اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

همکاری Fujitsu و IOTA

فوجیتسو از پلتفرم آیوتا به عنوان «استاندارد پروتکل جدید» خود برای ردگیری داده‌ها استفاده می‌کند

نکات برگزیده مطلب
  • بر اساس اطلاعیه‌ی رسمی که 25 آگوست منتشر شد غول صنعت ICT ژاپنی یک پروتکل مفهومی(PoC) بر پایه‌ی IOTA به منظور ردگیری داده‌ها در صنعت تولید راه اندازی می‌کند.

 

در این اطلاعیه بیان شده است که این شرکت از پروتکل IOTA به عنوان «محیط تغییر ناپذیر ذخیره‌سازی داده‌ها» برای ردگیری داده‌های «مربوط به تولیدات صنعتی و زنجیره‌های عرضه» با هدف بهبود شفافیت، صحت و امنیت داده‌ها استفاده می‌کند.

لیوپُلد استینبرگ(Leopold Sternberg) مدیر برنامه‌ی(Munich-based Industry 4.0 Competence Center) در شرکت فوجیتسو گفته است که این همکاری «به گسترش IOTA به عنوان استاندارد پروتکل جدید» کمک می‌نماید. او گفت این غول تکنولوژی با توجه به تجربه‌اش در خدمات ICT و صنایع تولیدی، برای انجام این کار «به خوبی تجهیز شده است.»

نسل‌های مختلف صنعت و زنجیره‌ی عرضه
نسل‌های مختلف صنعت و زنجیره‌ی عرضه

پروژه‌ی مشترک با هدف مقابله با چالش افزایش تراکم اطلاعات «نسل چهارم صنعت و زنجیره‌ی عرضه» صورت گرفته است. از این اطلاعیه می‌توان دریافت که استفاده از این پروژه موجب بهره‌وری بالاتر و ایجاد اعتماد و کیفیت و یکپارچگی در فرآیند و تولیدات می‌گردد.

Tangle نسبت به بلاکچین نوع متفاوتی از تکنولوژی دفترکل غیر متمرکز(DLT) را ارائه می‌دهد، Tangle از بلاک و ماینینگ استفاده نمی‌کند، بلکه بر اساس ایجاد گراف جهت‌دار غیر مدور(DAG) عمل می‌کند. تکنولوژی سیستم‌های منظم که در آن انواع مختلفی از تراکنش‌ها همزمان بر روی زنجیره‌های مختلفی در شبکه اجرا می‌گردند. این تکنولوژی سرعت بالاتری نسبت به بلاکچین ارائه می‌کند و نیازی به ذخیره‌سازی دفتر کل بصورت کامل توسط کاربر ندارد.

از زمان اعلام این همکاری در 25 آگوست، قیمت IOTA یا MIOTA بیش از 13 درصد افزایش داشته است. در زمان نگارش مقاله، این توکن با قیمتی در حدود 0.60 دلار معامله می‌گردد که 12 درصد نسبت به روز پیش افزایش داشته است.

در ابتدای ماه جاری مجموعه‌ی IOTA دچارمشکلاتی شد و پس از منتشر شدن رونوشتی که اختلاف بین مدیران ارشد و بنیانگذار این پروژه را فاش کرد، خبر‌های مثبت کمی در مورد آن دیده می‌شد.

نظر شما راجع به استفاده فوجیتسو تکنولوژی آیوتا در صنعت خود چیست؟ آیا باید منتظر تغییر چشمگیری در محصولات فوجینسو باشیم؟نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا