اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

Circle توکن‌ با ثبات راه‌اندازی می‌کند

توکن‌های USDC در صرافی Poloniex و بیش از ۲۰ صرافی دیگر استفاده می‌شوند

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت Circle با همکاری کنسرسیوم CENTRE، سرویسی را معرفی کردند که تبدیل دلار آمریکا به توکن‌هایی که می‌توانند در بلاکچین‌های عمومی منتقل شوند را ساده‌تر می‌کند. کاربران در این سرویس می‌توانند دلار آمریکا را توکنیزه کرده و این دلار‌ها را با استفاده از USD//Coin در بلاکچین‌های عمومی استفاده نمایند.

برای نخستین بار در ماه می اعلام شد که (USDC) یا USD//Coin در صرافی شرکت Circle یعنی Poloniex، آماده‌ی استفاده است. هم اکنون بیش از 20 صرافی رمزارزی و کیف پول دیگر نیز از این رمزارز با قیمت ثابت پشتیبانی می‌کنند. یعنی اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با ثبت نام و واریز دلار آمریکا از حساب بانکی خود، در هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارند، دلار‌های مربوطه را به توکن‌ تبدیل نمایند، همچنین با بازخرید توکن‌ها، پول را از حساب خود در صرافی برداشت و به حساب بانکیشان پول واریز کنند.

شرکت Circle در توضیح مزایای توکن‌های USDC می‌گوید: «توکن‌های با قیمت پایدار، برای ایجاد قرارداد‌های مالی جدید در سطح جهان، محصولات و خدمات قابل ارائه در بستر اینترنت از نیاز‌های اساسی به شمار می‌رود.»

این شرکت در وبلاگ خود نوشت:

وجود یک لایه‌ی امن، شفاف و قابل اعتماد به منظور استفاده از ارز فیات در بلاکچین‌های باز و قرارداد‌های هوشمند، پیش شرط لازم و دارای پتانسیل ایجاد تحول در اقتصاد رمزارزی جهانی است. هدف اصلی USDC برآورده ساختن این نیاز است. Circle blog

نظر شما در مورد توکن‌های با ثبات شرکت Circle چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
FinextraCircle
دکمه بازگشت به بالا