اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سرمایه‌گذاری صندوق دولتی سنگاپور در صرافی رمزارزی بایننس

این سرمایه‌گذاری با هدف کمک به راه‌اندازی شعبه‌ی جدید بایننس در این کشور انجام پذیرفته است

نکات برگزیده مطلب
  • اخیرا صندوق سرمایه‌گذاری دولتی سنگاپور با هدف کمک به راه‌اندازی یک شعبه‌ی جدید در این کشور، به صرافی رمزارزی بایننس کمک مالی و در این صرافی سرمایه‌گذاری کرده است.

طبق گزارشاتی که روز سه‌شنبه منتشر شده است، صرافی رمزارزی بایننس(Binance) یکی از پیشگامان تجارت دارایی‌های مجازی، اخیرا یک سرمایه‌گذاری چشم‌گیر از سمت  Vertex Ventures دریافت کرده است. این کمپانی یک شرکت سرمایه‌گذاری زیرمجموعه‌ی صندوق سرمایه‌گذاری دولتی سنگاپور Temasek محسوب می‌شود. همچنین گفته شده که Vertex Ventures در راه‌اندازی یک شعبه‌ی صرافی جدید در سنگاپور به صرافی بایننس کمک خواهد کرد.

نه صرافی رمزارزی بایننس و نه شرکت سرمایه‌گذاری Vertex Ventures مقدار سرمایه‌گذاری مذکور را اعلام نکرده‌اند.

چانگ‌پنگ ژائو(ChangPeng Zhao) مدیرعامل و بنیانگذار صرافی بایننس با انتشار یک پست توییتری اذعان کرد:

Zhao Changpeng

مهمتر از اینکه چه مقدار سرمایه‌گذاری انجام شده، این است که چه کسی سرمایه‌گذاری را انجام داده است. کلید اصلی پیشرفت پیدا کردن سرمایه‌گذاران استراتژیکی است که واقعا می‌خواهند به شما کمک کنند. Chanpeng Zhao

کمپانی Vertex Ventures که در امر سرمایه‌گذاری‌های اولیه تخصص دارد، در حال حاضر بیش از ۲/۵ میلیارد دلار دارایی خود را در چند بخش در سراسر آسیا و آمریکای شمالی اداره می‌کند. این کمپانی از طریق دو شرکت وابسته‌ی خود یعنی صندوق سرمایه‌گذاری چین و صندوق سرمایه‌گذاری جنوب شرقی آسیا، به صرافی بایننس کمک خواهد کرد.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

این سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط Vertex Ventures به صرافی رمزارزی بایننس کمک خواهد کرد تا یک شبعه‌ی جدید در سنگاپور راه‌اندازی کند، همچنین به دیگر دروازه‌های تبدیل فیات به رمزارز و ارائه دهندگان خدمات مالی در جنوب شرقی اسیا نیز کمک خواهد کرد. Vertex Ventures

صرافی رمزارزی بایننس قصد دارد تا پایان سال جاری یک شعبه‌ی جدید در کشور سنگاپور راه‌اندازی کند. این پلت‌فرم تجاری قوانین ضد پولشویی(AML) و روش‌های شناخت مشتری(KYC) را مطابق با مقررات قانونی کشور سنگاپور ارائه خواهد کرد.

راه‌اندازی شعبه‌ی سنگاپور به نوعی برنامه‌ی گسترش صرافی بایننس را تکمیل می‌کند. چندی قبل صرافی بایننس یک شعبه در آفریقا راه‌اندازی کرده بود و اخیرا اعلام کرده این این صرافی رمزارزی از روز چهارشنبه فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد. طبق اعلام بایننس، صرافی جدید از روز چهارشنبه در اوگاندا(Uganda کشور فقیر در نواحی شرقی آفریقا با جمعیت ۳۲ میلیون نفر) خدمات تبدیل رمزارزی به فیات را ارائه خواهد کرد. گفته شده که در ابتدا تنها رمزارزهای بیت‌کوین(BTC)، اتریوم(ETH) و ارز فیات این کشور یعنی شیلینگ در صرافی مذکور قابل تبدیل خواهد بود.

در ماه آگوست، صرافی بایننس با شرکت بلاک‌چینی LCX که مقر آن در لیختنشتاین قرار دارد، همکاری کرد تا در صرافی‌های خود مبادله‌ی یورو و فرانک سوئیس(ارز فیات کشور سوئیس) را به خدمات خود اضافه کند. در راستای این فرایند، صرافی بایننس اداره و راه‌اندازی بخش Binance LCX را بر عهده خواهد گرفت، در حالی که شرکت LCX نیز مدیریت فرایند‌های شناخت مشتری KYC و ضد پولشویی AML را به همراه پشتیبانی از کاربران، برعهده خواهد گرفت. طبق اعلام وب‌سایت LCX، این صرافی جدید هنوز در دست ساخت است.

نظر شما در رابطه با این سرمایه‌گذاری چیست؟ یک صندوق سرمایه‌ی دولتی با چه هدفی به یک شرکت خصوصی کمک مالی کرده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptovest

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا