اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مدیرعامل بایننس: آمازون به زودی ارز خود را صادر خواهد کرد

ژانگ‌پنگ ژائو اظهار داشت که شرکت آمازون دیر یا زود از رمزارزها به عنوان یکی از گزینه‌های پرداختی خود استفاده خواهد کرد

نکات برگزیده مطلب
  • ژانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao) مدیرعامل بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان با انتشار یک پست توییتری در روز ۲ام فوریه ۲۰۱۹ اظهار نموده که شرکت بزرگ آمازون(AMAZON) دیر یا زود رمزارز خودش را صادر می‌کند و در نهایت از رمزارزها به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت خود استفاده خواهد کرد. وی همچنین تاکید کرده است که استفاده از رمزارزها نسبت به پذیرش ارزهای فیات بسیار ساده‌تر و ارزان‌تر خواهد بود.

گفته‌های آقای ژائو

چانگ‌پنگ ژائو(Chanpeng Zhao) مدیرعامل صرافی رمزارزی بایننس(Binance) ابراز اطمینان کرده است که شرکت خرده‌فروشی بزرگ آمازون(Amazon) به زودی یک رمزارز برای خرید و فروش محصولات خود صادر می‌کند. آقای ژائو با انتشار یک پست توییتری در رابطه با نیاز کسب و کار‌های اینترنتی به استفاده از رمزارزها و ارائه‌ی آن‌ها به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت برای مشتریان، صحبت کرد.

وی در روز ۲ام فوریه با انتشار یک پست توییتری اظهار کرد که شرکت آمازون دیر یا زود رمزارز خودش را عرضه می‌کند.

آقای ژائو اعلام نموده که ارزهای فیات برای موفقیت روند پرداخت، به پردازش زیادی نیاز دارند، بنابراین استفاده از رمزارزها به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت، بسیار ساده‌تر و ارزان‌تر خواهد بود. وی همچنین تاکید کرد که با استفاده از رمزارزها به عنوان یکی از روش‌های پرداخت، می‌توان طیف گسترده‌تری از مشتریان سراسر جهان را به خود جذب کرد، زیرا مشتریان شما دیگر تنها به افرادی که به گیت‌ها و دروازه‌های پرداخت بین‌المللی سنتی دسترسی دارند، محدود نخواهد بود.

با در نظر گرفتن این موضوع که می‌توان از هرنقطه‌ای در جهان با استفاده از رمزارزها به سادگی عملیات پرداخت هزینه‌ی کالا و خدمات را انجام داد، در حالی که شرکت‌های بزرگی همچون پی‌پل تنها در کشور‌های محدودی قابل دسترسی هستند، این گفته‌های آقای ژائو منطقی و درست به نظر می‌رسند. بنابراین  پذیرش رمزارزها توسط اینگونه کسب و کار‌های جهانی، پتانسیل بالایی برای جذب میلیون‌ها مشتری بالقوه به همراه خواهد داشت.

پذیرش رمزارزها نه تنها باعث جذب مشتری از سراسر بازار‌ آنلاین می‌شود، بلکه می‌تواند در نهایت موجب گسترش پایگاه مشتریان شرکت‌های نظیر آمازون بشود. آقای ژائو در گفته‌های خود اظهار داشت که دلیل عدم پذیرش رمزارزها به عنوان یک گزینه‌ی پرداخت بین‌المللی توسط اینگونه کسب و کار‌های بزرگ را متوجه نمی‌شود.

شرکت آمازون در سال ۲۰۱۸ شایعاتی منتشر کرده بود که علاقمند به پذیرش رمزارز بیت‌کوین(با نماد BTC) به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت برای مشتریان است. با این حال، به نظر می‌رسد که چالش کلی پیش روی این پذیرش، نوسان شدید بازار رمزارزی بود که نهایتا باعث غیرممکن شدن این روند شد.

با تمام این تفاسیر گفته می‌شود که شرکت آمازون در سال ۲۰۱۳ سکه‌ها و کوین‌های مربوط به خودش را ایجاد نموده است. گرچه این ارز در بلاک‌چین اجرا نمی‌شود و نمی‌توان آن را رمزارز محسوب کرد، اما بنابر اعلام این شرکت، می‌توان از این ارز برای خرید نرم‌افزار‌های خاص، بازی و اقلام دیجیتال درون برنامه‌ای گوشی‌های اندروید و غیره استفاده نمود.

نظر شما در رابطه با گفته‌های آقای ژائو چیست؟ آیا استفاده از رمزارزها به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت می‌تواند راه ساده‌تر و ارزان‌تری نسبت به پذیرش ارزهای فیات محسوب شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

منبع
ZYcrypto

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا