اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بزودی شاهد پذیرش رمزارزها در آمازون خواهیم بود

شرکت آمازون در تازه‌ترین لیست فرصت‌های شغلی خود به دنبال استخدام سرپرست بخش پرداخت‌های رمزارزی و محصولات مرتبط با بلاک‌چین است

نکات برگزیده مطلب
  • آمازون که به عنوان بزرگ‌ترین غول تجارت الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود، اکنون به دنبال استخدام متخصص پرداخت‌های رمزارزی و محصولات مرتبط با فناوری بلاک‌چین است. در تازه‌ترین لیست فرصت‌های شغلی این شرکت شناخته شده، جایگاهی با عنوان «مدیر تیم پرداخت‌های مرتبط با ارز دیجیتال و محصولات بلاک‌چینی» وجود دارد که توجه تمام کاربران حوزه رمزارز و تحلیلگران را به خود جلب کرده است. بر همین اساس شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت آمازون قصد دارد با استخدام متخصص پرداخت‌های رمزارزی روند پذیرش دارایی‌های رمزارزی همچون بیت کوین را آغاز کند.

یک فرصت شغلی جالب

شرکت آمازون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین غول‌های تجارت الکترونیکی در جهان اکنون به دنبال استخدام یک مدیر برای تیم پرداخت‌های مرتبط با ارز دیجیتال و محصولات بلاک‌چینی خودش است. بر همین اساس شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد پس از استخدام فرد مورد نظر، شرکت آمازون پذیرش دارایی‌های رمزارز همچون بیت کوین به عنوان روش پرداخت را آغاز خواهد کرد.

براساس تازه‌ترین لیست فرصت‌های شغلی منتشر شده توسط آمازون، تیم پذیرش و تجربه پرداخت‌های آمازون به دنبال «یک سرپرست با تجربه برای توسعه استراتژی‌های مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین و همچنین ایجاد یک نقشه راه برای محصولات آتی است».

آمازون Amazon خدمات رمزارزی پرداخت دیجیتال

در پست‌های منتشر شده در رابطه با این فرصت شغلی توضیح داده شده است که «شما می‌توانید از تخصص‌ مربوط به دامنه‌ها در مباحثی همچون بلاک‌چین، دفاترکل توزیع شده، رمزارزهای بانکی و رمزارزهای غیرمتمرکز استفاده کنید تا در صورت نیاز یک دید کلی ایجاد کرده و توانایی‌ها و استراتژی‌های محصولات آمازون را هدایت کنید».

این فرد قرار است با تیم‌های توسعه‌دهنده‌ی مختلف شرکت آمازون از جمله AWS (خدمات تحت وب آمازون) در راستای ایجاد یک نقشه راه تجربه مشتری، استراتژی فنی و توانایی‌های لازم همکاری کند.

نوآوری باعث جذب آمازون شد

شایان ذکر است که شرکت آمازون در حال حاضر دارایی‌های رمزارزی و پرداخت‌های دیجیتال مرتبط با این صنعت را قبول نمی‌کند. با این حال نماینده این شرکت در تازه‌ترین مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام نموده که «آمازون از نوآوری‌های بوجود آمده در فضای دارایی‌های رمزارزی الهام گرفته است تا یک چشم‌انداز روشن در مورد این امر پیدا کند».

لازم به یادآوری است که شرکت اپل نیز در ماه می یک فرصت شغلی مشابه در لیست استخدامی خود منتشر کرد در توضیحات آن گفته شده «به یک متخصص در زمینه پرداخت‌های جایگزین نیاز است که بتواند با مواردی همچون کیف‌پول‌های دیجیتال، پرداخت‌های سریع، دارایی‌های رمزارزی و غیزه کار کند».

در این بین شرکت‌های دیگری همچون توییتر و تسلا نیز نسبت به پذیرش دارایی‌های رمزارزی از خود علاقه نشان داده‌اند.

جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل شبکه اجتماعی توییتر و شرکت خدمات پرداخت دیجیتال اسکوئر چندی قبل اعلام کرده که «دنیا به یک ارز جهانی نیاز دارد، و تمرکز ما بر روی بیت کوین است زیرا به واسطه حضور این رمزارز ما می‌توانیم خدمات مالی را به سراسر جهان گسترش دهیم».

در عین حال، ایلان ماسک مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا نیز چند روز قبل اظهار داشت که این شرکت بزرگ و پیشرفته به احتمال زیاد روند پذیرش دارایی‌های رمزارزی به عنوان روش پرداخت قابل قبول را از سر خواهد گرفت زیرا صنعت رمزارزها در زمینه استفاده از انرژی پاک جهت استخراج رمزارز پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

نظر شما در رابطه با امکان پذیرش دارایی‌های رمزارزی توسط شرکت آمازون چیست؟ در صورت تحقق این رویداد، چه تغییراتی در بازار رمزارز بوجود خواهد آمد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا