اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

حوصله‌تان سر رفته؟ بازی جدید جان مک‌آفی را امتحان کنید…

بازی John McAfee's Bitcoin Play که با هدف افزایش تعداد کاربران صنعت رمزارزی منتشر شده، در ازای پاسخ مناسب به سوالات، به شما بیت‌کوین جایزه می‌دهد

نکات برگزیده مطلب
  • طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است، آقای جان مک‌افی(John McAfee) یک نرم‌افزار اندرویدی با نام «Bitcoin Play» منتشر کرده است که در ازای پاسخ مناسب به سوالات ارائه شده توسط آن، کاربران بیت‌کوین دریافت خواهند کرد. به نظر می‌رسد که هدف از انتشار این نرم‌افزار افزایش تعداد کاربران صنعت رمزارزی و نگهدارندگان بیت‌کوین بوده است.

آقای جان مک‌آفی(John McAfee) میلیاردر معروف و برنامه‌نویس نرم‌افزار‌های آنتی ویروس، توانسته با سروصدای زیاد در صنعت رمزارزی، برای خودش محبوبیت زیادی دست و پا کند. زمانی که آقای جی کلایتون(Jay Clayton) رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که از نظر او توکن ICOها نوعی اوراق بهادار محسوب می‌شوند، آقای مک‌آفی با تندی هرچه تمام‌تر او را یک عوضی خطاب کرد و در پلت‌فرم توییتر فریاد زد که بهتر است هرچه سریع‌تر این کمیسیون تعطیل شود.

حالا به نظر می‌رسد که به لطف نرم‌افزار اندرویدی جدید آقای مک‌آفی که روز شنبه ۴ام می با نام «Bitcoin Play» منتشر شده است، اوقات فراغت خود را سپری کنید. براساس گفته‌های آقای مک‌آفی، این نرم‌افزار «یک گزینه‌ی خیلی خیلی دوستانه» و نسخه‌ی برای افراد بالغ دارد که در آن آقای مک‌آفی به بازیکنان بی‌عرضه «ناسزا می‌گوید».

به نظر می‌رسد که این نرم‌افزار به عنوان راهی برای جذب کاربران جدید‌تر به صنعت رمزارزی بوده است، زیرا در صورت پاسخ درست به سوالات بی‌ارزش ارائه شده توسط آن، که در زمینه‌های مختلفی از جمله ورزش، اطلاعات عمومی و سرگرمی ارائه می‌شوند، مقداری ساتوشی(واحد کوچک‌تر بیت‌کوین) دریافت خواهید کرد. در نهایت بیت‌کوین‌های کسب شده توسط کاربر به «کیف‌پول منتخب» وی ارسال خواهد شد، این بدان معناست که برای دریافت جایزه‌ی خود باید یک کیف‌پول رمزارزی داشته باشید.

در حقیقت گرچه آقای مک‌آفی در رابطه با هدف انتشار این برنامه توضیحی ارائه نکرده، اما مشخص است که برای افزایش تعداد کاربران استفاده کننده و مالک بیت‌کوین(حتی به میزان کم) این کار صورت گرفته است. برای انگیزه‌ی بیشتر، به کاربران این نرم‌افزار فرصتی برای «رقابت در برابر سایر کاربران در لیگ قهرمانی هفتگی مک‌آفی» داده می‌شود تا با شرکت در آن جوایز و پاداش‌های بیشتری کسب کنند.

در صورتی که کاربران به بتوانند به سوالات پشت سر هم پاسخ درست بدهند، میزان جایزه‌ی پرداختی نیز به آرامی افزایش پیدا می‌کند، که به عنوان یک روش انگیزشی دیگر برای افزایش مدت زمان استفاده‌ی کاربران از این نرم‌افزار است. البته به همراه این افزایش جایزه، درجه‌ی سختی سوالات نیز افزایش خواهد یافت.

برای دریافت این نرم‌افزار اندرویدی می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

نظر شما در رابطه با نرم‌افزار اندرویدی جان مک‌آفی چیست؟ آیا این نرم‌افزار با افزایش تعداد کاربران صنعت رمزارزی و افزایش علاقه‌ی آن‌ها خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

منبع
Financemagnates

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا