اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

یک سرمایه‌گذار آمریکایی: ایرانی‌ها به جای نفت بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند

کامرون وینکلووس پس از ارائه‌ی طرح دولت ایران برای فروش عمومی اوراق نفت به مردم پیشنهاد کرد تا به‌جای خرید نفت بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند

نکات برگزیده مطلب
  • دولت جمهوری اسلامی ایران اخیراً از طرح جدیدی برای فروش عمومی اوراق نفت رونمایی کرده است و از مردم درخواست شده است تا به‌جای سرمایه‌گذاری بر روی سکه و دلار در بازار سهام و اوراق نفت سرمایه‌گذاری کنند. در همین راستا یکی از طرفداران بیت کوین با نام کامرون وینکلوس به مردم پیشنهاد کرد تا به جای نفت بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.

کامرون وینکلووس: به‌جای نفت بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید

در پی ارائه‌ی طرح فروش اوراق نفت توسط دولت ایران، کامرون وینکلووس(Cameron Winklevoss)؛ یکی از بنیان‌گذاران صرافی جمینی(Gemini) به شهروندان ایرانی پیشنهاد داد تا بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. برادران وینکلووس یکی از طرفداران بیت کوین و صنعت رمزارزها محسوب می‌گردند.

بر اساس گزارش نشریه‌ی بلومبرگ، حسن روحانی در جلسه‌ی اخیر دولت به مردم توصیه کرد تا به‌جای دلار و یا طلا بر روی نفت سرمایه‌گذاری کنند.

بر همین اساس دولت ایران قصد دارد با هدف مقابله با تحریم‌های اقتصادی ایالات متحده‌ی آمریکا و کاهش آثار اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کویید 19، برای نخستین مرتبه امکان سرمایه‌گذاری عمومی بر روی نفت را فرآهم کند. بر اساس گزارش روزنامه‌ی همشهری رئیس جمهور ایران در جلسه هیات دولت اظهار داشت:

بازار سکه و دلار محل امنی برای سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شوند و در عوض بازار بورس و اوراق نفت مکان‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری هستند. حسن روحانی

پیشنهاد کامرون وینکلووس برای سرمایه‌گذاری

یکی از برداران وینکلووس در واکنش به این خبر جایگزین دیگری را برای سرمایه‌گذاری به مردم ایران پیشنهاد کرده است. وی پیشنهاد کرد که به‌جای سرمایه‌گذاری بر روی اوراق نفت که اخیراً در پی توقف فعالیت‌های اقتصادی قیمت آن به شدت کاهش یافته است و احتمالا روند بازیابی آن بسیار کند خواهد بود، بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.

توییت کامرون وینکلوس
نفت روش پایداری برای حفظ ارزش دارایی‌ها محسوب نمی‌شود، بیت کوین را بررسی کنید.

بر اساس گزارش کوینیت، بیت کوین که هم‌اکنون یک دارایی امن و یک روش شناخته شده برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌گردد، بازدهی بالاتری را نسبت به طلا حاصل کرده است.

نظر شما نسبت به پیشنهاد کامرون وینکلووس به ایرانی‌ها چیست؟ آیا بیت کوین نسبت به نفت روش بهتری برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌گردد؟ به‌نظر شما کدام دارایی در آینده بازدهی مطلوبتری را نصیب سرمایه‌گذاران خواهد کرد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

دکمه بازگشت به بالا