اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

همکاری Vechain با شرکت‌های خودروسازی بی‌ام‌و و رنو

بررسی توضیحات بنیانگذار Vechain در رابطه با همکاری‌های جدید این پلت‌فرم با شرکت‌های بزرگ خودروسازی

نکات برگزیده مطلب
  • سانی لو بنیانگذار رمزارز VeChain به تازگی اعلام نموده که این پلت‌فرم به زودی با شرکت‌های خودروسازی بزرگی همکاری خواهد کرد. وی در ادامه توضیحاتی در رابطه با برنامه‌های آتی برای این پلت‌فرم ارائه نمود.

سانی لو(Sunny Lu) بنیانگذار ۱۸امین رمزارز بزرگ جهان از لحاظ میزان سرمایه‌ی درحال گردش(Market capitalization) که با سرعت زیادی نیز در حال رشد است، طی یک مصاحبه‌ی زنده از طریق وب‌سایت یوتیوب، نظرات خودش را در مورد آینده‌ی شبکه‌ی رمزارز VeChain و برنامه‌های پیش روی این پلت‌فرم را مطرح نمود.

آخرین مباحث مربوط به VeChain

آقای لو صحبت‌های خود را با تعریف و تمجید از جامعه‌ی VeChain به عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین نمونه‌های جامعه‌ی رمزنگاری، شروع کرد. وی در صحبت‌های خود به گسترش یکی از پنجره‌های اتصال X-node به عنوان یکی از اقدامات اصلی تیم توسعه دهنده در نتیجه‌ی ورودی‌های جامعه‌، اشاره داشت.

از این رو با توجه به استخر پاداش(Reward pool) این بنیاد که در حال حاضر دارای ۱۵ میلیارد توکن VET است، زمانی که گره‌های Thunder، Mjolnir و Strength برای دسترسی مورد ردیابی قرار می‌گیرند، ادامه‌ی روند بازبینی کلی گره‌های X(X-node) از سر گرفته می‌شود.

زمانی که نوبت به شبکه‌ی اصلی رسید، سانی لو اضافه کرد که همه‌چیز طبق برنامه‌ریزی‌‌های از پیش مشخص شده در حال انجام است و حدود ۹۰درصد از توکن‌های VEN به توکن VET تبدیل شده‌اند. به تناسب این مورد، وی خوشحالی خود را در رابطه با پروتکل جدید که فرایند بررسی چند تراکنش به صورت همزمان را برعهده دارد و همچنین نحوه‌ی عرضه‌ی آن، ابراز نمود. این پروتکل اجازه می‌دهد که چندین تراکنش مختلف تحت یک تراکنش بزرگ صورت بگیرد.

همانطور که این پلت‌فرم به بالاتر از ۱۰۰هزار trx(نماد توکن‌های ترون) می‌رسد، بلاک‌چین نوید این را می‌دهد که پذیرش توکن‌های VeChainThor نیز در راه است. با این حال، حتی با داشتن چنین امتیازی، این توکن‌های تنها چیزی در حدود ۱/۵ تراکنش در ثانیه را پشتیبانی می‌کنند، بنابراین لازم است برای مقابله با گذینه‌های پرداخت متمرکز موجود  تلاشی بیشتری داشته باشند.

این بنیانگذار برای کوتاه مدت سرویس‌ VeVID را معرفی کرد، سرویسی که کاربران را قادر می‌سازد هوریت خود را به راحتی تایید کنند. علاوه بر این موارد، وی در گفته‌های خود در رابطه با کیف‌پول موبایلی VeChainThor

توضیحاتی ارائه نمود. او همچنین تایید کرد که شراکت با کمپانی‌های خودروسازی بزرگی همچون BMW و رنو نیز در راه است.

OceanEx و VeChain

همانطور که جان پی‌نجوی(John P. Njui) طی یک پست مرتبط با توکن‌های VET در خبرگزاری EWN توضیح داده بود، OceanEx یک پلت‌فرم مبادله‌ی دارایی‌های دیجیتال مبتنی بر قدرت هوش مصنوعی(AI) درون اکوسیستم VeChainThor است. این پلت‌فرم از تکنولوژی هوش مصنوعی برای ارائه‌ی یک بازار مبادله‌ی رمزارزی با نقدینگی بالا و محافظت شده، استفاده می‌کند. این بازار به قابلیت‌های تجاری معقول و کامل، و همچنین مجموعه‌ی ابزار‌ها و محصولات سرمایه‌گذاری برای رفع نیاز‌های طیف گسترده‌ای از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری برای تمامی سرمایه‌گذاران، مجهز شده است.

این پروژه در حال حاضر برای کسانی که مایل به شرکت در فعالیت‌های انجمن VeChain هستند، در مرحله‌ی WhiteListing قرار دارد. حداقل توکن VET مورد نیاز برای شرکت در این WhiteListing در حال حاضر ۵۰ هزار توکن(با در نظر گرفتن قیمت ۰/۰۱۶۷۲۲ برای هر توکن VET،حدود ۶۹۵ دلار) است.

نظر شما در رابطه با همکاری‌های جدید پلت‌فرم VeChain با شرکت‌های خودروسازی چیست؟ این توکن چه قابلیت‌هایی برای شرکت‌های مذکور ارائه خواهد نمود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Ethereumworldnews

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

‫5 دیدگاه ها

  1. باسلام و خسته نباشید
    به نظر شما و به زبان ساده ویچین تا سال 2021 به قیمت 1 دلار برای هر یک واحد ویچین دست پیدا میکنه؟

  2. سلام
    میخواستم بدونم این که شما مقدار حداقل یک میلیون ویچین داشته باشید، مشمول پاداش توکن میشوید چطور هست و چگونه می‌شود از این موضوع استفاده کرد
    ممنونم

    1. متاسفانه طی بررسی که داشتم متوجه شدم روند WhiteListing این پروژه به پایان رسیده و به طور کامل راه‌اندازی شده است.

    1. سلام
      در حال حاضر خیر؛ ولی توسعه‌دهندگانش دارن روش کار می‌کنن. در حال حاضر تنها ولتی که روی دسکتاپ می‌تونید ازش برای وی‌چین استفاده کنید، ولت سخت‌افزاری Ledger هست.

دکمه بازگشت به بالا