اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

اسکوئر به جمع تولیدکنندگان کیف‌پول بیت کوین خواهد پیوست

جک دورسی؛ مدیرعامل شرکت‌های توییتر(Twitter) و اسکوئر(Square) اخیراً در یک مجموعه توئیت بر اهمیت «حضانت فردی از رمزارزها» و تسهیل این فرآیند به کمک ساخت مشارکتی کیف‌پول سخت‌افزاری منبع‌باز بیت کوین تاکید کرد

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت اسکوئر(Square Inc) که با استفاده از اپلیکیشن کش‌اپ(Cash App) خدمات پرداخت بر پایه‌ی تلفن‌های همراه را ارائه می‌کند، به‌طور جدی قصد دارد نسخه‌ای از یک کیف‌پول منبع باز بیت کوین را توسعه دهد. تلاش اسکوئر نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد در آینده نیز از بیت کوین به عنوان روش پرداخت استفاده کند.

ساخت کیف‌پول سخت‌افزاری بیت کوین توسط اسکوئر

جک دورسی(Jack Dorsey)؛ مدیرعامل شرکت پرداخت اسکوئر(Square) روز جمعه در توییتی از قصد این شرکت برای ساخت کیف‌پول سخت‌افزاری بیت کوین خبر داد.

وی اعلام کرد: «اسکوئر قصد دارد کیف‌پول سخت‌افزاری برای بیت کوین بسازد. در صورت آغاز این طرح، تمامی مراحل طراحی نرم‌افزاری تا سخت‌افزاری آن را کاملاً بطور منبع باز و با همکاری جامعه انجام خواهیم داد.»

جک دورسی
اسکوئر قصد دارد کیف‌پول سخت‌افزاری برای بیت کوین بسازد. در صورت اجرای این طرح، تمامی مراحل طراحی نرم‌افزاری تا سخت‌افزاری آن را کاملاً بطور منبع باز و با همکاری جامعه انجام خواهیم داد. ما می‌خواهیم با به اشتراک گذاری برخی از اصول راهنما این تفکر را بطور صحیح شروع کنیم.

دورسی دیدگاه خود را برای ساخت کیف‌پول جدید اسکوئر در مجموعه‌ای از توییت‌ها منتشر کرد و در این رشته توییت‌ها بر اهمیت در اختیار داشتن کنترل دارایی و ایجاد تجربه‌ی فعالیت یکپارچه در حوزه‌ی رمزارزها برای کاربران تلفن همراه تاکید کرده است. از نظر دورسی، کمک به «نگهداری فردی از رمزارزها(Assisted Self-Custody)» می‌تواند در ساده ساختن تجربه‌ی مدیریت کیف‌پول رمزارزها کمک کند:

لازم نیست حضانت از رمزارزها به‌صورت صفر و یک(حضانت کامل و یا واگذار کردن کامل حضانت دارایی‌ها) باشد. ما احتمالاً می‌توانیم نگهداری از دارایی‌ها را از طریق «کمک به نگهداری فردی از رمزارزها» ساده‌تر کنیم. برای دست‌یابی به این هدف باید محصولی طراحی کنیم که زمان راه‌اندازی آن کوتاه است، به تجهیزات الکترونیکی موجود متکی بوده و از پایداری پیوسته‌ای برخوردار است. Jack Dorsey

اهمیت توسعه‌ی روش‌های افزایش مقیاس‌پذیری در لایه‌ی دوم

دورسی علاوه بر تاکید بر اهمیت نگهداری فردی از دارایی‌ها اظهار داشت که برای جذب کاربران جدید به بیت کوین باید نیروهای پیش‌ران این فناوری را متمرکز کنیم.  وی راه‌حل‌های لایه‌ی دوم را برای رشد بیت کوین با اهمیت توصیف کرد:

ما معتقدیم که برای رشد چند برابری(بیت کوین) به ترکیبی از سرویس‌های نگهداری از این دارایی و روش‌های لایه‌ی دوم نیاز است که به مردم اجازه می‌دهد به بازار رمزارزها وارد شوند. Jack Dorsey

اسکوئر با در اختیار داشتن مالکیت 8,027 بیت کوین در ترازنامه‌ی مالی خود به یکی از بزرگترین هولدرهای بیت کوین تبدیل شده است. هم‌اکنون، بزرگی از درآمد اپلیکیشن کش‌اپ که امکان استفاده از رمزارزها را در حوزه‌ی پرداخت فرآهم می‌کند نیز از فروش بیت کوین حاصل می‌گردد. بر اساس گزارش کوینیت، شرکت‌های پرداختی که خدمات خود را بر اساس رمزارزها متحول نمی‌کنند در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

نظر شما نسبت به قصد اسکوئر برای ساخت کیف‌پول سخت افزاری منبع باز چیست؟ آیا تلاش شرکت‌هایی همانند اسکوئر و مایکرواستراتژی موجب گسترش هرچه بیشتر رمزارزها خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا