اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

جفری ورنیک: همه باید در صنعت رمزارزی سرمایه‌گذاری کنند

بررسی نظرات این سرمایه‌گذار بزرگ آمریکایی و سهامدار اوبر و Airbnb در رابطه با بیت‌کوین و صنعت رمزارزی

نکات برگزیده مطلب
  • جفری ورنیک سرمایه‌گذار آمریکایی در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده که شرایط امروز همانند زمان معرفی ارزهای فیات به جای طلا است و همه برای بهره‌مندی از مزایای صنعت رمزارز در آینده باید در آن سرمایه‌گذاری کنند.

رمزارزها، آینده‌ی ذخیره‌سازی ارزش

جفری ورنیک(Jeffrey Wernick) به عنوان یک سهامدار در شرکت اوبر(Uber) و شرکت Airbnb دیدگاه خوش‌بینانه‌ی خود در رابطه با رمزارزها را در جدیدترین مصاحبه‌اش با خبرگزاری Business Insider اعلام کرد. وی در این مصاحبه توضیح داد که چرا همه باید در صنعت رمزارزی سرمایه‌گذاری کنند. او عنوان نمود که بسیاری از سرمایه‌گذاران هنوز درک درستی از ماهیت رمزارزها ندارند؛ او از رمزارزها نه تنها به عنوان یک ماهیت فراتر از وسیله‌ای برای ارسال و دریافت پول یا انجام مبادلات یاد کرد، بلکه توضیح داد رمزارزها یک وسیله‌ی مطمئن برای ذخیره ارزش در شکل دیجیتال که امنیت بیشتری را تامین می‌کند، هستند.

وی در رابطه با دید قاطع خودش نسبت به رمزارز گفت با وجود سخت‌گیری‌های آژانس‌های دولتی، مقامات مالی و موسسات مالی در برخی مواقع، رمزارزها رونق خواهند یافت. بدون شک قیمت‌ها علاوه برا روند صعودی که اکنون می‌بینیم، بدون شک یک افزایش ناگهانی خواهد داشت.

وی درحالی که سرمایه‌گذاران عادی را برای سرمایه‌گذاری دارایی‌های خود در صنعت رمزارزی دعوت می‌کند عنوان نمود:

ابتدا برای از دست دادن هر آنچه در این صنعت سرمایه‌گذاری کرده‌اید، آماده شوید و پنج سال بدون فکر کردن به مبادله‌ی آن، صبر کنید. اگر بیت‌کوین طی پنج سال زنده‌ باقی بماند، قطعا به رمزارزی بزرگ‌تر از روی که آن را خریده‌اید تبدیل خواهد شد. از زمانی که بیت‌کوین در سال ۲۰۰۹ ساخته شد توانسته تمامی ارزهای دیگر را پشت سر بگذارد، حتی با وجود مشکلاتی که دولت‌ها برای آن بوجود آورده‌اند و یک رژیم قانون‌گذاری نامشخص که توسط دولت‌ها طراحی شده است، به نحوی خود را مدیریت کرده است که مردم نمی‌دانند باید منتظر چه چیزی باشند. بنابر این با وجود مشکلاتی که همیشه در راه پیشرفت این رمزارز وجود داشته است، داشتن ارزشی که امروزه به آن رسیده است فوق‌العاده می‌باشد. تمامی دولت‌های سراسر جهان سعی دارند تا راهی برای توقف و نابودی بیت‌کوین پیدا کنند.

Jeffrey Wernick

با توجه به اطمینان از بقای این تهدیدات از سوی موسسات مالی و افزایش ارزشی که در پي آن وجود دارد، ورنیک تاکید کرد که در حال حاضر همه باید در این صنعت سرمایه‌گذاری کند تا بتوانند از منافع ذاتی آن در آینده استفاده کنند.

وی همچنین تاکید کرد که دسته‌ی اول افرادی که سرمایه‌گذاری خواهند کرد سود بیشتری از دسته‌ی دوم و دسته‌ی دوم بیشتر از دسته‌ی سوم کسب سود خواهند کرد، تا زمانی که رمزارز‌ها به ابزاری برای مبادله تبدیل شوند و قیمت آن‌ها تثبیت شود.

در همین حین نظریات وی با یکی‌ دیگر از نظرات خوش‌بینانه در رابطه با رمزارزها هم جهت بوده است، للوید بلنکفین(Lloyd Blankfein) مدیرعامل گلدمن‌ساکس سابقا اظهار کرده بود که صنعت رمزنگاری هرگز جای ارزهای فیات را نخواهد گرفت اما نباید تصور کرد که رمزارز‌ها هیچ شانسی در برابر ارز‌های فیات ندارند!

او معتقد است که شرایط فعلی شبیه به زمانی است که ارزهای فیات به عنوان جایگزین طلا و مکانی برای ذخیره‌سازی ارزش در سال ۱۹۷۲ معرفی شدند و احتمال پیشرفت مراحل تبدیل ارزهای فیات به ارزهای دیجیتال حول بیت‌کوین جریان دارد.

مایک نووگراتز(Mike Novogratz) نیز چشم اندازی خوش‌بینانه نسبت به روند صعودی افزایش قیمت بیت‌کوین دارد و فکر می‌کند که میزان سرمایه‌ی این رمزارز در بازار به ۲۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

نظر شما در رابطه با گفته‌های این سرمایه‌گذار بزرگ چیست؟ آیا صنعت رمزارز آینده‌ی ذخیره‌ی ارزش در صنعت مالی خواهند بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
ZYcrypto

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا