اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

به‌کارگیری BIP-70 در کیف پول BTC.com

به‌کارگیری BIP-70 کاربران را قادر می‌سازد تا از صدها هزار فروشنده‌ای که از سیستم BitPay استفاده می‌کنند، خرید کنند

نکات برگزیده مطلب
  • BTC.com که یک پلتفرم دیجیتالی برای کاربران رمزارزی، ماینر‌ها و توسعه‌دهندگان است، اعلام کرد که کیف پول خود را با طرح پیشنهادی Bitcoin Improvement Proposal 70(طرح ارتقاء بیت‌کوین، شماره ۷۰) به منظور پردازش تراکنش‌های بیت‌کوین بین مشتریان و تُجار تطبیق خواهد داد.

 

کیف پول BTC.com بیش از یک میلیون کاربر داشته و این کاربران بیت‌کوین(BTC) و بیت‌کوین کش(BCH) با ارزش بیش از 5 میلیارد دلار را در کیف پول این شرکت نگهداری می‌کنند. BTC.com با انجام این بروزرسانی کاربران خود را قادر می‌سازد از صدها هزار فروشنده‌ای که از سیستم BitPay استفاده کرده و تنها کیف پول‌های دارای فن‌آوری BIP-70 را می‌پذیرند، محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

الجاندرو دِ لا تورِ(Alejandro de la Torre)، مدیر عملیات‌های تجاری BTC.com گفت:

ما همیشه در تلاشیم با استفاده از روش‌های جدید و همکاری با دیگر شرکت‌ها استفاده از بیت‌کوین و بیت‌کوین کش را به عنوان نوعی ارز گسترش دهیم، همکاری با BitPay یک قدم مهم برای انجام معاملات با خرده‌فروشان و بازرگانان است. رمزارزها می‌توانند با استفاده از خلاء‌های موجود در فرآیند‌های خدمات پرداخت کنونی و گسترش مرزهای تجارت با کارت‌های اعتباری و تراکنش‌های موبایلی رقابت نماید. قادر ساختن فروشندگان و جامعه‌ی بیت‌کوین در استفاده از بیت‌کوین در تجارت، همانند بذر افشانی موجب رشد پایدار کل جامعه‌ی بیت‌کوین خواهد شد. Alejandro de la Torre

در گذشته رمزارزها به شکل گسترده‌ای به صورت یک فرم پرداخت مستحکم پذیرش شدند، BTC.com نیز با انجام این اقدام قصد دارد به اقتصاد در حال رشد بیت‌کوین بپیوندد. از آنجایی که در کارت‌های اعتباری و بانکی برای انجام هر تراکنش 2-3 درصد از مبلغ تراکنش کارمزد کسر می‌گردد، پرداخت‌های بیت‌کوین به ویژه در پرداخت‌های بین‌المللی و فروش کالا و خدمات آنلاین از نظر اقتصادی بسیار رقابت‌پذیر است (جالب است بدانید تراکنش‌های BitPay کارمزد یک درصدی دارد).

BIP-70 پروتکل ساده‌ای برای ارتباطات فرد به فرد امن بین مشتریان و فروشندگان در سراسر جهان است. پروتکل مورد نظر الگویی را برای مسیر‌یابی و تایید درخواست پرداخت، وصول و استرداد مبلغ از طریق بلاکچین بیت‌کوین تعریف می‌کند. BTC.com به کاربران اجازه می‌دهد به شکل امن کلید‌های خصوصی(private keys) خود را در کیف پول HD نسخه وب و موبایل ذخیره نمایند، و کنترل کاملی بر رمزارزهای خود داشته باشند. BTC.com متعهد به همکاری با شرکت‌های پیشرو در جهت گسترش آگاهی عمومی و کمک به گسترش پذیرش بیت‌کوین است.

سین رولان(Sean Rolland)، مدیر محصولات BitPay، گفت:

ما بابت پشتیبانی BTC.com از BIP-70 متشکریم، BitPay در تلاش است تا پرداخت‌های تجاری به کمک بیت‌کوین آسانتر و امن‌تر انجام شود. با به‌کارگیری BIP-70 شاهد کاهش نرخ خطا در پرداخت(به دلار) از 8 درصد به 0.27 درصد هستیم. اطمینان از انجام پرداخت صحیح با استفاده از BIP-70 به رشد کل صنعت کمک خواهد کرد. Sean Rolland

آمایا آرتدا(Amaia Arteta) مدیر روابط عمومی Destinia گفت: « Destinia(که یک آژانس مسافرتی آنلاین است) یکی از پیشگامان پذیرش بیت‌کوین در سال 2014 و در زمانی که بیت‌کوین در افکار عمومی ارزش زیادی نداشت، بوده است. از زمان آغاز به کار، شرکت BItPay ما را پشتیبانی کرده و استفاده از بیت‌کوین به منظور پرداخت‌ هزینه‌های مشتریان را برای آن‌ها ساده‌تر کرده است. رزرو خدمات شرکت ما بوسیله‌ی بیت‌کوین هر ساله افزایش یافته است؛ در سال 2017، استفاده از بیت‌کوین 121 درصد نسبت به سال 2016 افزایش داشته و به معادل بیش از 1 میلیون یورو رسید. هم‌اکنون متوسط پرداخت هزینه‌ی بلیط با استفاده از بیت‌کوین (675 یورو)، تقریبا دو برابر متوسط خرید‌ مشتریان با استفاده از کارت اعتباری (326 یورو) است. این موضوع به ما نشان می‌دهد که ما مشتریان با ارزش بالاتری را جذب کرده‌ایم، جامعه‌ای که مشتاق به استفاده از بیت‌کوین به عنوان یک فُرم پرداخت هستند.»

BTC.com با بکار‌گیری BIP-70، می‌تواند در شبکه‌هایی که تنها کیف ‌پول‌های دارای این نوع پروتکل پرداخت را پذیرش می‌کنند تراکنش انجام دهد. شرکت BitPay که یک شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات پردازش پرداخت در آتلانتا است، مشتریانش را قادر به پذیرش و پرداخت بیت‌کوین کرده است. BitPay مجموعه‌ای از امکانات و خدمات پشتیبانی را به تجاری که از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند ارائه می‌کند، در این میان، ویژگی‌ امکان انتقال مستقیم وجوه به حساب بانکی مشتریان برای کاهش تاثیرات نوسانات قیمت رمزارزها بر درآمد فروشندگان مشاهده می‌گردد.

راجع به BTC.com بیشتر بدانیم

کیف پول BTC.com یک سیستم مالی متمرکز و باز را به مصرف کننده ارائه می‌کند و توانسته میلیون‌ها کاربر جدید را از سراسر جهان به جامعه‌ی بیت‌کوین و بیت‌کوین کش معرفی نمایند. از زمان راه اندازی جستجوگر بلاک(block explorer) این شرکت در سال 2015، BTC.com در تجزیه و تحلیل داده‌ها و توسعه‌ی نرم‌افزاری بیت‌کوین پیشگام بوده است. در سال 2016، این شرکت با معرفی کیف پول و استخر ماینینگ که در حال حاظر در پیشروی و حفظ اکوسیستم غیر متمرکز بیت‌کوین نقش کلیدی را ایفا می‌کند، توانست رهبری نوآوری در این صنعت را به‌دست بگیرد. BTC.com تیمی متشکل از 60 کارمند در آمستردام و پکن داشته و توسط بزرگترین سازنده‌ی تجهیزات ماینینگ بیت‌کوین (Bitmain) پشتیبانی می‌شود.

نظر شما در مورد به‌کار‌گیری BIP-70 در کیف پول BTC.com چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
PRweb

‫19 دیدگاه ها

  1. قبل از هر چیز سپاسگزارم که همه‌ی سوالات کاربران را با حوصله جواب می‌دید.
    من از کیف پول coinpayments استفاده میکردم ولی اخیرا پیام داده که کابران ایرانی باید موجودیشون را خارج کنند و دیگه سرویس‌دهی انجام نمی‌ده به این کشور.
    الان به دنبال انتخاب یک کیف پول جایگزین هستم. اگر ممکنه شما یک کیف پول خوب را پیشنهاد بدید که با خیال راحت بتونم ازش استفاده کنم و کارمزدهای مناسبی هم داشته باشه ترجیحا.
    ممنونم

    1. خوشحال میشیم اگه بتونیم مشکل شما دوستان عزیز رو حل کنیم 😊 🌹
      شما می‌تونید از کیف‌پول Jaxx Liberty و یا Samurai استفاده کنید. احتمال اینکه در آینده سامورایی کاربران ایران رو بن کنه کمتره.

  2. اگر اون دوازده تا کلمه‌ای که به عنوان کلید خصوصی از نرم‌افزارهایی مثل Jaxx می‌گیریم را توی یک نرم‌افزار Wallet دیگه وارد کنیم، پولمون منتقل میشه به اون wallet جدید؟

    1. سلام. بستگی داره به سیستم اون ولت. اگر یکی باشه سیستم کارکردشون بله. اگر نشه باید خود کلید خصوصی رو وارد کنید.

  3. سلام
    “از کچا شروع کنیم” و خوندم
    ولی چطور میتونم از سایت btc.com کلید خصوصی و بدست بیارم

    1. سلام، وقتی در سایت BTC.com ثبت نام می‌کنید، در آخرین مرحله‌ی ثبت نام بهتون یک PDF میده که تمام اطلاعات حسابتون توی اون هست و شما باید اون رو یک جای امن ذخیره کنید. اگر اون فایل PDF رو ندارید تنها راهش اینه که به بخش ساپورت سایت ایمیل بزنید و درخواست کنید تا براتون بفرستند؛ اگر موافقت کنند.

  4. خوب کلید خصوصی چیه و چطوری میتونم بدستش بیارم
    و import به چه صورتی هست؟

    1. توی قسمت «از کجا شروع کنم؟» می‌تونید راجب کلید خصوصی بخونید. و وقتی یک کیف‌پول رو نصب می‌کنید همون قسمت اولش، قبل از مرحله‌ی ساختن کیف‌پول می‌تونید Import کنید.

  5. من تو کار ماین نیستم یه مقدار بیت کوین داشتم که از کیف پول بلاک چین به این والت فرستادم الانم میخوام بفروشم
    خوب الان چیکار کنم؟

    1. شما اگر کلید خصوصی خودتون رو دارید می‌تونید توی ولت‌های دیگه‌ای مثل سامورایی Import کنید و از اونجا امتحان کنید.

  6. از گروه پشتیبانی خود سایت سوال کردم که جوابشون این بود :
    As a result of receiving several small transactions, the added fees are higher than the total amount received, therefore the funds are not spendable.
    Please ask the entity sending these transactions to reduce the number of transaction inputs to make size (in bytes) smaller.

    ولی من همه جوره امتحان کردم جواب نمیده :
    1) افزایش فی تراکنش
    2) مقدار ارسالی

    1. اگر شما با این آدرس ولت ماین می‌کنید، تنظیمات برداشت از استخر رو روی مقادیر کم نزارید چون باعث میشه سایز تراکنشتون که بعدا قراره انجام بدید بالاتر بره و در نتیجه کارمزد بیشتری بدید. بعضی مواقع هم امکان داره هزینه‌ی کارمزدتون از مقدار بیت‌کوینی که می‌خواید انتقال بدید بالاتر بره. توی پیامی هم که به شما دادن به همین موضوع اشاره شده. اگر تراکنش‌های ورودی شما به این ولت از استخر ماینینگ هست، تنظیمات استخر رو درست کنید تا وقتی مقدار بیشتری ماین شد براتون ارسال کنه.

  7. این پیغام و میده : شما سر در می آرین؟!!
    There was a problem sending your transaction Uneconomical UTXO requested [type: 2 (limit 21980), txOut.val: 6619, required: 1230714]

    1. اول فی تراکنش(Transaction fee) خودتون رو افزایش بدید و امتحان کنید. اگر اوکی نشد به این سوال جواب بدید: تراکنشی که می‌خواید بزنید حاوی کوین‌های تازه ماین شده هست؟

      1. سلام. من هم همین مشکل رو دارم. چهارشنبه 19 تیر ارز رو از استخر به کیف پول انتقال دادم. و 0.01 بیت کوین می خوام از کیف btc منتقل کنم که خطای بالا میاد. لطفا راهنمایی کنید(Uneconomical UTXO requested)

    1. سلام، لطفا جزئیات تراکنشی که 20 درصد کارمزد کم کرده رو برای بررسی بفرستید.

دکمه بازگشت به بالا