اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

استخدام متخصص صنعت رمزارزی در بانک مورگان استندلی

این شخص سابقا در موسسه‌‌ی Credit Suisse فعالیت داشته و اکنون مدیر بخش دارایی دیجیتال خواهد بود

نکات برگزیده مطلب
  • بانک چند ملیتی مورگان استندلی به تازگی یکی از افراد متخصص صنعت رمزارزی را که سابقا در موسسه‌ی Credit Suisse فعالیت کرده است را به عنوان مدیر بخش دارایی‌های دیجیتال خود استخدام کرده است.

خبرگزاری eFinancialCareers در روز ۳۱ جولای گزارش داد که بانک سرمایه‌گذاری چند ملیتی مورگان استنلی(Morgan Stanley) یک کارشناس تجارت حرفه‌ای که ۱۲ سال در امور مالی و اعتباری موسسه‌ی Credit Suisse فعالیت کرده است را به عنوان مدیر جدید بخش دارایی‌های دیجیتال استخدام کرده است.

اندرو پیل(Andrew Peel) سه سال گذشته را به عنوان معاون بخش نورآوری در فروش و مبادله در Credit Suisse مشغول به فعالیت بوده است و طبق پروفایل LinkedIn او به عنوان متخصص مبادلات مرتبط با بیت‌کوین و رمزارزها در این موسسه فعالیت داشته است. در همین پروفایل همچنین گفته شده که وی به عنوان یک فعالیت مستقل از سال ۲۰۱۳ طرفدارا بازارهای رمزنگاری نیز بوده است.

اضافه شدن یک علاقه‌مند صنعت رمزارزی به کارمندان ارشد این بانک کاملا با رویکرد مورگان استنلی نسبت به صنعت نوپای رمزارز همخوانی دارد زیرا این بانک در حال حاضر به شکل قابل توجهی نسبت به دیگر موسسات مالی سنتی بزرگ، میانه‌رو محسوب می‌شود.

در پایین ۲۰۱۷ جیمی دیمون(Jamie Dimon) مدیرعامل JPMorgan به طور ناگهانی بیت‌کوین(BTC) را نوعی تقلب توصیف کرد و عنوان نمود که حتی بدتر از واقعه‌ی شیدایی گل لاله است، اعتقاد و گفته‌هایی که می‌توان گفت بسیار شبیه به تعریف تیدجان تیام(Tidjane Thiam) مدیر عامل Credit Suisse است که بیت‌کوین را به عنوان “یک تعریف کامل از حباب” توصیف کرده بود.

در مقابل، تیمز گورمن(James Gorman) مدیرعامل مورگان استندلی در همین حین اظهار کرد با اینکه بیت‌کوین به‌ شکل غیر منتظره‌ای “متقاعد کننده” است، با توجه به این مورد که این دارایی می‌تواند یک “نتیجه‌ی طبیعی” از نو‌آوری‌های بلاک‌چین باشد، حریم خصوصی که توسط آن ارائه می‌شود می‌تواند یک چالش جالب برای سیستم بانکداری مرکزی محسوب شود.

بانک مورگان استندلی تنها یک ماه پس از شروع به کار با CME و CBOE در دسامبر ۲۰۱۷، به شکل فراینده‌ای تا اواسط ماه ژانویه‌ی ۲۰۱۸ فرایند‌های مربوط به معاملات آتی بیت‌کوین برای مشتریان خود روشن و مشخص کرده است.

به تازگی در اولین اقدام مرتبط با صنعت رمزارزی از سوی وب‌سایت Fortune، این وب‌سایت یک لیست ۴۰ نفره با نام Fortune’s “40 under 40  منتشر کرده است که طی آن ۴۰ نفر از جوانترین افراد تاثیر‌گذار در صنعت مالی و تکنولوژی جهان را معرفی کرده است، این لیست نشان دهنده‌ی موج حرکت افراد از سمت صنعت مالی سنتی برای تبدیل شدن به یک فرد پیشرو در صنعت رمزارزی و تکنولوژی بلاک‌چین است.

در میان این لیست نام افرادی همچون رانا یارد(Rana Yared) و جاستین اشمیت(Justin Schmidt) دیده می‌شود که به عنوان اعضای ارشد فعالیت‌های مرتبط با معاملات آتی بیت‌کوین در غول وال‌استریت گلدمن‌ساکس فعالیت دارند، و همچنین امبر بالدت(Amber Baldet) که موقعیت شغلی سابق خود را به عنوان مدیر برنامه‌های بلاک‌چین در JPMorgan رها کرد تا صندوق بلاک‌چینی خود را افتتاح کند.

نظر شما در رابطه با استخدام یک متخصص صنعت رمزارزی توسط بانک مورگان استندلی چیست؟ آیا صنعت مالی سنتی به تدریج در حال حرکت به سمت تکنولوژی بلاک‌چین و استفاده از رمزارزها است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا