اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

نمایندگی‌های بزرگ خودرو ژاپنی بیت‌کوین می‌پذیرند

نکات برگزیده مطلب
  • یکی از بزرگترین گروه های خودرویی ژاپن با بزرگترین صرافی ارزهای رمزگذاری شده این کشور یعنی bitflyer همکاری می کند تا امکان پرداخت بیت کوین در این فروشگاه در سرتاسر ژاپن فراهم شود. این امکان با 26 نمایندگی شروع شده و این شرکت در نظر دارد امکان پرداخت با بیت کوین در 550 محل دیگر را نیز فراهم کند.

نمایندگی خودرو بیت‌کوین را از طریق Bitflyer قبول می‌کند

شرکت سهامی Idom متعلق به بورس اوراق بهادار توکیو در توزیع و فروش اتومبیل مشغول است. این شرکت شناخته شده با اسم سابق Gulliver internation، از سال 1994 در شبکه فروشگاه هایی در ژاپن که خودرو های دست دوم خرید و فروش می کرده‌اند فعالیت داشته است.

این شرکت ادعا می کند که دارای بیشترین سهم بازار در خودرو های داخلی دست دوم است که باعث می شود این شرکت در حجم فروش و تعداد خرید ها بهترین باشد. همراه با داشتن شرکت های وابسته در امریکا و نیوزیلند، این گروه همچنین دارای 67% سهام اپراتور جدید خودرو های استرالیایی Buick Holdings است.
Idom هفته پیش اعلام کرد که زنجیره خودرو های ویژه وارد شده آن ها به نام Liberala، از 20 دسامبر با بیت کوین قابل خرید هستند؛ که این زنجیره شامل خودرو های Bentley، BMW و Audi می باشد. این کار یک همکاری با بزرگترین صرافی ژاپن Bitflyer است.
24 فروشگاه liberala، پرداخت با بیت کوین تا سقف 100 میلیون ین ژاپن (معادل 888000 دلار) در هر خرید را می پذیرند. این فروشگاه ها در hokkaido، tohoku، kanto، chubu، kansai، chugoku / shikoku، و Kyushu واقع شده اند.

امکان پذیرفته شدن بیت کوین در 550 فروشگاه دیگر
idom همچنین صاحب برند Gulliver است، که در حال حاضر دارای 550 فروشگاه در سراسر ژاپن است. با توجه به وب سایت آنها، حجم فروش برند Gulliver 300 هزار و خرید آنها 3 میلیون واحد است. Idom اعلام کرده:

ما به طور آزمایشی، با liberala شروع میکنیم، و بعد به فکر معرفی آن (پرداخت با بیت کوین) در فروشگاه های Gulliver هستیم، که حدودا 550 فروشگاه در کشور هستند.Idom


یک گروه خودرویی دیگر نیز بیت کوین می پذیرد
اوایل ماه، یک گروه خودرویی دیگر به نام L’operaio نیز شروع به پذیرفتن بیت کوین در سه فروشگاه خود در توکیو کرده است. این شرکت در سال 1992 ایجاد شده و تخصص آنها در خودرو های وارداتی لوکس اروپایی است.
بیشترین مقداری که می توان با بیت کوین در این فروشگاه پرداخت کرد، 2 میلیون ین ژاپن (معادل 18000 دلار) در هر خرید است. با توجه به اینکه بازار ارزهای رمزگذاری شده و تعداد افراد دارای بیت کوین در حال افزایش اند، این شرکت اظهار داشت:

ما تصمیم گرفتیم پرداخت با بیت کوین را معرفی کنیم تا راحتی مشتری و توجه به این بازار را بیشتر کنیم L’operaio

نظر شما راجب خرید خودرو با بیت کوین چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
BitCoin.com
دکمه بازگشت به بالا