع حیاتی قدرت است که به طور مداوم روحیه‌ی پذیرش و تصویب رمزارزها در جامعه را هدایت می‌کند».

طبق بیانیه‌ی فوق، فرایند استخراج جنسیس توکن‌های Sun به عنوان یک آزمایش بزرگ اجتماعی آغاز شده است، فضایی که همه‌ی شرکت‌کنندگان در روند استخراج اولیه به عنوان بخشی از جامعه قلمداد شده و به توسعه‌ی آینده و هدف نهایی آن کمک می‌کنند.

بنیاد ترون امیدوار است که با حذف فرایند استخراج پیش از عرضه توسط توسعه‌دهندگان، موضوع «شفافیت» را پایه و اساس پروژه‌ی جدید خود قرار دهد.

نظر شما در رابطه با توکن‌های سان و کاربرد آن‌ها چیست؟ آیا این توکن‌های جدید می‌توانند به عنوان یک رابطه مستحکم بین توسعه‌دهندگان و کاربران اکوسیستم ترون عمل کنند؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    به نظر من آقای جاستین سان و تیمش هیچ هدف مشخصی ندارن
    هر روز دارن یک توکن جدید رونمایی میکنن که شاید قیمت ترون برسه به 0.1 دلار
    دلم براشون میسوزه گناه دارن

دکمه بازگشت به بالا