اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

برخلاف سرمایه‌گذاران تازه وارد، نهنگ‌های بیت کوین در حال خرید هستند

داده‌های منتشر شده توسط تیم تحقیقاتی سنتیمنت(Santiment) نشان می‌دهد که نهنگ‌های بیت کوین در طول یک هفته‌ی گذشته ۳۰ هزار واحد از این رمزارز را در محدوده‌ی ۳۱ تا ۴۰ هزار دلار خریده‌اند

نکات برگزیده مطلب
  • اگرچه اصلاح اخیر بیت کوین و دیگر رمزارزهای بازار در طول روزهای گذشته نگرانی سرمایه‌گذاران تازه وارد به این حوزه را به همراه داشته است اما داده‌ها نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران بزرگ و حرفه‌ای‌تر رویکرد کاملاً مخالفی را در پیش گرفته‌اند. بر اساس داده‌های منتشر شده توسط تیم تحقیقاتی سنتیمنت نهنگ‌های بیت کوین در طول یک هفته‌ی گذشته ۳۰ هزار واحد بیت کوین بیشتری را خریده‌اند.

رویکرد نهنگ‌های بیت کوین در روزهای منفی بازار

در حالی که بازار رمزارزها در شرایط اصلاح قیمتی قرار گرفته و در همین مدت قیمت خرید و فروش تعدادی از رمزارزهای بازار همانند بیت کوین و اتریوم به‌طور قابل توجهی کاهش یافته، نهنگ‌های بیت کوین از فرصت ایجاد شده در روزهای منفی بازار برای جمع‌آوری و خرید حجم قابل توجهی از این دارایی استفاده کرده‌اند. داده‌ها نشان می‌دهد که در طول یک هفته‌ی گذشته(زمانی که قیمت بیت کوین در محدوده‌ی 31,000 تا 40,800 دلار قرار داشته) 30 هزار واحد بیت کوین بیشتری به مجموع دارایی‌های نهنگ‌های بیت کوین(کسانی که مالکیت 100 تا 10 هزار واحد بیت کوین را در اختیار دارند) افزوده شده است.

تیم تحقیقاتی سنتیمنت(Santiment) در گزارش اخیر خود به جمع‌آوری بیت کوین توسط نهنگ‌ها اشاره کرده است:

سنتیمنت
بیت کوین در طول یک روز گذشته اندکی کاهش یافته و به محدوده‌ی 34 هزار دلاری رسیده است. اما حجم دارایی میلیونرهای بیت کوین که ما آن‌ها را ردیابی کرده‌ایم افزایش یافته است. حجم دارایی آدرس‌هایی که از 100 تا 10 هزار بیت کوین نگهداری می‌کنند در طول هفته‌ی گذشته مجموعاً 30 هزار واحد افزایش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله قیمت بیت کوین به زیر سطح حمایتی مهم خود در محدوده‌ی 34,500 دلاری رسیده است. همچنین قیمت بیت کوین در پایین‌تر از سطح میانگین متحرک 200 روزه‌ی خود(در محدوده‌ی 40 تا 41 هزار دلاری) قرار دارد که ناحیه‌ی مقاومتی قدرتمندی را در مقابل افزایش قیمت این دارایی تشکیل داده است.

سرمایه‌گذاران بزرگ تداوم روند صعودی بیت کوین را انتظار می‌کشند

اگرچه بیت کوین در طول روزهای گذشته تحت تاثیر خبرهای نگران کننده‌ای همانند توقف استفاده از بیت کوین به عنوان ابزار مبادلات توسط شرکت تسلا، نگرانی از تاثیرات محیط زیستی صنعت استخراج بیت کوین و سختگیری دولت چین نسبت به خرید و فروش و همچنین استخراج بیت کوین قرار گرفته است اما بر اساس داده‌های منتشر شده سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین که عملکرد آن‌ها بازار بیت کوین را تحت تاثیر قرار می‌دهد سطوح قیمتی کنونی را محدوده‌ی مناسبی برای خرید و نگهداری از بیت کوین برای کسب سود احتمالی در آینده ارزیابی کرده‌اند.

بنظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای‌تر از طبیعت بازار بیت کوین و اصلاح‌های قیمتی قابل توجه در این بازار بخوبی اطلاع دارند. بر اساس گزارش کوینیت، تام‌لی تحلیلگر شناخته شده‌ی بازار رمزارزها با وجود اصلاح اخیر بیت کوین همچنان معتقد است که قیمت این دارایی تا پیش از پایان سال جاری به رقمی بالغ بر 100 هزار دلار خواهد رسید.

نظر شما نسبت به رویکرد نهنگ‌های بیت کوین برای جمع‌آوری و خرید حجم بزرگی از این دارایی در طول یک هفته‌ی گذشته چیست؟ آیا نهنگ‌ها به تداوم روند صعودی بیت کوین و افزایش قیمت این دارایی در طول روزها و ماه‌های آینده اعتقاد دارند؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا