اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

با استفاده از توکن‌های بایننس، هواپیما بخرید!

چانگ‌پنگ ژائو در یک پست توییتری از امکان خرید هواپیما با توکن BNB خبر داد

نکات برگزیده مطلب
  • اخیرا ژانگ‌پنگ ژائو مدیرعامل صرافی رمزارزی بایننس با انتشار یک پست توییتری اعلام نموده که می‌توان با توکن‌های بایننس(BNB) یک هواپیمای ۴ نفره خریداری کرد.

گرچه بسیاری از مفسران در رابطه با چشم‌انداز کوتاه مدت رمزارزها دیدگاه خوبی ندارند، اما فراگیر شدن این دارایی‌ها همانند یک واگن در حال حرکت است که سرمایه‌گذاران رمزارزی، کارمندان داخلی و افراد پیشرو می‌توانند به راحتی به آن بپیوندند. به همین دلیل است که تعداد زیادی از این افراد همواره نسبت به صنعت رمزارز خوش‌بین هستند، به عنوان مثال چانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao) مدیر عامل صرافی رمزارزی بایننس، اخیرا اعلام کرده است که می‌توان با استفاده از توکن‌های Binance Coin(با نماد BNB) که یک نوع توکن ERC20 بر پایه‌ی اتریوم هستند، هواپیمای شخصی خریداری کرد.

مدیرعامل بایننس: از BNB برای خرید هواپیما استفاده کنید

روز پنج‌شنبه استارت‌آپی به نام Aeron که با هدف «نجات زندگی انسان‌ها» به وسیله‌ی تکنولوژی بلاک‌چین فعالیت می‌کند، اعلام کرد که یکی از سرمایه‌گذاران آن با نام Pilot Shop، یک هواپیما برای فروش لیست کرده است. نکته‌ی جالب توجه در رابطه با این موضوع این است که Pilot Shop هواپیمای مذکور را که یک Columbia 350 مدل ۲۰۰۷ است را با قیمت ۲۶۸ هزار یورو برای فروش قرار داده و در این بین توکن‌های Aeron(با نماد ARN) و توکن‌های بایننس(با نماد BNB) را به عنوان نوعی روش پرداخت قبول می‌کند. در زمان نگارش این مقاله، خریداران می‌توانند با پرداخت ۳۱ هزار و ۶۰۳ توکن بایننس و یا ۴۴۶ هزار و ۶۶۶ توکن ARN این هواپیما را خریداری نمایند.

آقای ژائو قبلا یک بار توضیح داده بود که «شخصا در رابطه با پروژه‌هایی که توکن‌های BNB را در اکوسیستم خود ادغام می‌کنند یک پست توییتری منتشر خواهم کرد»، در نتیجه او یک پست کوتاه اما جالب در رابطه با این مورد منتشر کرد.

این خبر تنها یک روز پس از انتشار اخبار مربوط به شرکت Hinomaru Limousine که مقر آن در توکیو واقع شده، منتشر شده است. اخیرا شرکت Hinomaru Limousine با کمپانی Remixpoint همکاری کرده است تا رمزارزهای بیت‌کوین، بیت‌کوین کشو اتریوم را به روش‌های پرداختی برای سرویس‌های حمل و نقل خود اضافه کند. بر اساس این گزارشات، شرکت Hinomaru به احتمال زیاد قرار است تا از این روش‌های پرداختی جدید برای پرداخت هزینه‌ی تاکسی‌های لیموزین بین ۲۳ بخش شهر توکیو و دو فرودگاه پرجمعیت این شهر یعنی Haneda و Narita  استفاده نماید.(برای اطلاعات بیشتر به لینک مربوطه مراجعه فرمایید)

کمپانی Hublot نیز به عنوان یکی از برند‌های مشهور سازنده‌ی ساعت‌های سوئیسی، به مناسبت ۱۰ سالگی بیت‌کوین، یک ساعت نسخه‌ی محدود با نام BIG BANG P2P عرضه کرده و برای فروش آن رمزارز قبول می‌کند. (برای اطلاعات بیشتر به لینک مربوطه مراجعه فرمایید)

بنابراین می‌توان گفت که علاقه‌مندان به صنعت رمزارزی در حال حاضر قادر هستند ساعت‌های مدرن، لیموزین و یک هواپیمای چهار نفره را از طریق اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال غیرمتمرکز خریداری کنند.البته عمارت Roy Niederhoffer در نیویورک را نباید فراموش کرد، موردی که مدیر فروش آن قیمت ۱۵/۹ میلیون دلار و یا معادل این مبلغ رمزارز بیت‌کوین را برای آن در نظر گرفته است.

افزایش میزان محبوبیت توکن‌های BNB در پرداخت‌ها

لازم به ذکر است که مالک یا مالکان این هواپیما تنها افرادی نیستند که توکن‌های BNB را به عنوان نوعی روش پرداخت پذیرفته‌اند، زیرا تعداد بسیاری از مجموعه‌ها نیز از این دارایی‌ دیجیتال به عنوان نوعی روش و ابزار پرداخت استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال وب‌سایت Crypto.com اخیرا اولین دسته از کارت‌های موناکو ویزا(Monaco Visa cards) را برای مصرف‌کنندگان سنگاپور عرضه کرده است. طی این برنامه که توسط بیش از ۱۰۰ هزار سرمایه‌گذار رمزارزی مورد پشتیبانی قرار گرفته است، کاربران قادر خواهند بود با استفاده از رمزارزهایی همچون بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و توکن‌های بایننس اقدام به خرید اجناس واقعی کنند. کارت‌های موناکو همچنین مواردی دیگری همچون دریافت جوایز نقدی به صورت رمزارز، مزایایی برای مسافرت، برداشت وجه بدون کارمزد از دستگاه‌های خودپرداز و ویژگی Tap To Pay را به کاربران ارائه می‌کنند و جالب است که بدانید که کارت کاملا رایگان هستند. در نهایت اینگونه قیمت‌گذاری به پذیرش دارایی‌های رمزارزی و همچنین فناوری بلاک‌چین کمک خواهد کرد.

دیگر پلت‌فرم‌هایی که توکن‌های BNB را پذیرفته‌اند و یا از آن به نحوی استفاده می‌کنند عبارتند از PundiX، شبکه Kyber، Coinbates، Nexo و البته خود صرافی رمزارزی بایننس.

بایننس به همراه لیست پذیرش بالا یک پیام نیز منتشر کرده و اعلام نموده که «موارد استفاده‌ی جدید برای توکن‌های BNB روز به روز در حال افزایش است». اینگونه موارد از آنجایی قابل توجه هستند که با وجود عملکرد نامناسب بازار رمزارزی در سال ۲۰۱۸، نشان می‌دهند که تمایل حرکت مداوم به سمت این صنعت نوپا روز به روز در حال افزایش است.

نظر شما در رابطه با افزایش میزان پذیرش توکن‌های بایننس چیست؟ چه عاملی باعث افزایش ناگهانی محبوبیت این دارایی رمزارزی شده است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
NewsBTC

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا