اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

برد گارلینگ‌هوس: ما قطعاً در این پرونده پیروز خواهیم شد!

به گفته مدیرعامل شرکت ریپل، قوانین و اسناد موجود همه به نفع ریپل بوده و کمیسیون SEC توانایی اثبات حرف‌های خود را ندارد

نکات برگزیده مطلب
  • آقای برد گارلینگ‌هوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل شرکت ریپل، در تازه‌ترین مصاحبه مطبوعاتی خود به گفتگو در رابطه با وضعیت پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) علیه ریپل پرداخت و برخی مسائل را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل ریپل اظهار داشت که نسبت به آینده و وضعیت آتی این پرونده بسیار خوشبین است و از نظر وی شرکت بلاک چینی ریپل در این دعوی حقوقی پیروز خواهد شد. به گفته گارلینگ‌هوس، خوش‌بینی وی از این واقعیت ناشی می‌شود که قانون و سایر حقایق از این استدلال شرکت ریپل که رمزارز XRP نوعی اوراق بهادار نیست، حمایت می‌کند.

ریپل Ripple XRP کمیسیون SEC
ریپل

وی در بخش‌هایی از این مصاحبه توضیح داد که:

من شرط می‌بندم که ریپل برنده این پرونده خواهد بود. من روی این پیروزی شرط می‌بندم، نه تنها به دلیل لحن سوالات قاضی پرونده بلکه حقایق و قانون طرف ما هستند.

کمیسیون SEC نظر دیگری دارد

با تمام این تفاسیر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده همچنان در حال پیگیری این پرونده است تا مطمئن شود که رمزارز XRP شرکت ریپل به عنوان یک نوع اوراق بهادار طبقه‌بندی می‌شود.

آقای گارلینگ‌هوس در رابطه با این موضوع اظهار داشت «کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به شدت از حد خود فراتر رفته و اکنون در تلاش است تا مالکیت صلاحیت قضایی خود را بدست آورد.»

در این مصاحبه از مدیرعامل ریپل پرسیده شد که اگر این شرکت در پرونده مذکور پیروز نشود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ گارلینگ‌هوس خاطرنشان کرد که این شرکت به گونه‌ای عمل می‌کند که انگار این پرونده را باخته است.

به گفته وی «اگر ریپل در این پرونده ببازد، چه چیزی تغییر می‌کند؟ همین وضعیت موجود ادامه خواهد یافت و ریپل همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.»

شایان ذکر است که مدت کوتاهی پس از انتشار اخبار مربوط به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از شرکت ریپل و مدیرعامل آن، تعداد قابل توجهی از صرافی‌های بزرگ برای پیشگیری از هرگونه مشکل قضایی و رفع نگرانی‌های احتمالی مربوط به این مسئله، اقدام به حذف XRP از لیست مبادلاتی خود کردند.

این رویکرد صرافی‌های مبادله رمزارز ضربه بزرگی به XRP زد و باعث شد تا این رمزارز محبوب بخش قابل توجهی از ارزش خود را تنها در عرض چند ساعت از دست بدهد.

قدرت کمیسیون SEC محدود است

گارلینگ‌هوس در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار تنها در خاک آمریکا قدرت داشته و رمزارز ریپل همچنان می‌تواند فعالیت‌های تجاری خود در سایر نقاط جهان را ادامه دهد. وی افزود:

در حال حاضر جهان به گونه‌ای عمل می‌کند که گویی ریپل در این پرونده شکست خورده است، درحالیکه اینطور نیست. گرچه صرافی‌های بزرگ فعال در ایالات متحده این رمزارز را از لیست خود خارج کرده‌اند، اما ریپل همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. کمیسیون SEC تنها در آمریکا صلاحیت دارد. از برخی جهات، اگر به وضعیت ریپل فکر کنیم، می‌توانیم حتی این پرونده را شکست خورده در نظر بگیریم.

پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار علیه شرکت ریپل و مدیرعامل آن بیش از یک سال ادامه داشته و به نظر می‌رسد که طولانی‌ترین پرونده قضایی کمیسیون SEC در حوزه ارزهای دیجیتال باشد.

تحولات و اخبار هفتگی منتشر شده در رابطه با وضعیت این پرونده همگی به نفع ریپل بوده است. به عنوان مثال در ماه جاری، پس از اینکه سارا نتبرن،‌ قاضی پرونده به کمیسیون SEC دستور داد تا پیش‌نویس سخنرانی ولیام هینمن در سال ۲۰۱۸ را به دادگاه تحویل دهد، ریپل به یک پیروزی بزرگ رسید.

وکلای این شرکت بلاک چینی معتقداند که پیش‌نویس سخنرانی مذکور به دفاع از اطلاعیه ریپل کمک کرده و به نوعی ثابت می‌کند که XRP اوراق بهادار نیست.

با این حال، کمیسیون SEC تمایلی به تسلیم اسناد مذکور به ریپل نداشته و همواره تاکید می‌کند که اطلاعات موجود در این پیش‌نویس به نوعی محرمانه است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
thecryptobasic

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا