اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

با رمزارز‌های خود موستانگ بخرید

از این پس می‌توان محصولات شرکت Classic Recreations را با استفاده از رمزارزها خریداری کرد

نکات برگزیده مطلب
  • یک شرکت قدیمی با نام Classic Recreations که در زمینه‌ی بازسازی خودرو‌های کلاسیک فعالیت می‌کند، به تازگی اعلام کرده است که از این پس می‌توان محصولات این شرکت را با استفاده از رمزارزها خریداری نمود.

زمانی که در رابطه با ترکیب چیز‌های قدیمی و جدید صحبت می‌کنیم، قطعا نام شرکت Classic Recreations نیز در میان خواهد بود. این شرکت که مقر اصلی آن در اوکلاهوما قرار دارد& بیشتر به عنوان یکی از شرکت‌های بازسازی و تعمیر کننده‌ی خودرو‌های کلاسیک از شرکت موستانگ(Mustang) شناخته می‌شود. این کمپانی اخیرا ادعا کرده است که به عنوان اولین سازنده‌ی خودرو‌های سفارشی از این پس به عنوان یک روش پرداختی جدید، رمزارزها را قبول خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرده است که در حال حاضر رمزارزهایی از جمله بیت‌کوین(BTC بیت‌کوین کش(BCH)، لایت‌کوین(LTC)، اتریوم(ETH) و دوکادمیک(Docademic) را قبول می‌کند ولی این به این معنی نیست که رمزارزهای دیگری به این لیست اضافه نخواهند شد. این کمپانی کیف‌پول‌های مربوط به هرکدام از این رمزارزها را ساخته است و عنوان نموده که برای اطمینان از حریم خصوصی کاربران یک نرم‌افزار رمزنگاری ضروری نیز تعبیه کرده است. کاربران برای پرداخت هزینه‌های خود می‌توانند مستقیما رمزارزها را از کیف پول خودشان به کیف‌پول این شرکت انتقال دهند.

جیسون اِنگل به عنوان مالک شرکت Classic Recreations معتقد است که رمزارزها به این شرکت اجازه می‌دهد تا مسائل مربوط به مشتریان خود را گسترش دهند.

اِنگل در آخرین مصاحبه‌ی خود عنوان نمود:

من در کل زندگی‌ام علاقه‌ی خاصی به فناوری و تکامل آن داشته‌ام. رمزارزها راه بسیار طولانی طی کرده‌اند و هنوز هم برای تبدیل شدن به یک ارز قانون در بازار جهانی تلاش می‌کنند. یکی از زیبایی‌های استفاده از رمزارزها جنبه‌ی جهانی بودن آن است که به Classic Recreations اجازه می‌دهد به راحتی با مصرف کنندگان از هرنقطه‌ای از جهان ارتباط برقرار کنیم.

Jason Engel

نکته‌ی جالب در رابطه با این پذیرش رمزارزها در Classic Recreations این است که این کمپانی چندین دهه قبل از پیدایش اینترنت، بازسازی و تعمیرات خودرو انجام می‌داده است. به عنوان مثال خودروی GT500CR 900S یک نمونه‌ي بازسازی شده از موستانگ Shelby GT500 ساخته‌ی سال ۱۹۶۷ است. این خودروی زیبا به یک موتور V8 از نوع 427 مجهز شده است که می‌تواند بیش از ۸۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید کند. علاوه‌بر این موارد به این نمونه‌ی بازسازی شده مواردی همچون ترمز‌های مدرن، لاستیک‌هایی با طراحی جدید و سیستم تعلیق شخصی‌سازی شده اضافه شده است تا بتوان این نیروی تولیدی را مهار کرد. شرکت Classic Recreations همچنین مدل‌هایی این چنین تغییر یافته از خودرو‌های GT350CR و GT500CR را نیز ارائه می‌کند که ارزان‌ترین مدل با برچسب قیمت حداقل 149 هزار دلار عرضه می‌شود.

نظر شما در رابطه با خرید خودرو به وسیله‌ی رمزارز چیست؟ شما با رمزارز‌های خود ماسین می‌خرید یا صبر می‌کنید تا قیمت آن‌ها بالا برود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
DigitalTrends

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا