اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

احتمال پذیرش بیت کوین توسط توییتر به شدت افزایش یافت

مدیر ارشد امور مالی شرکت توییتر در طول صحبت‌های اخیر خود به تمایل این شرکت به پرداخت حقوق کارمندان به واسطه‌ی بیت کوین و اضافه کردن این رمزارز به ترازنامه‌ها اشاره کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • به گفته‌ی ند سِگال(Ned Segal) مدیر ارشد امور مالی شرکت توییتر، این شرکت فعال در حوزه‌ی رسانه‌های اجتماعی در حال بررسی روند اضافه کردن بیت کوین در ترازنامه‌های مالی خودش است. آقای سگال در تازه‌ترین رشته پست‌های توییتری خود اعلام نموده که توییتر تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با پذیرش بیت کوین در ترازنامه‌ها و همچنین پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان به واسطه‌ی این رمزارز انجام داده است. وی در ادامه توضیح داد که توییتر همچنان به بررسی بیشتر و مطالعه در رابطه با چگونگی پذیرش بیت کوین ادامه خواهد داد.

بیت کوین در توییتر؟

ند سِگال(Ned Segal) مدیر ارشد امور مالی شرکت توییتر امروز اعلام نموده که این شرکت در حال بررسی روند پذیرش بیت کوین و اضافه کردن این رمزارز به ترازنامه‌های مالی خودش است.

وی در پست توییتری که در رابطه با این مبحث منتشر کرده است اعلام نموده که «ما تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با این موضوع انجام داده‌ایم که آیا می‌توان حقوق و دستمزد کارمندان را با استفاده از بیت کوین پرداخت کرد؛ همچنین مواردی دیگری همچون امکان اضافه شدن بیت کوین به ترازنامه‌های مالی شرکت و پرداخت هزینه‌های مختلف به واسطه‌ی این رمزارز نیز مورد بحث قرار گرفته است».

وی در ادامه افزود که «ما همچنان به بررسی بیشتر و مطالعه‌ی امکان پذیرش[بیت‌کوین] ادامه خواهیم داد. ما قصد داریم که با گذشت زمان در رابطه با این موضوع بیشتر فکر کنیم، اما هنوز هیچ تغییری در راستای پذیرش بیت کوین انجام نداده‌ایم».

این صحبت‌های ند سگال درحالیست که مدیرعامل رسانه‌ی اجتماعی توییتر یعنی آقای جک دورسی(Jack Dorsey) مدت‌ها قبل نسبت به صنعت رمزارزها به ویژه بیت کوین ابراز علاقه کرده بود. به عنوان مثال آقای دورسی هفته‌ی گذشته به تمام فالوورها و طرفداران خود توضیح داد که یک گره‌ی کامل بیت کوین راه‌اندازی کرده است. پروفایل و در بخش توضیحات حساب رسمی وی در توییتر نیز تنها یک واژه و آن هم «بیت کوین» وجود دارد؛ موضوعی که ممکن است اصلی‌ترین دلیل برای ترغیب مدیرعامل شرکت تسلا جهت خرید بیت کوین توصیف شود.

سرمایه‌گذاری تسلا

طبق گزارشات پیشین تیم کوینیت، چند روز قبل شرکت خودروسازی تسلا(Tesla) با سرمایه‌گذاری ۱/۵ میلیارد دلاری در بازار بیت کوین به یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاران سازمانی فعال در حوزه‌ی رمزارز تبدیل شد؛ اخبار مربوط به این رویداد به تنهایی کافی بود تا قیمت هر واحد BTC بالغ بر ۱۰ هزار دلار افزایش یابد.

در بخش‌هایی از بیانیه‌ی آقای سگال به صحبت‌های اخیرا مایکل سوننشین(Michael Sonnenshein) مدیرعامل شرکت گری‌اسکیل نیز اشاره شده است. وی چند روز قبل در رابطه با بیت کوین توضیح داد که شرکت‌های بزرگ از رویکرد تسلا و سرمایه‌گذاری آن در بازار بیت کوین تبعیت خواهند کرد. به گفته‌ی وی «به زودی شاهد آن خواهیم بود که بسیاری از مدیران سرمایه و شرکت‌های بزرگ از موضع‌گیری چرا باید سرمایه‌گذاری کنیم، به موضع چرا نباید سرمایه‌گذاری کنم تغییر رویکرد خواهند داد و به بازار بیت کوین وارد می‌شوند».

دیوید واچزمن(David Wachsman) مدیرعامل و بنیانگذار شرکت خدمات کسب و کار واچزمن نیز در رابطه با رویکرد شرکت تسلا در راستای سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین اعلام نموده که «سرمایه‌گذاری ایلان ماسک در بیت کوین به طور قابل توجهی حلقه‌ی بازخورد تصویب و پذیرش دارایی‌های رمزارزی در بین سرمایه‌گذاران سازمانی را تسریع‌تر خواهد کرد».

وی در ادامه همچنین توضیح داده است که:

دیوید واچزمن David Wachsmanنشانه‌ی فومو(FOMO یا ترس از دست دادن فرصت‌ها) در بین سرمایه‌گذاران سازمانی برای خرید بیت کوین، به وضوح دیده می‌شود، و جالب خواهد بود که ببینیم آیا این حرکت تسلا می‌تواند موجی از شرکت‌ها و موسسات دیگر را به سمت بازار بیت کوین سوق دهد یا خیر. David Wachsman

نظر شما در رابطه با صحبت‌های مدیر ارشد امور مالی شرکت توییتر و احتمال پذیرش بیت کوین توسط این رسانه‌ی اجتماعی چیست؟ آیا پذیرش بیت کوین توسط توییتر می‌تواند تاثیری بر روند تغییرات قیمت BTC داشته باشد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا