اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سیرکل، صرافی بزرگ پولونیکس را خرید

سیرکل(Circle)، یکی از شرکت‌های تحت حمایت گلدمن ساکس، صرافی پولونیکس را خرید.

نکات برگزیده مطلب
  • سیرکل(Circle)، یک استارت‌آپ در زمینه پرداخت‌های همتا به همتا(peer-to-peer) که به وسیله گلدمن ساکس(Goldman Sachs) پشتیبانی می‌شود صرافی بزرگ رمزارز‌ها به نام پولونیه(Poloniex) را خرید.

بنا به گزارش ویراستار فورچن(Fortune)، آقای رابرت هکت(Robert Hackett)، سند اصلی این معامله روز دوشنبه در دسترس خواهد بود. خرید پولونیکس(Poloniex) به این معنی است که این صرافی در مالکیت مستقیم یکی از شرکت‌های گلدمن ساکس(Goldman Sachs) قرار خواهد داشت. آقای هکت در توییتر نوشت:

در هفته‌های اخیر شایعاتی درباره مذاکرات سیرکل(Circle) و پولونیکس(Poloniex) برای خرید این صرافی وجود داشته است… من می‌توانم این را تایید کنم که سیرکل مالکیت خود را تثبیت کرده است.(یکی از منابع آشنا به من گفت که قیمت این معامله حدود 400 میلیون دلار است) Robert Hackett

سیرکل در مقابل غول‌های بازار رمزارز

سیرکل(Circle) با کنار زدن بیت‌کوین دیگر برای طرفداران پر و پا قرص رمزارز‌ها جذابیتی نداشت. خیلی‌ها حذف بیت‌کوین از اپلیکیشن پرداخت سیرکل را “نه” گفتن این شرکت به ایده‌ها و نوآوری‌های خلاقانه‌ای که در فضای رمزارز‌ها وجود دارد، دانستند.

با اظهار نظر راجب شرکت پولونیکس، آقای هکت گفت سیرکل در حال دست و پا کردن جایگاهی مستحکم در بخش رمزارز‌ها که اکنون به شدت فراگیر شده است، می‌باشد. او گفت:

این حرکت عظیمی برای سیرکل است… که خود را در معرض تیررس صرافی‌های بزرگ آمریکایی نظیر کوین‌بیس(Coinbase)، کراکن(Kraken) و بیت‌رکس(Bittrex) قرار داده است. Robert Hackett

بنا به این گزارش، درآمد سیرکل از رمزارز‌ها با در اختیار داشتن پولونیکس به شدت افزایش خواهد یافت؛ تا حدود 1 میلیارد دلار در سال، درآمدی شبیه به کل صرافی‌های کره‌جنوبی. پولونیکس همچنین مورد انتقاد‌های زیادی در ماه‌های گذشته قرار داشته است. در نیمه دوم سال 2017 و همراه با هجوم کاربران جدید به این سایت مشکلات فنی زیادی در لحظه‌های حیاتی بازار رخ داده بود و این صرافی در تلاش بود تا جوابگوی خیل عظیم کاربران و درخواست‌ها باشد.

به نظر می‌رسد بزرگان بازار‌های ارزی به طور غیر مستقیم در حال ورود و سرمایه‌گذاری در رمزارز‌ها هستند. نظر شما در این رابطه چیست؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist
دکمه بازگشت به بالا