اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

احتمال پشتیبانی از توکن‌های BTT توسط کیف‌پول‌های سخت‌افزاری Ledger

شرکت بیت‌تورنت با انتشار یک پست توییتری اعلام کرد که به زودی یک رویداد «هیجان‌ انگیز» به وقوع خواهد پیوست!

نکات برگزیده مطلب
  • کمپانی بیت‌تورنت(BitTorrent) در روز شنبه با انتشار یک پست توییتری که حاوی عکسی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری Ledger nano S‌ بود، نشان داد که احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور پشتیبانی از توکن‌های BTT به این کیف‌پول‌ها افزوده خواهد شد. تا به این لحظه‌ جزئیات بیشتری در رابطه با این موضوع ارائه نشده است.

پست توییتری بیت‌تورنت

 کمپانی بیت‌تورنت(BitTorrent) روز شنبه با انتشار یک پست توییتری و نشان دادن عکسی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری Ledger Nano S باعث ایجاد سروصدای زیادی در فضای مجازی شد. در این پست توییتری گفته شده که «اتفاق هیجان انگیزی» در حال رخ دادن است، و به نظر می‌رسد که قرار است کیف‌پول‌های رمزارزی مذکور از توکن‌های BTT پشتیبانی کنند.

با اینکه جزئیات بیشتری در رابطه با این مورد منتشر نشده است، اما با توجه به لحن بیان موضوع در پست توییتری مذکور، می‌توان حدس زد که پشتیبانی از توکن‌های BTT‌ به زودی رخ خواهد داد.

این درحالیست که اخیرا اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد عرضه‌ی کارت‌های GRID X که حاوی مقداری رمزارز ترون(با نماد TRX) و توکن‌های بیت‌تورنت می‌باشند، به تازگی آغاز شده است.

همچنین گفته شده که بیت‌تورنت در حال آماده‌ شدن برای راه‌اندازی پروژه‌ی BitTorrent Speed در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ است. طبق گزارشات، پروژه‌ی مذکور در مقابل اعطای پهنای باند کاربران به شبکه، به آن‌ها توکن‌های BTT اهدا می‌کند؛ این کار باعث افزایش سرعت دانلود تورنت‌ها(Torrent) و ایجاد یک اکوسیستم سالم‌تر خواهد شد.

در همین حین کمپانی لدجر(Ledger) نیز اخیرا از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری Nano X رونمایی کرده است که به تکنولوژی اتصال بلوتوث مجهز بوده و قابلیت اتصال به تلفن‌های همراه کاربران را دارند. گفته شده که کیف‌پول‌های Nano X‌ نسبت به مدل‌های قبلی خود دارای یک صفحه نمایش کوچکتر است و می‌تواند با استفاده از قابلیت بلوتوث، به طور مستقیم به Ledger Live متصل شود.

نظر شما در رابطه با پشتیبانی از توکن‌های BTT توسط کیف‌پول‌های لدجر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Sludgefeed

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا