اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مدیرعامل Galaxy Digital: وضعیت بازار رمزارزها بهبود خواهد یافت

مایکل نووگراتز با بیان اینکه زیر پوسته‌ی بازار رمزارزی حجم زیادی از توسعه جریان دارد، نسبت به آینده اظهار امیدواری کرد

نکات برگزیده مطلب
  • مایکل نووگراتز(Michael Novogratz) یکی از شرکای سابق گلدمن‌ساکس(Goldman Sachs) و مدیرعامل فعلی بانک تجاری Galaxy Digital اخیرا اعلام نموده که «حجم زیادی از توسعه در حال انجام است و بازار‌های رمزارزی در نهایت بهبود خواهند یافت». وی همچنین اعلام نموده که قیمت رمزارزها طی چند ماه آتی همچنان پایین خواهد ماند، زیرا حرکت نهاد‌ها و ورود سرمایه‌ی آن‌ها به بازار‌های رمزارزی بسیار وقت‌گیر است و به زمان زیادی نیاز دارد.

.

دیدگاه مایکل نووگراتز

مایکل نووگراتز(Michael Novogratz) یکی از شرکای سابق گلدمن‌ساکس(Goldman Sachs) و مدیرعامل بانک Galaxy Digital Holdings Ltd، اخیرا اظهار نموده «از آنجایی که زیر پوسته‌ی بازار رمزارزی حجم زیادی از توسعه جریان دارد، وضعیت این بازار نهایتا بهبود خواهد یافت».

(دلیل تفاوت ترجمه، وجود غلط املائی فراوان در پست‌ توییتری آقای نووگراتز می‌باشد)

وی با انتشار یک پست توییتری در روز ۱ام فوریه اظهار داشت:

به این نتیجه رسیدم که مدتی است در رابطه با رمزارزها پست توییتری منتشر نکرده‌ام. فکر نکنید که طی چند ماه آتی قیمت‌ها سر به فلک خواهد کشید. حرکت و شروع فعالیت موسسات مالی همیشه زمانبر خواهد بود. زیر پوسته‌ی بازار رمزارزی حجم زیادی از توسعه در جریان است. با ما همراه باشید. Michael Novogratz

وی به عنوان یک سرمایه‌گذار صنعت دارایی‌های دیجیتال اخیرا ۵/۵ میلیون دلار سهام بانک تجاری تحت کنترل خود را خریداری کرده است. بدیهی است که این خرید نسبتا بزرگ آقای نووگراتز در زمانی رخ داده که بازار‌های رمزارزی هیچ نشانه‌ای از بهبود و شروع یک روند صعودی را نشان نمی‌دهند.

گرچه آقای نووگراتز به عنوان یکی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پرینسون فکر می‌کند که «قیمت رمزارز طی چند ماه آینده جهش چشم‌گیر نخواهد داشت»، اما «بسیار مطمئن است» که این بازار دوباره به روز‌های اوج خود باز خواهد گشت. وی در رابطه با اینکه انتظار دارد طی چند ماه آینده مشارکت نهاد‌ها و سرمایه‌گذاری سازمانی در بازار‌ها رمزارزی به طور چشم‌گیری افزایش یابد، توضیح داد که معمولا شروع یک حرکت‌ بزرگ برای موسسات مالی «به زمان زیادی نیاز دارد».

براساس گفته‌های آقای نووگراتز، پلت‌فرم Bakkt که به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بورس بین‌المللی اوراق بهادار نیویورک( Intercontinental Exchange  یا ICE) بر روی مبادله‌ی رمزارزها و سرمایه‌گذاری تمرکز دارد، ممکن است در حال انجام حجم زیادی از توسعه و پیشرفت در این زمینه باشد.

همکاری با شرکت‌های بزرگی همچون استارباکس

گزارشات حاکی از آن است که در میان سرمایه‌گذاران Bakkt، نام شرکت‌هایی بزرگی از جمله بخش سرمایه‌گذاری کمپانی مایکروسافت(Microsoft)، شرکت سرمایه‌گذاری Pantera Capital، Galaxy Digital، Horizon Ventures، CMT Digital  کمپانی تجاری ،Protocol Ventures و دیگر شرکت‌های مطرح دیده می‌شود. کلی لوفلر(Kelly Loeffler) مدیرعامل Bakk‌، سال گذشته اعلام کرد:

در حال حاضر Bakkt در کنار مسائل مربوط به موارد کاربردی و استفاده‌ی تجار و مصرف کننده، بر روی ایجاد امکان دسترسی نهاد‌ها و سازمان‌ها به دارایی‌های دیجیتال متمرکز است. ما هم اکنون به وسیله‌ی همکاری با کمپانی‌های بزرگی همچون استارباکس(Starbucks) در حال گسترش این دیدگاه هستیم. Kelly Loeffler

لازم به ذکر است که پلت‌فرم Bakkt در اولین مرحله‌ی جمع‌آوری سرمایه‌‌ی خود توانست از طریق «سرمایه‌گذارانی که به آینده‌ی دارایی‌های دیجیتال امیدوارند»، بیش از ۱۸۲/۵ میلیون دلار سرمایه‌ بدست آورد.

گرچه تاریخ راه‌اندازی رسمی پلت‌فرم Bakkt‌ به دلیل تعطیلی دولت آمریکا و روند کسب مجوز‌های قانونی از کمیته‌ی مبادلات آتی(CFTC) با تاخیر مواجه شده است، اما به نظر می‌رسد که در عین حال توسعه و تغییر و تحولات مثبتی در این دوره‌ی زمانی رخ داده است. خانم لوفلر در اواخر ماه دسامبر ۲۰۱۸ نشان داد که نهاد‌های بانکی بزرگ و مشتریان عمده، «به صورت مداوم در حال پیوستن» به پروژه‌ی Bakkt می‌باشند.

اخیرا Bakkt با اضافه نمودن ۱۰ موقعیت شغلی جدید به وب‌سایت خود نشان داد که با وجود تاخیر در راه‌اندازی بخش مبادلات آتی بیت‌کوین، باز هم به دنبال افزایش نیروی انسانی خود است.

جمع‌آوری سرمایه توسط Nasdaq و Citigroup Inc

بورس نزدک(Nasdaq دومین بازار بورس بزرگ جهان)، به تازگی اعلام نموده هفت صرافی رمزارزی از تکنولوژی نظارت بر بازار این بازار بورس استفاده می‌کنند. این تکنولوژی که با نام SMARTS شناخته می‌شود، به منظور ردیابی فعالیت‌های غیر مجاز همانند معاملات تقلبی و پولشویی استفاده می‌شود.

سیستم دقیق ارزیابی مذکور برای فعالان حوزه‌ی رمزارزی که در جستجوی استفاده از تکنولوژی نظارتی این کمپانی هستند، به اشتراک گذاشته است.

بنابر گزارشات منتشر شده طی هفته‌ی گذشته، بورس Nasdaq، کمپانی Citigroup Inc و بانک Galaxy Digital Holdings با همکاری یکدیگر یک دوره‌ی جمع‌آوری سرمایه‌ی سری B راه‌اندازی کرده‌اند تا با کمک سرمایه‌ی جمع‌آوری شده به توسعه‌ی Symbiont.io کمک کنند. Symbiont.io یک شرکت مرتبط با تکنولوژی است که بر روی «بهره‌برداری از فناوری بلاک‌چین در جهت بهبود بازار سهام سنتی» تمرکز دارد. مقر اصلی این شرکت در نیویورک واقع شده است.

nasdaq

آدنا فریمن(Adena Friedman) مدیرعامل و رئیس Nasdaq، اوایل ماه جاری اعلام کرد‌ که از نظر او دارایی‌های دیجیتال نقشی اساسی در آینده‌ی اقتصاد جهان بر عهده خواهند داشت. وی اظهار داشت که «اختراع رمزارزها یک نمایش بزرگ از نبوغ و خلاقیت است».

نظر شما در رابطه با اظهارات آقای نووگراتز چیست؟ آیا بازار‌ رمزارزی به روز‌های اوج خود باز خواهد گشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
cryptoglobe.com

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا