اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

آمازون در جستجوی متخصصان حوزه‌ی اقتصاد غیرمتمرکز

در تازه‌ترین لیست منتشر شده توسط این شرکت چند فرصت شغلی مرتبط با حوزه‌ی اقتصاد غیرمتمرکز(DeFi) و بلاک‌چین در نظر گرفته شده است

نکات برگزیده مطلب
  • مزایای بالقوه‌ی صنعت رمزارزها باعث شده تا شرکت‌های بزرگ یکی پس از دیگری به فکر حضور جدی‌تر در این صنعت استفاده از بخش‌های مختلف آن از جمله اقتصاد غیرمتمرکز(DeFi) و یا حتی قراردادهای هوشمند آن باشند. در همین راستا، لیست جدید فرصت‌های شغلی شرکت آمازون شامل یک جایگاه جدید است که به نظر می‌رسد ارتباط مستقیم با فناوری بلاک‌چین و حوزه‌ی اقتصاد غیرمتمرکز دارد. از جمله پیش‌نیازهای کسب این فرصت شغلی که «مدیر محصولات، بلاک‌چین» نام دارد، به تجربه‌ی کار با فضای اقتصاد غیرمتمرکز اشاره شده است.

آمازون وارد می‌شود

شرکت آمازون به تازگی یک لیست از فرصت‌های شغلی جدید خود منتشر کرده است که در آن یک عنوان توانسته نظر کاربران صنعت رمزارزها و فناوری بلاک‌چین را به خود جلب کند. در عنوان این فرصت شغلی جدید آمده است که «مدیر محصولات، بلاک‌چین»؛ برهمین اساس به نظر می‌رسد که شرکت آمازون در جستجوی یک متخصص حوزه‌ی شبکه‌های غیرمتمرکز است.

در بخش توضیحات این فرصت شغلی نیز آمده است «آیا می‌خواهید جهت‌دهی چگونگی تعیین خدمات وب آمازون(AWS) در آینده را برعهده گرفته و به مشتریان امکان حل مشکلات را داده و با استفاده از فناوری بلاک‌چین طیف وسیعی از صنایع و نوآوری‌ها را ایجاد کنید؟»

مدارک و پیش‌نیازهای این فرصت شغلی هم بسیار ساده است و شامل مدرک دانشگاهی و «تیز هوشی قوی فنی» می‌باشد.

در بخش شرایط ترجیحی نیز شرکت آمازون توضیح داده است که «تجربه‌ در امور مربوط به حوزه‌ی اقتصاد غیرمتمرکز» یک مزیت به شمار می‌آید.

شرکت آمازون امیدوار است که یک متخصص یا شخصی که در چهارچوب بلاک‌چین به ویژه کاربرهای مرتبط با اتریوم تجربه دارد را پیدا کند.

رشد حوزه‌ی اقتصاد غیرمتمرکز ادامه دارد

طی یک سال گذشته حوزه‌ی اقتصاد غیرمتمرکز یا DeFi رشد چشم‌گیر داشته است. زمانی که سال گذشته مجموع ارزش سرمایه‌ی قفل شده در بازار DeFi برای اولین مرتبه از مرز ۱ میلیارد دلار عبور کرد، این صنعت به نقاط عطف جدیدی گسترش یافت. در ماه می سال جاری، صنعت DeFi از لحاظ مجموع سرمایه‌ی قفل شده به یک رکورد جدید رسید و تقریباً رقم ۹۰ میلیارد دلار را ثبت کرد.

با این تفاسیر، اکنون مجموع ارزش اقتصاد غیرمتمرکز صنعت رمزارزها به نقطه‌ی ۵۹ میلیارد دلار رسیده است، گرچه این رقم چشم‌گیر می‌باشد اما با نقطه عطف خود فاصله‌ی زیادی دارد.

به هر حال، به نظر می‌رسد که شرکت‌های بزرگ از جمله آمازون در حال درک مزایای و کاربردهای حوزه‌ی اقتصاد غیرمتمرکز بوده و آهسته آهسته به دنبال ورود جدی به این حوزه‌ی اقتصادی هستند.

نظر شما در رابطه با رویکرد شرکت آمازون و فرصت شغلی جدید در این شرکت چیست؟ آیا این شرکت در حال بررسی امکان حضور در صنعت رمزارزها و حوزه‌ی اقتصاد غیرمتمرکز است؟ 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا