اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

ساخت ساعت لوکس Hublot به مناسبت ۱۰ سالگی بیت‌کوین

جدید‌ترین مدل این برند لوکس تنها با پرداخت بیت‌کوین قابل خرید خواهد بود

نکات برگزیده مطلب
  • کمپانی سوئیسی تولید کننده‌ی ساعت‌های لوکس Hublot برای جشن گرفتن ۱۰ سالگی بیت‌کوین جدید‌ترین محصول خود را معرفی کرده که تنها در مقابل پرداخت بیت‌کوین قابل دسترسی و خرید خواهد بود.

کمپانی سوئیسی Hublot که در امر تولید ساعت‌های مچی گرانقیمت فعالیت دارد، در روز ۱۹ سپتامبر به صورت رسمی از جدید‌ترین مدل خود با نام Big Bang Blockchain رونمایی کرده است. این مدل جدید برای جشن گرفتن دهمین سالگرد حضور بیت‌کوین(BTC) عرضه شده است.

طبق اعلام شرکت Hublot، این ساعت‌های گرانقیمت که به صورت محدود و به تعداد ۲۱۰ عدد از آن‌ها ساخته خواهد شد، تنها به وسیله‌ی پرداخت بیت‌کوین قابل خرید هستند. تعداد ۲۱۰ عدد نیز برای این منظور انتخاب شده که تعداد کل بیت‌کوین‌های قابل دسترسی هرگز از ۲۱ میلیون بیشتر نخواهد شد.

برای معرفی و فروش این مدل‌ جدید، کمپانی Hublot با Octagon Strategy Limited همکاری کرده است. OSL یک کارگزاری دارایی‌های دیجیتال بزرگ آسیایی می‌باشد که به مشتریان خود در زمان پردازش اطلاعات پیش فروش یک محصول، کمک می‌کند.

برای خرید یک ساعت Big Bang Blockchain، مشتری باید در یک وب‌سایت جداگانه ثبت‌نام کند. OSL سپس اقدام به بررسی و تایید داده‌های کاربر کرده و در تنها از طریق یک ایمیل جزئیات مربوط به روند پرداخت را ارسال می‌کند. گزارش شده است که این مدل‌های جدید از اوایل سال ۲۰۱۹ برای ارسال به خریداران آماده خواهد شد.

 این برند بزرگ سوئیسی به تکنولوژی بلاک‌چین  احترام خاصی می‌گذارد و آن را «انقلابی در سیستم مالی جهان» می‌نامد. Hublot در ادامه در رابطه با اهمیت غیرمتمرکزسازی توضیح می‌دهد:

فناوری بلاک‌چین با اجازه‌ دادن به توزیع اطلاعات دیجیتال، ستون و پایه‌های اصلی نوع جدیدی از اینترنت را ایجاد می‌کند. این فناوری جدید به واسطه‌ی ابتکار آن شناخته شده و به عنوان یکی از قوی‌ترین ابزار‌های مبادله از آن یاد می‌شود که سرعت زیادی در رشد خود داشته و جنبه‌های استفاده‌ی آن در زمینه‌های مختلف نامحدود است. این تکنولوژی می‌تواند هنجار‌های صنعت و تجارت را متحول سازد. Hublot

برند سوئیسی Hublot تنها کسی نیست که فرا رسیدن ۱۰ سالگی بیت‌کوین را جشن خواهد گرفت. به عنوان مثال، یک گالری هنری در پاریس یک نمایشگاه با نام هنر تکامل بیت‌کوین راه‌انداری کرده است که هدف آن «به نمایش گذاشتن پتانسیل‌های رمزارزی» است.

 بر اساس گزارشات منتشر شده در مطبوعات، تمامی آثار ارائه شده در این نمایشگاه را می‌توان با استفاده از بیت‌کوین و دیگر رمزارزهایی همچون لایت‌کوین(LTC)، مونرو(XRM) و اتریوم(ETH) خریداری نمود.

بیت‌کوین اساسا در سال ۲۰۰۸ و در خلال اوج بحران مالی جهان، زمانی که یک نقشه‌ی راه(Whitepaper) توسط فرد ناشناسی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو منتشر شد، کار خود را آغار کرد.

این نقشه‌ی راه که «بیت‌کوین: یک سیستم پرداخت نقدی الکترونیکی Peer To Peer» نام داشت، در روز ۳۱ام اکتبر بر روی وب‌سایت Bitcoin.org منتشر شد. این تاریخ اساسا به شکلی گسترده به عنوان نقطه‌ی شروع بیت‌کوین در نظر گرفته می‌شود، در حالیکه اولین بیت‌کوین در ۳ام ژانویه‌ی ۲۰۰۹ استخراج شده است.

پس از تقریبا ده سال از استخراج اولین بلاک بیت‌کوین، بسیاری از مردم تاکنون بارها و بارها اعلام کرده‌اند که رمزارزها مرده‌اند و از بین رفته‌اند؛ این امر بیش از ۳۰ بار در طول این تاریخ ۱۰ ساله، رخ داده است. با این حال، بیت‌کوین همچنان با داشتن بیش از ۱۱۵ میلیارد دلار سرمایه‌ی در حال گردش در بازار رمزارزی(Market Cap) به عنوان محبوب‌ترین رمزارز جهان شناخته می‌شود.

نظر شما در رابطه با فروش محصولات گرانقیمت یک برند لوس به واسطه‌ی رمزارز بیت‌کوین چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا