اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

مدیرعامل بایننس: رکود بازار بزودی پایان می‌یابد

چانگ‌پنگ ژائو اعلام کرد که صنعت رمزارزی از بین نرفته و بزودی به حالت اولیه باز خواهد گشت

نکات برگزیده مطلب
  • چانگ‌پنگ ژائو مدیرعامل صرافی رمزارزی بایننس در جدید‌ترین پست توییتری خود اعلام کرده که صنعت رمزارزی به زودی از رکود خارج خواهد شد و این صنعت به پایان نرسیده است.

چانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao) مدیرعامل صرافی رمزارزی بایننس(Binance) معتقد است که رکود بازار رمزارزها به زودی پایان خواهد یافت. این پیش‌بینی‌‌های مدیرعامل بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان در آخرین پست توییتری وی به همراه داده‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد توکن‌های صرافی بایننس(Binance Coin با نماد BNB) به عنوان یکی از ۵۰ رمزارز بزرگ بازار در سال ۲۰۱۸ عموما مثبت بوده است. وی در این پست توییتری اعلام کرد که به زودی بازار رمزارزی به حالت سابق باز خواهد گشت و این چرخه‌ی رکود به پایان می‌رسد، وی همچنین اظهار داشت که صنعت رمزارزی از بین نرفته است.

هفته‌ی گذشته نیز خبرگزاری‌های مختلف اعلام کردند که علیرغم فشار زیادی که در بازار رمزارزی وجود دارد، رمزارزهای BNB نسبتا خود عمل کرده‌اند و در سال جاری ۱۵ درصد افزایش ارزش داشته‌اند. این رمزارز در ماه ژانویه به بالاترین قیمت خود یعنی ۲۴/۹۱ دلار رسید و حال به نظر می‌رسد که با حدود ۶۰ درصد کاهش ارزش به ۹/۶۴ دلار رسیده است. با اینکه به نظر می‌رسد که این روند یک سقوط کامل برای BNB محسوب می‌شود، اما در حال حاضر با مقایسه با دیگر رمزارزهای بزرگ بازار می‌توان گفت رمزارزهای بایننس توانسته‌اند دیگر رقبای خود را پشت سر بگذارند.

این افزایش ارزش با وجود رکود بازار رمزارزی به این دلیل است که صرافی بایننس ۲۰ درصد از درآمد خالص خود را صرف بازخرید رمزارزهای BNB کرده و در پایان هر سه‌ماهه‌ی مالی اقدام به سوزاندن آن‌ها می‌کند. این روند تا زمانی که تنها ۵۰ درصد از این رمزارز باقی بماند(۱۰۰ میلیون BNB) و مابقی از چرخه‌ی بازار حذف شوند، ادامه خواهد یافت.

براساس گزارشات اخیر، به نظر می‌رسد که این موفقیت‌های نسبی توکن‌های BNB باعث شده است که کارمندان این صرافی قبول کنند حدود ۹۰ درصد از حقوق خود را به صورت رمزارز دریافت کنند.

در انتها باید ذکر کنیم که رمزارز BNB در حال حاضر جایگاه ۱۵ام را در شاخص AltDex 100 (یا ALT100 یک شاخص معیار برای رمزارزها و توکن‌های بزرگ از لحاظ میزان سرمایه‌ی درحال گردش) و مقام اول در شاخص توکن صرافی‌های AltDex(ALTEXC) از آن خود کرده و ۳۵ درصد از شاخص پایه را به خود اختصاص داده است.

نظر شما در رابطه با پست توییتری چانگ‌پنگ ژائو چیست؟ آیا صنعت رمزارزی به دوران اوج خود باز خواهد گشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Sludgefeed

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا