اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

دختر انتقام‌جو در سریال «بازی تاج و تخت» به جمع کاربران شبکه‌ی بیت کوین پیوست

میسی ویلیامز(Maisie Williams)؛ بازیگر شناخته شده در سریال محبوب بازی تاج و تخت(Game of Thrones) در توییت اخیر خود اعلام کرد که بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • کارآیی شبکه‌ی غیرمتمرکز بیت کوین در برابر سیستم ناکارآمد بانکی مبتنی بر بانک‌های مرکزی، هجوم سرمایه‌گذاران به این شبکه را موجب شده است. در این میان پیوستن چهره‌های شناخته شده به جمع کاربران شبکه‌ی بیت کوین، گسترش این نو‌آوری را تسریع می‌کند. میسی ویلیامز(Maisie Williams) سریال بازی تاج و تخت(Game of Thrones)، پس از بررسی فرصت سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین در نهایت تصمیم گرفته است تا بر روی این دارایی سرمایه‌گذاری کند.

بیت کوین توجه بازیگر سریال بازی تاج و تخت را جلب کرده است

بر اساس گزارش کوینیت، میسی ویلیامز(Maisie Williams) بازیگر نقش آریا استارک(Arya Stark) در سریال بازی تاج و تخت(Game of Thrones)، چند روز پیش از فالور‌های خود در شبکه‌ی اجتماعی توییتر درخواست کرده بود تا نظر خود را نسبت به سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین اعلام کنند.

این نظر‌سنجی توجه بسیاری از فعالان صنعت رمزارزی و طرفداران این سریال محبوب شبکه‌ی اچ.بی.او(HBO) را جلب کرده است. در نتیجه بیش از 900 هزار نفر دیدگاه خود را در رابطه با سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها اعلام کرده‌اند.

نظر‌سنجی میسی ولیامز
آیا هم‌اکنون فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین است؟

نتیجه‌ی نظر‌سنجی نشان می‌دهد که 53.4 درصد معتقدند که هم‌اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین محسوب نمی‌شود، در مقابل 46.6 درصد دیدگاه متضادی دارند.

ایلان ماسک(Elon Musk)؛ مدیرعامل شرکت تسلا با الهام‌گیری از اصطلاح رایج در سریال تلوزیونی ویچر(The Witcher) به ویلیامز توصیه کرد که بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کند.

مایک نووگراتز(Mike Novogratz)؛ مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital) نیز در پاسخ به نظر‌سنجی اخیر ویلیامز مزایای بیت کوین را برای وی توضیح داد و همچنین پیش‌بینی خود از قیمت بیت کوین را نیز ارائه کرده است:

من دیشب تعداد بیشتری بیت کوین را در قیمت 15,800 دلار خریداری کردم. ارزش این دارایی به 20 هزار دلار و سپس 65 هزار دلار افزایش خواهد یافت. کنترل قیمت بیت کوین در سطوح پایین به پایان رسیده است. من هجوم خریداران جدید و کاهش حجم انتشار این دارایی را مشاهده می‌کنم. بنابراین توصیه می‌کنم بر روی این دارایی سرمایه‌گذاری کنید. Mike Novogratz

میسی ویلیامز سرانجام بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد

با این وجود، نظر مخالف اکثریت مانع سرمایه‌گذاری ویلیامز بر روی بیت کوین نشده است و وی در توییتی از ورود خود به جمع کاربران شبکه‌ی بیت کوین خبر داده است. وی در این توییت به حجم و قیمت خرید این دارایی اشاره نکرده است.

خرید بیت کوین میسی ویلیامز
از نظر شما سپاس‌گذارم من مقداری بیت کوین خریداری کرده‌ام.

با توجه به استمرار روند صعودی قیمت بیت کوین به‌نظر می‌رسد که بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» نیز هم‌اکنون طعم شیرین سود‌دهی بیت کوین که از ایجاد یک سیستم غیرمتمرکز و کارآمد حاصل شده است را چشیده است.

نظر شما نسبت به پیوستن میسی ویلیامز به جمع کاربران شبکه‌ی بیت کوین چیست؟ آیا چهره‌های شناخته شده یکی پس از دیگری به جمع کاربران شبکه‌ی بیت کوین افزوده خواهند شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا