اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

سیستم پرداختی ‘MicroRaiden’ بر روی شبکه اتریوم اجرا شد

در بلاکچین اصلی ایتریوم لایه‌ی جدیدی به نام µRaiden (مایکرو رایدن) شروع به کار کرده است.

این لایه پیش تر در بخش تست شبکه ایتریوم در حال اجرا بوده است و اکنون به شبکه اصلی راه پیدا کرده است و قابل استفاده است. گفتنی است که µRaiden هنوز در حال بررسی و توسعه است و این شبکه بر پایه این ایده بنا شده است که مکانیسمی را معرفی کند تا ریز‌پرداخت‌ها در آن انجام شود.

µRaiden و Lightning Network

این شبکه شباهت‌هایی به لایتنینگ نتورک در بیت کوین دارد به این صورت که به عنوان لایه جدیدی بر روی بلاکچین اتریوم قرار می‌گیرد و تراکنش‌های رایدن را مدیریت می‌کند. کاربران با استفاده از این سیستم می‌توانند کانال‌هایی برای انجام عملیات پرداخت به وسیله توکن‌هایی که با ERC-20 نوشته می‌شوند و یا ارز  اتریوم ایجاد کنند. با این کار هزینه تراکنش کمتر محاسبه خواهد شد.

این شبکه بیشتر برای اپلیکشن‌های غیر متمرکز یا DAPP ایجاد شده است تا با استفاده از آن بتوانند راحت‌تر از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنند و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های DAPP مشتاق به استفاده از این شبکه در نرم‌افزار‌های خود هستند.

توسعه دهنده مایکرو رایدن، Lefteris Karapetsas در سایت گیت‌هاب به این موضوع اشاره کرد که این نسخه بیشتر برای پیدا شدن باگ‌های آن انتشار یافته است به همین دلیل میزان محدودی توکن رایدن (حدودا 100 RDN) در آن قابل واریز برای پرداخت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CoinDesk
دکمه بازگشت به بالا