اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

Line صرافی رمزارز راه‌اندازی می‌کند

کمپانی سازنده‌ی پیام‌ رسان لاین قصد دارد صرافی رمزارزی خود را در سنگاپور راه‌اندازی کند

نکات برگزیده مطلب
  • مدتی است که کمپانی Line Corporation که سازنده‌ی نرم‌افزار پیامرسان Line است، علاقه‌ی خود را به صنعت رمزنگاری نشان داده است و در جدید‌ترین بیانیه‌ی مطلوعاتی خود اعلام کرده که قصد دارد صرافی مرتبط با رمزارز خود را با نام Bitbox راه‌اندازی کند.

حتی با وجود رکود سنگین در بازار رمزارزها، باز هم خبر‌هایی به گوش می‌رسد که نشان از گسترش و رشد این صنعت همراه دارد. نرم‌افزار پیام رسان ژاپنی Line که قبلا علاقه‌ی شدیدی به رمزنگاری نشان داده بود قصد دارد تا ماه جولای صرافی مرتبط با رمزارز خود را راه‌اندازی کند.

طبق اعلامیه‌ی مطبوعاتی منتشر شده از سوی این شرکت، کمپانی Line Corporation(سازنده‌ی پیام رسان Line) و بخش تجاری مرتبط با بلاک‌چین این شرکت به نام LVC Corp قصد دارند صرافی رمزارزی جهانی خود را با نام Bitbox راه‌اندازی کنند. با وجود کلمه‌ی جهانی در معرفی این صرافی، به نظر می‌رسد که شهروندان ژاپن و ایالات متحده قادر به استفاده از این صرافی که مقر آن در سنگاپور خواهد بود، نیستند.

این عدم دسترسی احتمالا به دلیل افزایش فشار‌های نظارتی و قانون‌گذاری و همچنین عدم موفقیت شرکت‌ها در صدور و دریافت مجوز‌های لازم در این دو کشور، صورت گرفته است.

طبق این اعلامیه‌ی رسمی، صرافی مذکور کار خود را با پشتیبانی از ۳۰ رمزارز و ۱۵ زبان مختلف(شامل زبان ژاپنی نمی‌باشد) شروع خواهد کرد و تنها سرویس‌های مبادله‌ی رمزارز با رمزارز را ارائه می‌کند. این بدان معناست که این صرافی ارزهای معمول و ارزهای فیات که توسط دولت‌ها پشتیبانی می‌شوند را قبول نخواهد کرد. این شرکت اعلام کرده است که امنیت نخستین اولویت آن‌ها است.

با وجود افزایش نیاز به مبادله‌ی رمزارزها در سراسر جهان، Line آماده‌ی ارائه‌ی فرصت‌ به کاربران است تا با در نظر گرفتن امنیت سیستم ما، به صورت امن از خدمات ارائه شده این شرکت استفاده کنند.

برای افزایش انگیزه و جلب رضایت کاربران جدید به سمت این صنعت پر جنب و جوش، صرافی Bitbox یک کمپین موقت را از زمان راه‌اندازی برپا خواهد کرد که طی آن به مدت ۱ ماه از کاربران هیچگونه هزینه‌ای بابت انجام تراکنش‌ها دریافت نخواهد شد.

با در نظر گرفتن این موضوع که مقر اصلی Line در ژاپن واقع است، این پیام رسان محبوب‌ترین نرم‌افزار تایلند نیز شناخته می‌شود. حال جالب است که بدانید علاوه بر زبان ژاپنی، زبان تایلندی نیز در صرافی Bitbox پشتیبانی نخواهد شد. طبق آمار، این شرکت بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال و ۱۷۰۰ کارمند دارد.

کمپانی Line ماه گذشته با پلت‌فرم بلاک‌چین کره‌ای Icon یک همکاری استراتژیک بر قرار کرده است. Icon یکی از زیرمجموعه‌های شرکت کره‌ای Naver محسوب می‌شود، شرکتی که در طیف وسیعی از فن‌آوری‌های ارتباط دیجیتال و تکنولوژی‌های آن فعالیت می‌کند. از آنجایی که کمپانی Icon و رمزارز آن‌ها با نام ICX  استانداردسازی فرایند اتصال میان پروژه‌های بلاک‌چینی مختلف را انجام داده‌اند، معمولا با نام اتریوم کره‌ای از آن‌ها یاد می‌شود.

نظر شما در رابطه با راه‌اندازی صرافی Bitbox چیست؟ آیا راه‌اندازی صرافی‌های جدید در این صنعت نشان‌دهنده‌ی رشد بازار حتی در زمان رکود و کاهش ارزش است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Atimes

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا