اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

استیو وزنیاک: شاهد خلق ارزش بالایی در بازار بیت‌کوین بوده‌ایم

بنیانگذار اپل «رفتارشناسی» و ایجاد «ترس» را عامل شکل‌گیری نقاط کمینه در بازار بیت‌کوین می‌داند

نکات برگزیده مطلب
  • استیو وزنیاک(Steve Wozniak) یکی از بنیانگذاران شرکت اپل، ۲۶ فوریه و در مصاحبه‌ای با بلومبرگ(Bloomberg) در زمینه‌ی قیمت بیت‌کوین(BTC) صحبت کرد و اظهار داشت که شاهد «ایجاد ارزش» عظیمی بوده‌ایم.

 

استیو وزنیاک با حضور در برنامه‌ی پرسش و پاسخ بلومبرگ دیدگاه خود را در زمینه‌ی تغییرات قیمت بیت‌کوین ارائه کرد. هنگامی که مجری بلومبرگ از وزنیاک سئوال کرد که آیا هنوز اعتقاد دارید بیت‌کوین در آینده‌ی نزدیک به ارز اول جهان تبدیل خواهد شد، وی پس از اشاره به کاهش شدید ارزش بیت‌کوین ادامه داد:

من از این‌ که اعلام کنم شاهد کاهش شدید ارزش قیمت بیت‌کوین هستیم، مطمعن نیستم. من فکر می‌کنم شاهد خلق ارزش بالایی در این بازار هستیم. Steve Wozniak

وزنیاک سپس ادعا کرد که گاهی اوقات، رفتار شناسی به همراه «ترس»، نقاط عمق بازار را هدایت می‌کند. وی اعلام کرد که به عنوان یک سرمایه‌گذار علاقه‌ای به بیت‌کوین ندارد و تنها تجربه‌ی استفاده از بیت‌کوین به عنوان نوعی سیستم پرداخت را به‌دست آورده است.

وی همچنین در گذشته اظهار داشت که در زمان افزایش قیمت بیت‌کوین، تمامی بیت‌کوین‌های خود را به فروش رسانده است. وزنیاک در ژانویه گذشته اعلام کرده بود:

من نمیخواهم فردی باشم که افزایش قیمت بیت‌کوین را نظاره می‌کند، بنابراین بیت‌کوین‌های خود را فروختم. Steve Wozniak

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در اکتبر سال گذشته، وزنیاک به عنوان یکی از بنیانگذاران صندوق سرمایه‌گذاری خطر پذیر با نام EQUI اعلام کرد که در هیچ بازاری سرمایه‌گذاری نکرده است و حتی از برنامه‌ی سهام اپل نیز استفاده نکرده است.

نظر شما در رابطه با اظهارات استیو وزنیاک در رابطه با قیمت بیت‌کوین چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا