اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

تیم ملی ایالات متحده برای المپیک 2018، به عنوان کمک مالی بیت‌کوین قبول می‌کند

نکات برگزیده مطلب
  • در طول تعطیلات اخر هفته، تیم لوژ سواری ایالات متحده اعلام کرد که اولین تیم المپیک در این کشور هستند که حمایت‌های مالی به شکل بیت‌کوین را قبول می‌کنند. تنها دوما تا شروع بازی‌های زمستانی در کره جنوبی زمان باقی مانده و این ایده که برای یک ورزش هیجان انگیز و جالب، از یک روش هیجان انگیز برای مسائل مالی استفاده شود.

تیم المپیک ایالات متحده آمریکا به سمت ارزهای مجازی می‌رود
در ابتدا این ورزش تنها یک سرگرمی ساده برای دستیابی به سرعت‌های بالا در حدود 80 مایل در ساعت یا 140 کیلومتر در ساعت تنها به وسیله خوابیدن در سورتمه‌های لوله‌ای نیمه و پیچیده شده بود. تاریخچه این ورزش به قرن 15 میلادی می‌رسد.
“ما بیت‌کوینرهایی را می‌بینیم که دقیقا می‌دانند که قرار گرفتن در چیزی که دنیا هیچ فهمی از آن ندارن، چه حسی دارد”
اقای دانکو توضیح داد که: ” با استفاده از بیت‌کوین و با هدف مشخص نگهداری آنها در هنگام برگزاری بازی‌های المپیک 2022 و 2026، این ورزش امیدوار است تا بتوان باکمبود بودجه برای کمک به تیم‌ها در سطح جام جهانی مقابله کند و حمایت از این تیم‌ها، همزمان با توسعه برنامه‌های جوان مردمی برای توسعه این چنین ورزش‌هایی را پیش‌ببرد.

این حرکت بسیار مناسب و خوبی برای این تیم بوده است. این تیم لوژ سواری به سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت فکر نمی‌کند بلکه در حال انجام سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت هستند. Danco، سرمایه‌گذار در عرصه ارزهای دیجیتال و نخست‌وزیر سابق المپیک

 

 و در حال حاضر به نظر می‌رسد که طوفانی به پا شده و قیمت بیت‌کوین در صرافی‌ها نزدیک به 19 هزار دلار رسیده است. این درحالی است که ما در حال تلاش برای آماده کردن تیم برای مسابقات پیونگ‌یانگ در کره جنوبی هستیم تا بتوانیم عملکردهای خود را بسنجیم و در صورت دریافت کمک‌های مالی به صورت بیت‌کوین به نظر می‌رسد که شانس ما بیشتر نیز خواهد شد زیرا کشور کره جنوبی با ارزهای مجازی کاملا موافق است.

اقای دانکو تبریک گفت و اعلام کرد که: ” بیت‌کوین هنوز در اوایل راه خودش است و به ایالات متحده اجازه می‌دهند تا با شجاعت و قدرت در این مسیر قدم بگذارد”. اولین نمونه ثبت شده از استفاده ارزهای دیجیتال در بازی‌های المپیک به سال 2014 باز می‌گردد، زمانی که مقداری ارز Dogecoin به تیم سورتمه سواری جامائیکایی به بیشتر عنوان یک تشویق تا جایزه واقعی پرداخت شد.

ورزشِ دیوانه‌وار ، پولِ دیوانه‌وار و یک کشور دیوانه‌وار به دنبال ارزهای دیجیتال

این مسابقات اولین بازی‌های زمستانی برگزار شده در کره جنوبی است، کشوری که تنها دوبار میزبان بازی‌های تابستانی بوده است. این مسابقات زمستانی رقابت را در بیش از دوازده ورزش یخی به ارمغان ارورده است که می‌توان اسکی روی یخ، هاکی، اسکی سرعت و اسنوبرد سواری را نام برد. در این مسابقات تنها 88 کشور شرکت کرده و با یکدیگر رقابت خواهند کرد. لوژ سواری در این مسابقات شامل تک نفره و دونفره است که به صورت مختلط برگزار می‌شود. این مسابقات المپیک در مرکز بازی‌های آلپنسیا (Alpensia) که به منظور انجام مسابقات پیش‌رو ساخته شده است، انجام میگیرید. هزینه ساخت این تاسیسات و مرکز تفریحی چیزی بیش از 100 میلیون دلار بوده است.
گوردی شئر (Gordy sheer) دارنده مدال المپیک و مدیر بازاریابی تیم، گفت که: “ما توسط بسیاری از مردم مورد تمسخر قرار گرفته‌ایم و آنها فکر می‌کنند کسانی که لژ سواری می‌کنند دیوانه هستند، ولی لژ سواری چیزی است که توی وجود شما می‌رود و زندگی شما را تغییر می‌دهد و بیت‌کوینرهایی که ما ملاقات کردیم دقیقا همان حس ما را داشتند که در دنیایی قرار دارند که هیچکس کارهای آنها را تحسین نمی‌کند. ما بیت‌کوین را به سختی بررسی کردیم و درک کردیم که دریافت بیت‌کوین یک پاداش ریسکی است و ما مشتاق انجام آن هستیم”.
کت‌هایی که این تیم مورد استفاده قرار می‌دهد علائم اسپانسر را بر روی خود دارد. شاید یک آرم بیت‌کوین نیز در بین این علائم اضافه شود و به تیم در بخش مارکتینگ و ترویج ارزهای دیجیتال کمک کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
BitCoin.com
دکمه بازگشت به بالا