اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سرویس نگه‌داری از بیت کوین برای فیدلیتی سودسرشاری را به همراه داشته است

مدیرعامل فیدلیتی(Fidelity) در اظهارات اخیر خود سرویس نگه‌داری از بیت کوین شرکت فیدلیتی را «فوق العاده موفق» ارزیابی کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت فیدلیتی در سال ۲۰۱۹ سرویس نگه‌داری از رمزارزهای خود را راه‌اندازی کرده است، اگرچه فعالیت شرکت‌ها در صنعت رمزارزی ریسک بزرگی برای آن‌ها محسوب می‌شود اما به‌نظر می‌رسد که سرویس شرکت فیدلیتی کاملاً موفق عمل کرده است. مدیرعامل شرکت فیدلیتی در مصاحبه‌ی اخیر خود سرویس نگه‌داری از رمزارزهای فیدلیتی ار کاملاً موفق ارزیابی کرده است.

سرویس نگه‌داری از بیت کوین فیدلیتی کاملاً موفق بوده است

اَبی جانسون(Abby Johnson)؛ مدیرعامل شرکت فیدلیتی(Fidelity) در مصاحبه با وب‌سایت بارونز(Barron’s) سرویس نگه‌داری از بیت کوین این شرکت را «فوق‌العاده موفق» ارزیابی کرده است. وی معتقد است که شرکت فیدلیتی با راه‌اندازی این سرویس، مسیر سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین را برای علاقه‌مندان هموارتر ساخته است.

جانسون در این مصاحبه به پیشرفت سریع صنعت رمزارزی و مشارکت سرمایه‌گذاران حقوقی در این صنعت اشاره کرده است. وی از ساخت پل‌های ارتباطی در میان صنعت رمزارزی و سیستم مالی سنتی توسط شرکت فیدلیتی خبر داده است:

ایجاد پل‌های ارتباطی و تسهیل مبادلات در میان ارزهای فیات و رمزارزها هم‌اکنون آغاز شده است و من خوشحالم که این پروژه در حال پیشرفت است. Abby Johnson

جانسون در این مصاحبه اعلام کرد که از موفقیت کسب و کار نگه‌داری از بیت کوین شرکت فیدلیتی شگفت‌زده شده است. فیدلیتی که در سال 2016 فعالیت استخراج بیت کوین را آغاز کرده است، جزء شرکت‌های پیشگامی قرار گرفته است که تلاش می‌کنند زیرساخت‌های مورد نیاز برای گسترش رمزارزها را ایجاد کنند. خدمات نگه‌داری از رمزارزها توسط این شرکت زمینه‌ی سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و موسسات در بازار بیت کوین را فرآهم می‌کند.

در گذشته من یا هر کس دیگری حاظر به ایجاد اولویت برای ارائه‌ی خدمات نگه‌داری از بیت کوین نبودیم و این موضوع کاملا در تضاد با رویکرد کنونی شرکت فیدلیتی است. Abby Johnson

جانسون معتقد است که سرویس نگه‌داری از بیت کوین برای سرمایه‌گذاران ضروری است. بر اساس گزارش کوینیت، شرکت فیدلیتی قصد دارد خدمات نگه‌داری از اتریوم را در صورت نیاز مشتریان این شرکت راه‌اندازی کند.

نظر شما نسبت به دستاورد راه‌اندازی خدمات نگه‌داری از رمزارزها در شرکت فیدلیتی چیست؟ آیا صنعت رمزارزها در آینده به حوزه‌ی اصلی فعالیت فیدلیتی تبدیل خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا