اخبار و مقالاتاسکم و قانونگذاری - Scam & Regulation

ظرفیت تکمیل!

چندین صرافی درب‌های خود را بر روی کاربران جدید بستند

نکات برگزیده مطلب
  • هجوم عظیم مشتریان جدید که از شما درخواست می‌کنند که پول آن‌ها را بگیرید، بهترین نوع مشکل است که هر کسب و کار می تواند رویای آن را داشته باشد. با این وجود، صرافی‌های بیت‌کوین اکنون با چنین مشکلی روبرو شده‌اند و باید راهی پیدا کنند تا میزان بار پردازشی را کاهش دهند. ولی در حال حاضر کاربران جدید با گزینه‌های کمتری روبرو هستند و صرافی‌ها یک به یک درحال بستن درب‌های خود بر روی افراد تازه وارد هستند.

سال دیگر دوباره تلاش کنید!
فرق نمی‌کند که شما برای اولین بار است که به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شده‌اید یا یک سرمایه‌گذار با تجربه در عرصه ارز‌های دیجیتال هستید که سعی در ارتقاع مکان تجاری خود می‌باشید، در هرصورت تاکنون باید متوجه شده‌ باشید که دیگر ساخت یک حساب جدید در صرافی‌های گوناگون کار آسانی نیست.
تیم‌های پشتیبانی این شرکت‌ها نمی‌توانند به موقع خدمات لازم را به مشتریان خود عرضه کنند. تعدادی از آن‌ها در حال حاضر از پذیرش مشتریان جدید سر باز می‌زنند، تا قادر به رسیدگی و کنترل کسب و کار موجود باشند.
بیت‌رکس اظهار داشت که شکایات کاربران قبلا گزارش شده است و برای تصمیم خود مبنی بر عدم پذیرش کاربران جدید اینگونه توضیح داد: ” ما بسیار هیجان زده خواهیم شد وقتی تعداد زیادی از کاربران مایل هستند که به جامعه بیت‌رکس بپیوندند اما متاسفانه ما باید چند ارتقا در سیستم پشتیبانی و سیستم تعامل خود ایجاد کنیم تا بتوانیم افزایش ترافیک و بار تراکنش‌ها را تحت کنترل داشته باشیم”.

هرروزه، تعداد زیادی از کاربران در صرافی ما ثبت‌نام می‌کنند… این حجم بالا باعث ایجاد فشار بر روی تیم پشتیبانی و تیم تایید هویت ما شده است. در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده‌ایم که تعداد تیکت‌هایی ارسال شده برای تیم پشتیبانی ، بسیار بحرانی می‌باشد. CEX.IO

سایت بیت‌رکس برای تمامی کسانی که تلاش می‌کنند در این سایت ثبت نام کنند این پیغام را نمایش می‌دهد: “دلیل اینکه ما تصمیم بر عدم پذیرش کاربران جدید گرفته‌ایم این است که نمی‌توانیم کیفیت خدمات خودمان را برای کابران موجود به دلیل حضور کاربران تازه‌کار و حساب‌های کوچک جدید کاهش دهیم”.

خدمات ضعیف
در این حین صرافی‌های دیگر تصمیم صریح خود را مبنی بر عدم پذیرش کاربران جدید اعلام نکرده‌اند، اما بسیاری از مردم شکایت کرده‌اند که این اتفاق در حال وقوع می‌باشد، زیرا به امور انجام شده توسط آن‌ها رسیدگی نمی‌شود. این احساس می‌تواند دردناک باشد که شما در صف انتظار برای ثبت نام در یکی از این صرافی‌‌ها، در حال تماشای قیمت بیت‌کوین هستید که روز به روز در حال افزایش است.
در همین حال، این مورد که صرافی‌ها بتوانند به امور تعداد زیادی کاربر رسیدگی کنند باعث ایجاد یک چالش برای ارائه سرویس‌های عادی شده است. به عنوان مثال صرافی Kraken اذعان کرد که: “عملکرد سرویس‌ها بسیار ضعیف و غیرقابل اطمینان است. مشتریان ممکن است با زمان انتظار بالا و دشواری تعامل با خدمات وب و API روبرو شوند و درخواست‌ها اغلب به تعویق افتاده و شکست می‌خورند. در حال حاضر تنها راه صبر و امتحان کردن دوباره در زمان دیگری است”.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
BitCoin.comBitCoin.com
دکمه بازگشت به بالا