اخبار و مقالاتاسکم و قانونگذاری - Scam & Regulation

اکسچنج Youbit پس از تحمل 2 بار هک شدن، بسته می‌شود!

نکات برگزیده مطلب
  • Youbit روز سه‌شنبه در وبسایت خودش اعلام کرد که در ساعت 4 و 30 دقیقه به وقت محلی روز سه‌شنبه هک شده است و بیش از 17 درصد دارایی آن به سرقت رفته است. رقمی از این سرقت اعلام نشده اما گفته شده است که دارایی اکانت تمام کاربران به میزان 25 درصد کاهش پیدا خواهد کرد

اکسچنج ارزهای رمزگذاری شده‌ی Youbit در مسیر اعلام ورشکستگی قرار دارد. این تصمیم در راستای اطلاعیه‌ای که در خصوص هک شدن اکسچنج منتشر شد، می‌باشد.

Youbit روز سه‌شنبه در وبسایت خودش اعلام کرد که در ساعت 4 و 30 دقیقه به وقت محلی روز سه‌شنبه هک شده است و بیش از 17 درصد دارایی آن به سرقت رفته است. رقمی از این سرقت اعلام نشده اما گفته شده است که دارایی اکانت تمام کاربران به میزان 25 درصد کاهش پیدا خواهد کرد و دارایی‌های موجود فریز شده‌اند تا سرقت بیشتری صورت نگیرد. همچنین قابلیت خرید و فروش ارزها و برداشت از حساب‌ها نیز جهت جلوگیری از ضرر بیشتر لغو شده است.

2 بار هک شدن در یک سال!
Youbit یکی از بازیگرهای کوچک دنیای ارزهای رمزگذاری‌شده در کره جنوبی است. این اکسچنج یکبار در ماه اپریل هک شد و نزدیک به 4000 بیت‌کوین به سرقت رفت که براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده این حمله از کره شمالی صورت گرفته است.

آژانس رسمی امنیت و اینترنت کره KISA، این آژانس رسمی که نهاد مقابله با حملات است گفت که KISA و پلیس کره در حال تحقیقات وسیع در این مورد هستند.

این اکسچنج یکبار در ماه اپریل هک شد و نزدیک به 4000 بیت‌کوین به سرقت رفت که براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده این حمله از کره شمالی صورت گرفته است.

افزایش نگرانی‌ها در مورد امنیت
مارکت‌های بیت‌کوین تاریخچه‌ی طولانی‌ای در این زمینه دارند خصوصا اکنون که توجه بسیاری به سمت ارزهای رمزگذاری‌شده جلب شده است.

در وضعیتی که هیچ روند کاهشی‌ای در ترند ارزهای رمزگذاری‌شده دیده نمی‌شود و یکی پس از دیگری، سقف‌های قیمتی را می‌شکنند، کارشناسان امنیتی هشدار داده‌اند که مارکت‌های و والت‌های ارزهای رمزگذاری‌شده در معرض آسیب‌پذیری بیشتری در برابر حملات سایبری هستند.

آیا به نظر شما شاهد چنین پدیده‌هایی در آینده خواهیم بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
news.bitcoin

محسن پرهیزکار (MaKenZi)

لیسانس نرم‌افزار، علاقه‌ی بسیار به بلاگینگ، تردینگ و ماینینگ - مدیر ارشد موبایلستان 2007-2012 - بلاگر رسمی نوکیا 2011-2012 - بلاگر رسمی ال‌جی 2014-2015 - نویسنده‌ی فوت‌وفن 2014-2015
دکمه بازگشت به بالا