اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

احراز هویت در صرافی Okex اجباری می‌شود

از این پس تنها کاربرانی که احراز هویت شوند قادر به برداشت از این صرافی خواهند بود

نکات برگزیده مطلب
  • صرافی هنگ‌کنگی Okex فرآیند احراز هویت سخت‌گیرانه‌تری را اجرا می‌کند. محدودیت برداشت روزانه بزودی به سطح احراز هویت کاربران بستگی خواهد داشت. این تغییر در پلتفرم‌های همکار Okex و کاربران آن‌ها نیز اعمال خواهد شد.

محدودیت برداشت وابسته به سطح احراز هویت

در حالی که مقامات چین مداوما سخت‌گیری‌ در بخش رمزارزها(Cryptocurrency) را افزایش می‌دهند، صرافی(Exchange) چینی Okex از اعمال قوانین سخت‌گیرانه‌تر احراز هویت مشتریان (KYC) خبر داده است.همچنین کاربرانی که مایل به دریافت دارایی‌های خود از این صرافی هستند باید بطور اجباری احراز هویت گردند. بر اساس اعلامیه‎‌ی منتشر شده در وب‌سایت Okex این تغییرات الزام‌آور در 28 آگوست اجرایی می‌شوند.

محدودیت‌های جدید برداشت نیز مشخص شده و این محدودیت‌ها به سطح احراز هویت هر کاربر وابسته خواهد بود. کاربران باید حداقل سطح 1 احراز هویت را به منظور برداشت(Withdraw) دارایی‌های دیجیتالی خود از Okex تکمیل نمایند.

ارائه‌ی اطلاعات گذرنامه برای محدودیت روزانه 2 BTC کافی خواهد بود. سطح 2 و 3 احراز هویت محدودیت برداشت 100 BTC در 24 ساعت را خواهد داشت و به اطلاعات آدرس و ارسال کپی اسنادی که اطلاعات محل اقامت و هویت کاربران را تایید می‌کنند نیاز خواهد داشت.

مراحل تایید برای تمام کاربران پلتفرم‌های همکار این صرافی(پلتفرم‌های شرکت کننده در برنامه‌ی مشارکت Okex) نیز قابل اجرا است.

به کاربران اطلاع داده شده است که آن‌ها تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری در Okex می‌باشند. در صورت حفظ چند حساب کاربری پیش از اعمال محدودیت‌های جدید از آن‌ها دعوت می‌شود تا تمامی موجودی خود را انتقال دهند.

کاربران تایید نشده قادر به برداشت رمزارز‌های خود نخواهند بود

تیم اداره کننده‌ی Okex همچنین به کاربران هشدار داد که اگر حساب کاربری آن‌ها تایید نشود، آن‌ها قادر نخواهند بود از این پلتفرم رمزارز برداشت نمایند. پیش از معرفی سیاست‌های جدید، کاربران Okex می‌توانستند روزانه تا 100 BTC بدون احراز هویت برداشت نمایند.

صرافی Okex که دفتر اصلی آن در هنگ‌کنگ قرار دارد، هم اکنون بر اساس اطلاعات Coinmarketcap دومین صرافی بزرگ رمزارزها از نظر حجم معاملات روزانه و یکی از پلتفرم‌های پیشتاز در سطح جهان با ریشه‌ی چینی است که در پی ممنوعیت رمزارزها در ماه ستامبر 2017 در جمهوری خلق چین، شرایط بهتری را کسب نمود. در ماه آوریل، این شرکت از برنامه‌ی گسترش کسب و کار خود به مالت خبر داد.

در ابتدای آگوست، این صرافی Coinall را راه‌اندازی نمود. کسب و کار‌هایی که  از این سیستم استفاده می‌کنند، می‌توانند از مزایای مختلفی که توسط صرافی ارائه می‌گردد شامل سیستم شفاف، ذخیره‌سازی سرد/گرم، مبارزه با پولشویی(AML) و روش‌های احراز هویت مشتریان(KYC) استفاده نمایند.

شما در مورد قانون احراز هویت کاربران صرافی Okex چگونه فکر می‌کنید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoin.com
دکمه بازگشت به بالا