اخبار و مقالات

رابرت کیوساکی: من در انتظار سقوط بیت کوین تا سطوح ۱۱۰۰ دلاری هستم

به گفته این سرمایه‌گذار موفق حتی با سقوط هرچه بیشتر بیت کوین، باید در انتظار اوج‌گیری آن باشیم

نکات برگزیده مطلب
  • رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر فقیر» و یکی از سرمایه‌گذاران شناخته شده حوزه رمزارز و املاک، در توییتر شخصی خود با انتشار چندین پست جدید نسبت به آینده رمزارز بیت کوین و تغییرات قیمت این نوع دارایی اظهار نظر کرده است.

کیوساکی بار دیگر در توییتر خود در رابطه با «برنده‌ها و بازنده‌ها» نوشت و توضیح داد که برندگان وضعیت فعلی بازار رمزارز از اشتباهات خود درس می‌گیرند؛ بنابراین او انتظار دارد که رمزارز بیت کوین به عنوان پرچمدار بازار دارایی‌های رمزارز همچنان روند کاهشی را ادامه داده و سطوح ۱۱۰۰ دلاری را آزمایش کند.

کیوساکی

وی اظهار داشت که اگر بیت کوین شاهد بهبود وضعیت باشد، سرمایه بیشتری را به این رمزارز اختصاص خواهد داد. با این حال، گزینه دیگر برای او «انتظار برای خرید در قیمت پایین و ورود به بازار پس از افراد دست کاغذی است.»

به گفته کیوساکی، افراد دست کاغذی همان بازنده‌های وضعیت فعلی هستند، کسانی که پس از مشاهده وضعیت نزولی و کاهش شدید قیمت‌ها و از ترس از دست دادن هرچه بیشتر سرمایه خود، اقدام به فروش دارایی‌ها کرده و مسیر پیشرفت دیگران را هموار می‌کنند.

رابرت کیوساکی در یکی از این پست‌ها اعلام کرد که:

یک درس از پدر پولدار. بازنده‌ها زمانی که می‌باشند دست از کار می‌کشند. برخی از بازندگان بازار بیت‌کوین در حال خودکشی هستند. برندگان از شکست‌های خود درس می‌گیرند. من در انتظار آن هستم که بیت کوین سطوح ۱۱۰۰ دلاری را آزمایش کند. اگر از این وضعیت بازگشت من بیت کوین بیشتری می‌خرم. اگر اینطور نشد، منتظر می‌مانم تا بازنده‌ها تسلیم شوند، و سپس اقدام به خرید بیشتر می‌کنم.

این سرمایه‌گذار موفق معتقد است که حتی پس از سقوط قیمت هر واحد بیت کوین به ۱۱۰۰ دلار نیز این رمزارز دوباره روند صعودی به خود گرفته و می‌تواند اوج قیمت جدیدی را به ثبت برساند؛ هرچند که این روند بهبود وضعیت بسیار زمانبر خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
u.today

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا