اخبار و مقالاتاسکم و قانونگذاری - Scam & Regulation

بررسی سوابق مالی سرمایه‌گذاران پروژه‌ی گرام به هفته‌ها زمان نیاز دارد

وکلای تلگرام اعلام کرده‌اند که بررسی سوابق ۷۷۰ سرمایه‌گذار این شرکت که در طیف گسترده‌‌ای از حوزه‌های قضایی قرار دارند موجب طولانی‌تر شدن پروسه‌ی قضایی خواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • وکلای شرکت تلگرام در یک متن حقوقی اظهار داشتند که برای بررسی سوابق مالی مربوط به پیشنهاد اولیه‌ی سکه‌ی گرام که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست شده است، به ۵ الی ۷ هفته زمان نیاز است.

بررسی داده‌های سوابق مالی سرمایه‌گذاران گرام

وکلای شرکت تلگرام در پاسخ به درخواست دادگاه توضیح دادند که باید قوانین حفاظت از داده‌ها را در کشور‌های مختلف بررسی کنند، این موضوع سبب طولانی شدن فرآیند بررسی می‌گردد. آن‌ها اعلام کردند که برای اطمینان از مطابقت تمامی داده‌ها باید 4,600 تراکنش را از 770 فرد حقیقی و حقوقی مورد بررسی قرار دهند.

متن حقوقی منتشر شده که توسط ایتان جی فیتچ(Eytan J. Fisch) امضاء و تصدیق شده است. ادعا می‌کند که به‌منظور بررسی مطابقت داده‌های 120 سرمایه‌گذار حقوقی و 650 سرمایه‌گذار حقیقی با قوانین حفاظت از حریم خصوصی داده‌ها و انجام بازبینی‌های بعدی به دو ماه زمان نیاز است. آن‌ها اعلام کردند:

بر اساس تجربیات قبلی ما در مواجهه با فرآیند‌های مشابه و ارتباط تعداد نامشخصی از حوزه‌های قضایی مختلف در این پرونده، همچنین نیاز به بررسی حقوقی اضافی حفاظت از حریم خصوصی داده‌ها، برآورد می‌کنیم که برای بررسی کامل، تجزیه و تحلیل و ایجاد سوابق به تقریبا 5-7 هفته زمان نیاز است. متن حقوقی وکلای شرکت تلگرام

درخواست سوابق مالی پروژه‌ی رمزارزی تلگرام

بر اساس گزارش کوینیت، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده‌ی آمریکا از شرکت تلگرام درخواست کرده است تا سوابق بانکی مرتبط با پیشنهاد اولیه‌ی سکه و وضعیت 1.7 میلیارد دلار سرمایه‌ی جذب شده را به این سازمان ارائه کند.

اما شرکت تلگرام از انتشار سوابق درخواست شده امتناع کرده است. این شرکت همچنین با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرده است که توکن‌های گرام نوعی اوراق بهادار محسوب نمی‌شوند.

با این وجود، دادگاه منطقه‌ی جنوبی نیویورک از شرکت تلگرام درخواست کرد تا سازگاری انتشار سوابق بانکی مرتبط با پیشنهاد اولیه‌ی سکه با قوانین حفاظت از داده‌ها در حوزه‌های قضایی مختلف را اثبات کند. همچنین اعلام کرده است که شرکت تلگرام مجبور به انتشار سوابق مالی درخواست شده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده‌ی آمریکا نیست.

نظر شما در رابطه با اظهارات وکلای شرکت تلگرام در رابطه با بررسی سوابق مالی سرمایه‌گذاران گرام چیست؟ آیا درخواست اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار موجب پیچیدگی و طولانی‌تر شدن روند بررسی پرونده‌ی پروژه‌ی رمزارزی شرکت تلگرام شده است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکمه بازگشت به بالا