اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

اسنوپ‌داگ به زودی اولین مجموعه‌ی NFT خود را عرضه می‌کند

این رپر و ترانه‌ساز شناخته شده‌ی آمریکایی در نظر دارد تا مجموعه‌ای از خاطرات سال‌های ابتدایی فعالیت هنری خود را به همراه یک قطعه‌ی موسیقی منحصر به فرد در غالب توکن‌های NFT بسیار محدود عرضه کند

نکات برگزیده مطلب
  • کالوین کوردوزار برودوس(Calvin Cordozar Broadus) رپر، ترانه‌ساز و کارآفرین آمریکایی که با نام هنری اسنوپ داگ فعالیت دارد، قرار است به زودی با همکاری پلت‌فرم کریپتو دات کام(Crypto.com) مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل انتقال(NFT) بسیار منحصر به فرد و محدودی را عرضه کند. طبق گزارشات منتشر شده توسط کریپتو دات کام، این توکن‌های NFT شامل خاطرات مربوط به سال‌های ابتدایی اسنوپ‌داگ از حضور در صنعت موسیقی جهان و همچنین یک قطعه‌ی منحصر به فرد به نام «NFT» خواهد بود. یکی از نکات جالب در رابطه با روند حراج توکن‌های NFT اسنوپ‌داگ پذیرش دارایی‌های رمزارزی از جمله بیت کوین، اتریوم و حتی داژکوین به عنوان روش پرداخت می‌باشد.

توکن NFT اسنوپ داگ

پلت‌فرم کریپتو دات‌کام(Crypto.com) با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که رپر معروف آمریکایی  کالوین کوردوزار برودوس(Calvin Cordozar Broadus) که با نام هنری اسنوپ داگ فعالیت دارد، به زودی اولین مجموعه از توکن‌های غیرقابل انتقال(NFT) خود را با عنوان «یک سفر با همکاری داگ» عرضه خواهد کرد.

در گزارشات منتشر شده در رابطه با این موضوع آمده است که توکن‌های NFT این هنرمند ترانه‌ساز آمریکایی قرار است مجموعه‌ای از خاطرات سال‌های ابتدایی فعالیت هنری وی باشد، درحالیکه «هنر وی با الهام از جنبش ناگهانی NFTها تلفیق می‌شود». علاوه بر این، این کلکسیون ارزشمند شامل یک قطعه‌ی منحصر به فرد با نام «NFT» خواهد بود که احتمالاً توسط خود اسنوپ‌داگ خوانده و تنظیم می‌شود.

اسنوپ‌داگ توکن NFT کریپتو دات‌کام
حراج اسنوپ‌داگ به زودی آغاز می‌شود

در رابطه با قطعه‌ی NFT توضیح داده شده که روز جمعه ۲ام آوریل تنها به مدت ۲۴ ساعت در اختیار عموم مردم قرار گرفته و پس از آن از فضای اینترنت حذف خواهد شد. البته این اثر تنها در ۸ نسخه‌ی محدود در دسترس خواهد بود که یک نسخه‌ی آن به حراج گذاشته شده و نسخه‌ی دیگری با عنوان اسنوپ‌داگ کوین(Snoop Dogge Coins) به صورت رایگان و تنها به مدت یک ساعت در دسترس عموم قرار خواهد داشت.

شرایط حضور در این حراجی

به گزارش کریپتو‌دات‌کام، یک مجموعه‌دار یا طرفدار اسنوپ‌داگ می‌تواند جهت خرید توکن‌های NFT فوق‌الذکر از طریق پلت‌فرم Crypto.com و با استفاده از کارت‌های بانکی و کارت‌های اعتباری اقدام کند. این درحالیست که امکان خرید، مبادله و فروش مجدد حق مالکیت این توکن‌های NFT وجود خواهد داشت. قرار است سرویس کریپتو پی(CryptoPay) وظیفه‌ی انجام تراکنش‌های مربوطه را برعهده گرفته و به علاقه‌مندان اجازه دهد با استفاده از ۲۰ نوع رمزارز مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم و حتی داژکوین برای حضور در حراجی اعلام آمادگی کنند. بخشی از درآمد حاصل از حراجی قرار است به لیگ فوتبال نوجوانان اسنوپ داگ تخصیص یابد، درحالیکه بخشی دیگری از آن برای اهدا به هنرمندان جوان و نوپا در فضای تولید موسیقی در نظر گرفته شده است.

اسنوپ داگ در رابطه با توکن‌های NFT و همچنین روند حراجی فوق‌الذکر اعلام نموده که:

من طی سالیان گذشته با جهش فناوری از آنالوگ به دیجیتال شاهد تغییر چشم‌گیر صنعت موسیقی بوده‌ایم و همیشه از اینکه فناوری می‌تواند به طرفداران اجازه‌ دهد تا با هنرمند محبوب خود ارتباط برقرار کنند، خوشحال می‌شود. توکن‌های NFT یک نوآوری شگفت‌انگیز هستند و افتخار می‌کنم که اولین قدم در این زمینه را با کمک پلت‌فرم کریپتو‌دات‌کام برداشته‌ام. Calvin Cordozar Broadus

جوئی کانیرز(Joe Conyers) مدیر بخش انسانی و همچنین رئیس جهانی توکن‌های NFT در پلت‌فرم کریپتو دات‌کام هم در رابطه با همکاری با اسنوپ‌داگ اظهار نظر نموده و توضیح داده است که:

ما بسیار خوشحال هستیم که در زمینه‌ی عرضه‌ی اولین توکن NFT اسنوپ‌داگ با این هنرمند همکاری می‌کنیم. وی در طول زندگی حرفه‌ای خود یک نماد فرهنگی و یک هنرمند تغییر دهنده‌ی اوضاع بوده است. عرضه‌ی توکن‌های غیرقابل انتقال منتسب به او نیز از این مسئله مستثنی نمی‌باشد. من نمی‌توانم صبر کنم تا بازخورد بالغ بر ۱۰ میلیون کاربر فعال پلت‌فرم کریپتودات کام در رابطه با این موضوع را ببینم. Joe Conyers

کریپتو دات‌کام چیست و چرا؟

پلت‌فرم شناخته شده‌ی Crypto.com با هدف تبدیل شدن به بزرگ‌ترین و کاربرپسند‌ترین بستر عرضه‌کننده‌ی خدمات مرتبط با توکن‌های NFT مدتی قبل تغییر مسیر داده است و قصد دارد در این زمینه با تمرکز بر تولید جذاب‌ترین مطالب به کار خود ادامه دهد. این شرکت که مقر اصلی آن در هنگ‌کنگ واقع شده و کار خود را از سال ۲۰۱۶ در دنیای رمزارزها آغاز کرده است، بالغ بر یک هزار تیم فعال دارد که می‌تواند در زمینه‌های مختلف به کارآفرینان کمک کند.

اسنوپ‌داگ توکن NFT کریپتو دات‌کام
کریپتو دات‌کام

کریپتو دات‌کام در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله نرم‌افزار اختصاصی، خدمات مالی ویزا، کیف‌پول غیرمتمرکز(DeFi) و همچنین بستر عرضه‌ی توکن NFT را به مشتریان خاص خود عرضه کرده و بالغ بر ۱۰ میلیون کاربر فعال دارد.

نظر شما در رابطه با حضور اسنوپ‌داگ در فضای توکن‌های NFT چیست؟ آیا مزایای بالقوه‌ی این صنعت سودآور باعث شده تا هنرمندان هرچه سریع‌تر به سمت آن کشیده شوند؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا