اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

گوشی متاورسی Desire 22 Pro معرفی شد

اچ.تی.سی، مدل جدیدی از تلفن‌های همراه سری Desire را معرفی کرده که با هدست واقعیت مجازی اچ‌.تی.سی سازگاری داشته و از توکن‌های ان.اف.تی (NFT) و رمزارزها نیز پشتیبانی می‌کند

نکات برگزیده مطلب
  • امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری، فعالیت گسترده‌ خود را در حوزه متاورس آغاز کرده‌اند و سازندگان تلفن‌های همراه نیز از تحولات ناشی از این فناوری متاورس بی‌نصیب نمانده‌اند. در همین راستا شرکت اچ.تی.سی (HTC)، گوشی متاورسی جدیدی را با عنوان Desire 22 Pro معرفی کرد.

مدل جدیدی از گوشی متاورسی اچ.تی.سی معرفی شد

شرکت اچ.تی.سی (HTC)، از گوشی جدید خود با نام Desire 22 Pro رونمایی کرد. این گوشی، نسخه بروزرسانی شده از گوشی HTC Desire 21 Pro محسوب می‌گردد که چند ماه پیش در جهت استفاده از فرصت ایجاد شده پیرامون اشتیاق کاربران به فعالیت در حوزه متاورس به بازار عرضه شد.

این گوشی، ویژگی‌های مختلفی را برای فعالیت کاربران در حوزه متاورس در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد. Desire 22 Pro، طوری طراحی شده تا سازگاری مناسبی با هدست واقعیت مجازی اچ‌.تی.سی؛ یعنی Vive Flow داشته باشد. اگرچه، امکان استفاده از هدست واقعیت مجازی اچ.تی.سی توسط هر گوشی اندرویدی وجود دارد و هنوز مشخص نیست که گوشی Desire 22 Pro چه مزیتی را نسبت به سایر تلفن‌های همراه در زمان استفاده از این هدست، در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

همانطور که انتظار می‌رود، بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت تایوانی اچ.تی.سی، گوشی Desire 22 Pro از فناوری توکن‌های ان.اف.تی (NFT) پشتیبانی کرده و کیف‌پول رمزارزی این محصول نیز مدیریت دارایی‌های خریداران را تسهیل می‌کند. همچنین خریداران توکن‌های ان.اف.تی رایگان نیز دریافت خواهند کرد. از آنجایی که وب‌سایت انگلیسی اچ.تی.سی چنین ویژگی‌هایی را مطرح نکرده، احتمال ارائه محدود ویژگی‌های عنوان شده به کاربران ساکن در کشورهای مشخص نیز وجود دارد.

مشخصات Desire 22 Pro

گوشی Desire 22 Pro از نظر مشخصات اعلام شده، یک محصول میان‌رده محسوب می‌شود و به صفحه نمایش ۶/۶ اینچی با وضوح 1080p و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.

پردازنده Snapdragon 695، ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی نیز دیگر مشخصات این محصول را تشکیل می‌دهند. این محصول، از سیستم شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و امکان شارژ معکوس را به‌صورت Reverse Wireless Charging در اختیار دارد.

اچ.تی.سی، گوشی متاورسی جدید خود را به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مجهز کرده و اخذ استاندارد IP67 نشان می‌دهد که مقاومت بالایی در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار دارد. گوشی Desire 22 Pro در دو رنگ مشکی و طلایی با قیمت ۳۹۹ پوند در روز دهم مرداد به بازار عرضه خواهد شد.

اچ.تی.سی، در طی سال‌های گذشته تلاش کرده تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوظهور شامل رمزارزها و متاورس، جایگاه خود را در حوزه تولید تلفن‌های همراه هوشمند تثبیت کند. عرضه گوشی Exodus 1، Exodus 1s و هدست واقعیت مجازی Vive Flow از جمله گام‌های این شرکت در این راستا محسوب می‌شوند.

نظر شما نسبت به قیمت تعیین شده برای گوشی Desire 22 Pro اچ.تی.سی و ویژگی‌هایی گه این محصول به خریداران پیشنهاد می‌کند چیست؟ آیا اچ.تی.سی در بهره‌برداری از فرصت‌های ایجاد شده توسط فناوری رمزارزها و متاورس موفق ظاهر خواهد شد؟ نظر خود را به‌صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا