اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

تام لی: قیمت اتریوم به ۱۹۰۰ دلار خواهد رسید

مدیر Fundstrat Global معتقد است که رمزارز اتریوم تا پایان سال جاری روندی صعودی خواهد داشت

نکات برگزیده مطلب
  • تام لی مدیرعامل شرکت Fundstrat در جدید‌ترین گفته‌های خود اعلام کرده که رمزارز اتریوم به زودی روندی صعودی در پیش خواهد گرفت و قیمت آن تا قبل از پایان سال جاری به ۱۹۰۰ دلار خواهد رسید.

 

در روز پنج شنبه ۲۷سپتامبر ۲۰۱۸، توماس لی(Thomas Lee) به عنوان همکاری مدیریتی و سرپرست کمپانی تحقیقاتی مستقل Fundstrat Global Advisors به تمام کاربران و مالکین اتریوم(ETH) دومین رمزارز بزرگ جهان اعلام کرد که این رمزارز یک جهش قیمت در پیش دارد.

ethereum

نمی‌توان انکار کرد که اتر هم مانند دیگر رمزارزهای بازارنیز در سال ۲۰۱۸ با مشکلاتی روبرو شده است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت CryptoCompare، این رمزارز پس از رسیدن به بالاترین قیمت خود یعنی ۱۳۸۵ دلار در روز ۱۳ام ژانویه ۲۰۱۸، حدود ۸۳/۳ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

اما با وجود این سقوط ارزش قابل توجه، تام لی به دارندگان و مالکان اتریوم توصیه می‌کند که امیدوار باشید. طبق گزارشات منتشر شده در خبرگزاری‌های آنلاین۷ روز گذشته تام لی از طریق یک یادداشت به تمامی کاربران و مشتریان Fundstrat گفته است که:

در هر چهار مورد اخیر که رمزارز اتریوم عملکرد نامنابسی را از خود بروز داده بود، نشان داده که پس از آن می‌تواند یک روند صعودی و جهش افزایشی به خود بگیرد.
Thomas Lee

آقای لی که قبل از پیوستن به Fundstrat، سابقا به مدت ۱۵ سال مدیریت یکی از بخش‌های JPMorgan Chase را بر عهده داشته، معتقد است که «در حال حاضر احساسات پیرامون اتریوم عموما منفی است» ولی در نهایت می‌توان انتظار داشت که عده‌ای که مخالف این رمزارز هستند تسلیم شوند که در نهایت این مساله منجر به یک شاخص مخالف و افزایش قیمت خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرده است که عملکرد ضعیف اتریوم ناشی از « فروش مقدار زیادی از موجودی EOS، ایجاد پرسش‌هایی در رابطه با نقشه‌ی راه بلاک‌چین آن و فروش از روی ترس پروژه‌هایی که سرمایه‌ ICO خود با استفاده از اتریوم و بیت‌کوین جمع‌آوری کرده‌اند» بوده است.

آقای لی در انتها به این نتیجه رسید که انتظار دارد قیمت اتر تا پایان سال جاری به ۱۹۰۰ دلار برسد.

طبق داده‌های منتشر شده توسط وب‌سایت CryptoCompare، در زمان نگارش این مقاله، قیمت رمزارز اتریوم ۲۳۱/۲۲ دلار بوده و طی ۲۴ ساعت گذشته ۸/۴۳ درصد افزایش داشته است.

نظر شما در رابطه با گفته‌های تام لی چیست؟ آیا اتریوم می‌تواند به قیمت‌های قبلی خود بازگردد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CryptoglobeCointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

‫2 دیدگاه ها

  1. همین تام لی عوضی و دروغگو گفته بود در 2018 بیت کوین به 50000 دلار خواهد رسید و من ماشینم را فروختم دادم بیت کوین بیچاره شدم

    1. دوست عزیز این نوع صحبت‌ها معمولاً «پیش‌بینی» هستند یعنی فرد مقابل براساس یک سری اطلاعات این حرف‌هارو میزنه، همیشه باید بر روی اشتباه و عملی نشدن اونا حساب کرد.
      چون یک فرد شناخته شده حرفی رو میزنه قرار نیست حتماً رخ میده، فقط احتمال رخ دادنش بالاتره ….

دکمه بازگشت به بالا