اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

بنیانگذار شرکت اپل: بیت کوین یک معجزه ریاضی است

به گفته استیو وزنیاک، دلایلی همچون قابلیت دسترسی بالا باعث شده تا رمزارز بیت‌کوین بسیار با ارزش‌تر از طلا باشد

نکات برگزیده مطلب
  • استیو وزنیاک (Steve Wozniak) محقق علوم رایانه‌ای و یکی از بنیانگذاران شرکت اپل در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار نموده که علی‌رغم محدودیت و کمیاب بودن طلا در جهان، باز هم بیت کوین با ارزش‌تر از این فلز گران‌بها است. به گفته وی دلایلی همچون قابلیت دسترسی بسیار بالا باعث شده تا رمزارز BTC آینده روشنی داشته و به یک «معجزه ریاضی» تبدیل شود. گرچه استیو وزنیاک تا به این لحظه در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکرده است، اما بدون شک یکی از طرفداران پروپاقرص این صنعت رو به رشد است.

بیت کوینِ ارزشمند

آقای استیو وزنیاک (Steve Wozniak) یکی از بنیانگذاران شرکت اپل، یک بار دیگر حمایت خودش از دارایی‌های دیجیتال به ویژه بیت کوین را به صورت علنی اعلام کرده است. به گفته وی رمزارز بیت کوین «یک معجزه ریاضی» است، جمله‌ای که باعث شده این کارآفرین و دانشمند علوم رایانه‌ای به جمع طرفداران سرشناس صنعت رمزارز از جمله جک دورسی و ایلان ماسک وارد شود.

وزنیاک با حضور در رویداد «سرزمین استعداد (Jalisco Talent Land Digital 2021)» اظهار داشت که «طلا در جهان بسیار محدود بوده و شما برای بدست آوردن آن باید به سختی تلاش کنید. این درحالیست که بیت کوین یک معجزه ریاضی است؛ من در بازار بیت کوین سرمایه‌گذاری نمی‌کنم اما به اینکه BTC آینده روشنی دارد، باور دارم.»

اپل Apple سرمایه‌گذاری سازمانی در بازار بیت کوین BTC Bitcoin
لوگوی شرکت اپل

با ارزش‌تر از طلا

این کارآفرین ۷۰ ساله دنیای فناوری در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد که بیت کوین به عنوان رمزارز پیشرو در جهان، بسیار با ارزش‌تر از طلا است. به گفته وی قابلیت دسترسی به بیت کوین بسیار بیشتر از طلا است، و همین موضوع باعث شده تا این دارایی رمزارزی بسیار با ارزش و قابل تقدیر باشد.

استیو وزنیاک حدود ۴۵ سال قبل یعنی در سال ۱۹۷۶ با کمک استیو جابز شرکت اپل را تاسیس کرد.

علی‌رغم حمایت آشکار استیو وزنیاک از صنعت رمزارزها به ویژه بیت کوین، واقعاً جای تعجب دارد که وی هیچ تمایلی به سرمایه‌گذاری در این بازار رو به رشد ندارد.

شایان ذکر است که این مهندس علوم رایانه‌ای که معمولاً در دنیای دیجیتال با نام مستعار وز (The Woz) از او یاد می‌شود، در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ یک شرکت متخصص در حوزه رمزارز به نام اف‌فورس (EFFORCE) راه‌اندازی کرده است.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های این کارآفرین سرشناس و شناخته شده چیست؟ آیا واقعاً دلایلی همچون قابلیت دسترسی بسیار بالا باعث می‌شود که رمزارز BTC از فلزات گران‌بها همچون طلا با ارزش‌تر باشد؟  

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا