اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار سایر کوین‌ها - Altcoins

منتظر ویژگی‌های جدید در بروزرسانی بعدی نئو باشید

بنیاد نئو در یادداشتی از ویژگی‌های ذخیره‌سازی فایل در شبکه‌ی بلاکچین(NeoFS) و ارائه‌ی هویت دیجیتالی(NeoID) در نسخه‌ی سوم پروژه‌ی رمزارزی نئو(نئو ۳) خبر داده است

نکات برگزیده مطلب
  • نئو(Neo) امروزه به یکی از پروژه‌های رمزارزی بزرگ بازار تبدیل شده است که دستاورد‌های قابل توجهی را نیز در طول تاریخچه‌ی فعالیت خود کسب کرده است. بنیاد نئو(Neo Foundation) که توسعه‌ی این پروژه را برعهده دارد، هم‌اکنون برای ارائه‌ی سومین نسخه از این پروژه‌ی رمزارزی(نئو ۳) آماده می‌شود. بنیاد نئو در اطلاعیه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که نئو ۳ ویژگی‌های فضای ذخیره‌سازی فایل و هویت دیجیتالی را نیز ارائه خواهد کرد.

نئو ۳ با ویژگی‌های جدید راه‌اندازی خواهد شد

بنیاد نئو(Neo Foundation) در نامه‌ی سرگشاده خطاب به اعضاء جامعه‌ی کاربران نئو(Neo) دستاورد‌های توسعه‌ی نئو را در طول چهار سال گذشته عنوان کرده است و برنامه‌ی خود را برای آینده منتشر کرده است. بنیاد نئو در این نامه از ویژگی‌های جدید سومین نسخه‌ی پروژه‌ی نئو با عنوان «نئو ۳» رونمایی کرده است. این بنیاد اعلام کرده است که نئو ۳ ویژگی‌های ذخیره‌سازی فایل و هویت غیرمتمرکز دیجیتالی(D-ID) را ارائه خواهد کرد.

نئو بیست و دومین رمزارز بزرگ بازار از نظر ارزش مبادلات محسوب می‌شود. این پروژه در سال جاری میلادی و در همکاری با آنتولوژی(Ontology) و سوئیچو(Switcheo) با موفقیت از ویژگی‌ «قابلیت همکاری میان زنجیره‌ای» رونمایی کرده است.

بر اساس گزارش کوینیت، اریک ژانگ(Erik Zhang)؛ یکی از بنیانگذاران و توسعه دهنده‌ی اصلی پلتفرم نئو در سال 2019 میلادی مهاجرت به زنجیره‌ی جدید را برای نئو ۳ ضروری ارزیابی کرده است. ژانگ اظهار داشته است که این بروزرسانی سرعت و پایداری نئو را چند برابر افزایش خواهد داد و در نتیجه این رمزارز را برای استفاده‌ی وسیع تجاری مناسب‌تر می‌سازد.

بعلاوه، فعالیت نئو در حوزه‌ی سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز یا دیفای(DeFi) موفق ارزیابی می‌شود. ارزش دارایی‌های قفل شده در فلامینگو فایننس(Flamingo Finance) که محصول مشترک نئو و صرافی بایننس محسوب می‌گردد به سطح 1.5 میلیارد دلار رسیده است.

با وجود موفقیت نئو در حوزه‌ی ییلدفارمینگ و دیفای، بنیاد نئو همچنان برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای را برای گسترش این پروژه‌ی رمزارزی ترسیم می‌کند. این بنیاد،‌ ویژگی ذخیره‌سازی فایل‌ها را نئو‌اف‌اس(NeoFS) و ویژگی هویت غیرمتمرکز را نئو آی‌دی(NeoID) نام‌گذاری کرده است.

استقبال از ویژگی‌های جدید نئو

در حقیقت هم‌اکنون تقاضای بالایی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها در شبکه‌های بلاکچینی وجود ندارد. فایل کوین(Filecoin) پروژه‌ی رمزارزی دیگری است که ویژگی ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل‌ها را پیشنهاد می‌کند. بر اساس گزارش کوینیت، شبکه‌ی اصلی فایل کوین در طی چند روز گذشته راه‌اندازی شده است.

محصولات بلاکچینی مرتبط با ثبت هویت دیجیتالی و یا ارائه‌ی هویت غیرمتمرکز نیز همچنان با مشکل کاستی در سمت تقاضا مواجه هستند. در حالی که ثبت هویت در شبکه‌ی بلاکچین کاربرد‌های کاملاً واضح و گسترده‌ای را دارد، هیچ یک از پروژه‌های فعال در این حوزه با استقبال گسترده‌ مواجه نشده ‌است.

بنیاد نئو به‌طور غیر معمول ابراز امیدواری کرده است که ارائه‌ی این ویژگی‌ها از سوی نئو به پذیرش گسترده‌تر هویت دیجیتالی و ذخیره‌سازی فایل‌ها با استفاده از فن‌آوری بلاکچین منجر گردد.

نئو ۳ با ارائه‌ی ویژگی‌های جدید و بهبود امنیت و عملکرد سیستم، یقیناً به زیرساخت اینترنت نسل بعدی تبدیل خواهد شد که برای ارائه‌ی خدمات در مقیاس گسترده آمادگی خواهد داشت. بنیاد نئو

نظر شما نسبت به ارائه‌ی ویژگی‌های جدید در سومین نسخه از پروژه‌ی رمزارزی نئو چیست؟ آیا نئو قادر خواهد بود توجه مردم جهان را به پتانسیل‌ ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و ویژگی ارائه‌ی هویت دیجیتالی جلب کند؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا